וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנעטיה והסיפור על כריסטיאנו רונאלדו: "הבנאדם הזה לא נורמלי"

בלם יובנטוס לשעבר חשף סיפור משעשע על איך אחרי משחק, ב-11 בלילה, רונאלדו ביקש ממנו שיבוא להתאמן איתו, ואיך הופתע ממנו

AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

מהדי בנעטיה הודה שהוא חשב שכריסטיאנו רונאלדו "לא נורמלי" כאשר הוא גילה על הרגלי האימון שלו ביובנטוס. בנעטיה, שכיום משחק באל דוהייל הקטארית, דיבר על האינטנסיביות של הפורטוגלי בן ה-34, וחשף זיכרון משעשע שיש לו ממנו באוטובוס של יובנטוס אחרי משחק מול אטאלנטה.

"זה היה בחזרה ממשחק בברגמו", הוא נזכר, "שנינו לא שיחקנו ונשארנו על הספסל כי שלושה ימים אחרי זה היה לנו עוד משחק. באוטובוס, בדרך חזרה, רונאלדו אמר לי, 'מה אתה הולך לעשות עכשיו, מיד אחרי שנחזור?'. אמרתי לו, 'עכשיו 11 בלילה, אני הולך הביתה. למה?'.

"ואז הוא אמר - 'אתה לא רוצה לעשות איתי עכשיו סשן קצר של אימון? לא הזעתי במשחק, אני חייב להתאמן. אתה לא רוצה לארח לי חברה?'. ואז שוב, הייתי צריך להסביר לו שזה בלתי אפשרי, רק רציתי ללכת הביתה, לשבת בשקט לבד, לראות טלוויזיה.

"ואז כשהגענו, כולם כבר היו לבושים בבגדים הרגילים שלהם, אבל הוא לבש את המכנסיים הקצרים שלו, סווטשירט, אוזניות, והלך לחדר הכושר. ואני חשבתי לעצמי, 'הבנאדם הזה לא נורמלי'.

"כשאתה בקשר איתו ביום יום, אתה מכבד את הבנאדם לפני השחקן. הוא מקריב את כל חייו עבור הכדורגל. הופתעתי לגלות את הנחישות והמאמץ שהוא משקיע בכל אימון, ומעל הכל - הוא חוזר על זה בכל יום.

"בנוסף לכל הדברים שהיינו עושים כקבוצה, הייתה לו תוכנית אימונים אישית נוספת, 25 דקות לפני שהוא יורד מהמגרש. הוא עבר הרבה על המהירות המתפרצת שלו ועל הזינוק שלו, עם גומיות ומשקולות ועוד הרבה דברים".

מהדי בנעטיה, כריסטיאנו רונאלדו, שחקני יובנטוס. GettyImages
נותר בהלם. בנעטיה ורונאלדו/GettyImages

ז'ורז'ה מנדש: "כריסטיאנו רונאלדו שינה את הכדורגל"

כמעט שבועיים עברו מאז זכה ליאונל מסי בפעם השישית בתואר כדור הזהב בטקס הנערך בצרפת, ונראה שהנושא מסרב לרדת מהכותרות. ז'ורז'ה מנדש סוכנו של כריסטיאנו רונאלדו הצהיר אתמול (שני) כי אם הכוכב הפורטוגלי עדיין היה משחק בשורות ריאל מדריד, אזי הוא זה שהיה זוכה בתואר כדורגלן השנה, ולא הפרעוש.

"הגיע לכריסטיאנו לזכות בכדור הזהב לפחות פעם אחת בשנתיים האחרונות", אמר מנדש באירוע שאורגן על ידי העיתון האיטלקי Tuttosport. "אם הוא היה משחק בריאל מדריד, הוא היה זוכה. אני מאמין בו שבשנה הבאה הוא יזכה, אבל מבחינתי מדובר באי צדק. הוא זכה כבר בליגת האומות. הוא אלוף, אבל הוא יודע מה הוא צריך לעשות, ונראה מה יקרה ב-2020".

"בשבילי כריסטיאנו הוא השחקן הכי טוב בהיסטוריה", המשיך סוכן העל הפורטוגלי. "לפניו פורטוגל לא זכתה בכלום. איתו עם זכו באליפות אירופה, בליגת האומות, כשב-2004 הם הגיעו איתו עד לגמר. הוא שינה את את הכדורגל העולמי".

מנדש נתן דעתו לגבי חשיבותו של כריסטיאנו רונאלדו ליריבות בין ריאל מדריד וברצלונה: "הוא הגיע לריאל מדריד ב-2009, כשברצלונה העמידה את הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה ורוב שחקני נבחרת ספרד שיחקו אצלה, כשספרד היתה אלופת העולם ופעמיים אלופת אירופה", הזכיר הסוכן. "כריסטיאנו שינה הכל. הוא זכה בליגת האלופות ארבע פעמים. אי אפשר להשוות אותו לאף שחקן אחר".

עוד בוואלה!

זינדין זידאן טוען: גם בשיאי ב-1998 לא הייתי ברמה של רונאלדו ומסי

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
"שינה את הכדורגל". כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully