וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: בופון השתווה למאלדיני, רונאלדו הכריע בנגיחה אדירה

השוער האגדי השווה את השיא עם 647 הופעות בסרייה A, הפורטוגלי עלה לשחקים כדי לנגוח פנימה בדקה ה-45 ולקבוע 1:2 בחוץ על סמפדוריה. 0:2 לססואולו בברשיה

AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

שני משחקים נערכו הערב (רביעי) במסגרת הליגה האיטלקית, כשהמוליכה יובנטוס ניצחה 1:2 את סמפדוריה במשחק שהוקדם מהמחזור ה-17 בעקבות הסופר קופה האיטלקי בין הגברת הזקנה ללאציו שייערך ביום ראשון, ואילו ססואולו ניצחה 0:2 אצל ברשיה במשחק השלמה מהמחזור השביעי.

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס עם כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
השווה את שיאו של פאולו מאלדיני. ג'אנלואיג'י בופון/רויטרס

סמפדוריה - יובנטוס 2:1

בשני הביקורים הקודמים שלה במראסי, יובנטוס הפסידה. הפעם, מול האקס קלאודיו ראניירי וסמפדוריה שלו, היא הצליחה להשיג ניצחון דחוק שמעניק לה פער של שלוש נקודות בפסגה, לפחות עד שאינטר תשלים את המשחק שלה במחזור ה-17. זה היה קודם כל יום חגו של ג'אנלואיג'י בופון, שהשתווה לשיאן פאולו מאלדיני עם הופעתו ה-647 בסרייה A, לאחר שהמשיך בהרכב בעקבות פציעת הכתף של וויצ'ך שצ'סני. פאולו דיבאלה המשיך מאחורי גונסאלו היגואין וכריסטיאנו רונאלדו, ובדקה ה-19 סיפק שער אדיר מהאוויר מקצה הרחבה אחרי הרמה של אלכס סנדרו. ג'אנלוקה קפרארי השווה עבור המארחת בדקה ה-35, אבל אחרי 10 דקות אלכס סנדרו סיפק עוד בישול, כשכריסטיאנו רונאלדו התרומם מטר מעל השומר שלו, שהה באוויר עוד קצת וסיפק נגיחה נפלאה אל הרשת. שער שכולו אתלטיות מרהיבה. הפורטוגלי עוד החמיץ ושער נוסף שלו נפסל, כשקפרארי הורחק בתוספת הזמן.

עוד בוואלה! ספורט

איטליה: לאציו ביצעה מהפך מאוחר וניצחה 1:2 את קליארי

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס נוגח לרשת סמפדוריה. רויטרס
תופעה. כריסטיאנו רונאלדו כובש/רויטרס

ברשיה - ססואולו 2:0

המארחת נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים מאז חזרתו של אאוג'יניו קוריני לתפקיד המאמן, כשססואולו קטעה רצף של שלוש תוצאות תיקו בזכות העליונות הטכנית של שחקניה. חאמד טראורה הצעיר מצא את הרשת מזווית קשה אחרי הכנה של דומניקו ברארדי בדקה ה-25 והחלוץ פרנצ'סקו קאפוטו חגג את השמיני שלו בליגה עם בעיטה בסיבוב בדקה ה-71. ססואולו ניצלה את משחק ההשלמה הזה כדי להתקדם למקום ה-11 ולפתוח פער של שש נקודות מברשיה שמתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully