וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ספגה שוויון דרמטי, יובנטוס חזרה לפסגה

הנראזורי נפרדו ב-1:1 בלבד מפיורנטינה, האלופה גברה על אודינזה 1:3 (צמד לרונאלדו) וחזרה להוליך. רק 0:0 למילאן נגד ססואולו

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

בווידאו: התגובות לאחר עלייתה של ליברפול לשמינית גמר ליגת האלופות

אחרי ההדחה שלה מליגת האלופות, שמרה הערב (ראשון) אינטר על פסגת הליגה האיטלקית עם 1:1 דרמטי מול פיורנטינה. האלופה יובנטוס הצליחה להלחיץ אותה אחרי שניצחה בקלות 1:3 את אודינזה. מילאן חזרה לסורה אחרי שני ניצחונות ברציפות כשסיימה ב-0:0 ביתי מול ססואולו, אטאלנטה הפסידה לבולוניה ורומא השיגה 1:3 על ספאל.

בורחה ואלרו שחקן אינטר מתנצל לאחר שער נגד פיורנטינה. רויטרס
כבש ולא חגג. ואלרו/רויטרס

פיורנטינה - אינטר 1:1

אצטדיון ארטמיו פרנקי לא האיר פנים לנראזורי בשנים האחרונות, כשבעונה הקודמת הם ספגו 3:3 מפנדל בדקה ה-100 ובאפריל 2017 הפסידו 5:4. גם הפעם, לצערם הרב, הם לא הצליחו לנצח באצטדיון בו חגגו בפעם האחרונה בפברואר 2014, ובכך הגיע מאזן החוץ המושלם לסיומו. הפתיחה דווקא היתה של אינטר, כשבדקה השמינית קטע בורחה ואלרו בצורת של 588 ימים דווקא מול האקסית, אחרי הטעיה נהדרת בתוך הרחבה. אלא ששתיים וחצי דקות בתוך תוספת הזמן איזן דושאן ולאחוביץ' המוכשר בסיומו של מבצע אישי יפה. עוד אכזבה לאנטוניו קונטה לאחר ההדחה מליגת האלופות, ובכל זאת הוא שב למקום הראשון על חשבון יובנטוס בזכות הפרש שערים עדיף. וינצ'נזו מונטלה משיג מעט אוויר לנשימה עם קטיעת רצף של ארבעה הפסדים.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
צמד כבר במחצית הראשונה. רונאלדו/רויטרס

יובנטוס - אודינזה 1:3

הביאנקונרי חזרו לנצח אחרי שני משחקי ליגה ברציפות ועשו את זה בצורה נינוחה מאוד מול אודינזה החלשה, שסגרה משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון וכשהיא משיגה במהלכם רק שתי נקודות מ-15 אפשריות. השער הראשון הגיע בדקה התשיעית. לאונרדו בונוצ'י שלח כדור ארוך אל עבר פאולו דיבאלה, שבעט ונבלם, זה חזר אל כריסטיאנו רונאלדו, שבעט בנגיעה חכמה לפינה הרחוקה וקבע 0:1. הפורטוגלי הכפיל בדקה ה-37 מקרוב אחרי מסירת עומק נהדרת של גונסאלו היגואין וזה 0:2. בונוצ'י כבש את השלישי בדקה האחרונה של המחצית הראשונה מקרוב אחרי נגיחה אחת של מריח דמירל ברחבה וזה 0:3. איגנסיו פוסטו צימק בדקה ה-94.

קשישטוף פיונטק שחקן מילאן. GettyImages
חזרו לעצמם וזה לא טוב. פיונטק/GettyImages

מילאן - ססואלו 0:0

כנראה שמציאות של שלושה ניצחונות ליגה ברציפות היא דבר מופרך ומתוק מדי מבחינת אוהדי הרוסונרי העונה והם ראו את הקבוצה שלהם נעצרת אחרי שניים ברציפות. מילאן לא הצליחה לנצח בבית את ססואלו, שהגיעה אחרי ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, מתוכם שלושה בליגה.

אנדראה פולי שחקן בולוניה. GettyImages
פולי ובולוניה חוגגים ניצחון גדול/GettyImages

בולוניה - אטאלנטה 1:2

רק ביום רביעי חגגה הקבוצה מברגמו הישג אדיר כשעלתה לשמינית גמר ליגת האלופות אחרי ניצחון מול שחטאר דונייצק, אבל נראה שהשחקנים שלה לא ירדו בזמן אל הקרקע וספגו הפסד ליגה אחרי שני ניצחונות ברציפות. רודריגו פלאסיו הוותיק כבש את השער הראשון לזכות בולוניה בדקה ה-12 ואנדראה פולי הכפיל (51). רוסלן מלינובסקי רק צימק (60). דנילו הותיר את המארחת בעשרה שחקנים בדקה ה-89.

שחקני רומא חוגגים עם דייגו פרוטי. GettyImages
לא היה פשוט. רומא ופרוטי חוגגים/GettyImages

רומא - ספאל 1:3

המארחת שוב התקשתה מול נועלת הטבלה שניצחה אותה פעמיים אשתקד, אבל הפעם הצליחה לחלץ נקודות על אף סגל שחסר הפעם את ג'אנלוקה מאנצ'יני המוצהב ואת כריס סמולינג, דוידה זפאקוסטה, ג'סטין קלייברט וחאבייר פסטורה. פטאניה כבש ראשון בפנדל (44), אלא שלורנצו פלגריני (53), דייגו פרוטי בפנדל משלו (66) והנריך מחיטריאן (83) הפכו.

כריסטיאן אנסלדי שחקן טורינו מול ארמנדו איצו שחקן ורונה. GettyImages
היה כיף. אנסלדי מול איצו/GettyImages

ורונה - טורינו 3:3

ורונה השלימה קאמבק מרשים, כשחזרה מ-3:0 ל-3:3, כשהיא כובשת שלושה שערים ב-15 דקות. הלאס הייתה שתי נקודות מאחורי טורינו, בקרב על הטופ-10, אבל האורחים עלו ליתרון בטוח משערים של אנסלדי (36, בפצצה מזווית קשה), ברנגואר (55, במבצע אישי יפה) ועוד אחד של אנסלדי (61, בבעוטה מחוץ לרחבה), אבל בדקה ה-69 החלק הקאמבק: המארחת צימקה בפנדל של פאציני, ורה (76) דחק מקרוב ריבאונד וקבע 3:2, וסטפינסקי (84) קבע 3:3 בפיניש יפה. עבור סטיפנסקי זה שער ראשון בליגה אחרי עשרה חודשים, במשחק שבו כל שלושת המחליפים של ורונה כבשו. שתי הקבוצות היו קרובות לניצחון 3:4, אבל המשחק לא הוכרע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully