וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עוד תבקשי מאיתנו בכורה? השחקנים שכבשו בקלאסיקו הראשון

דויד וייה כבש צמד ב"מאניטה" הגדולה בתחילת העשור, חסה וניימאר עשו זאת באותו משחק וארתורו וידאל הגשים חלום של מיליונים תוך 190 שניות

עריכת וידאו: ניר חן

המפגש הגדול הראשון בין ברצלונה וריאל מדריד כבר בפתח, כשחמישה שחקנים משתי הקבוצות יערכו את הופעת הבכורה במפגשים בין הקבוצות הערב בקאמפ נואו: אנטואן גריזמן, אנסו פאטי ופרנקי דה יונג אצל הבלאוגרנה, כשבצד השני יהיו אלה רודריגו ופרלאן מנדי. לקראת המפגש המסקרן, ערכו ב-AS הספרדי סקירה קצרה של ארבעה שחקנים שהגשימו חלום וכבשו בהופעת הבכורה בקלאסיקו.

שחקן ברצלונה, דויד וייה. : David Ramos, GettyImages
הופעת בכורה וצמד בקלאסיקו בלתי נשכח. דויד וייה/GettyImages, : David Ramos

דויד וייה

בנובמבר 2010 הגיעה ריאל מדריד לקאמפ נואו לקלאסיקו הראשון של העונה, כשהיא עם רצף של ארבעה הפסדים במפגשים מול יריבתה הגדולה, אך שום דבר לא יכול היה להכין אותה למה שעתיד להתרחש. לאחר שהמארחת שטפה את המגרש במחצית הראשונה, אשר בסיומה הובילה 0:2 נכנס דויד וייה לפעולה עם צמד בדקות 54 ו-56 בדרך ל-0:5 מדהים על הקבוצה של ז'וזה מוריניו ורשם שערי בכורה חלומיים בהופעת הבכורה בקלאסיקו.

חסה ריאל מדריד. GettyImages
הפסד ושער בהופעת הבכורה בקלאסיקו. חסה/GettyImages

חסה

אמנם הבלאנקוס יצאו מנוצחים בתום אותו קלאיסקו באוקטובר 2013, אך מבחינת חסה, שכיום משחק בספורטינג ליסבון הפורטוגלית, שמו נחקק בהיסטוריה. ברצלונה הוליכה 0:2 כשבתוספת הזמן הגיע הרגע הגדול של החלוץ הספרדי הצעיר, שצימק את התוצאה וכבש בהופעה הראשונה שלו במפגשים בין הקבוצות, כשהוא בן 20 בלבד.

עוד בוואלה! ספורט

כוכב בלי כוכבית

לכתבה המלאה
ניימאר ברצלונה מול לוקה מודריץ' ריאל מדריד. AP
בישול ושער בקלאסיקו הראשון בו נטל חלק. ניימאר/AP

ניימאר

אותו מפגש בין שתי הקבוצות מ-2013 זכה לראות שער בכורה נוסף בהופעת הבכורה, כשהפעם כובש השער גם חגג ניצחון בסיום: ניימאר בן ה-21, בעונתו הראשונה מחוץ לברזיל, כבש בדקה ה-18 את שער היתרון לבלאוגרנה ובישל בדקה ה-78 את השני לאלכסיס סאנצ'ס והוא למעשה השחקן היחיד בשנות ה-2000 שגם כבש וגם בישל בהופעת הבכורה שלו בקלאסיקו.

ארתורו וידאל עם ליאונל מסי שחקני ברצלונה. רויטרס
השער הכי מהיר בהופעות בכורה בקלאסיקו. ארתורו וידאל/רויטרס

ארתורו וידאל

קשרה האחורי של ברצלונה ונבחרת צ'ילה נשמע לא אחת מתוסכל העונה ממעמדו הפוחת, אך גם הוא חגג בהופעת הבכורה בקלאסיקו שנערך בקאמפ נואו ב-28 באוקטובר 2018. וידאל נכנס כמחליף במחצית השנייה במצב של 1:4 לקטאלנים, ו-190 שניות לאחר שנכנס כבש את החמישי של ברצלונה, והפך לשחקן שכובש את השער המהיר ביותר בהופעת הבכורה שלו במשחקים בין ברצלונה וריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully