וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן טוען: גם בשיאי ב-1998 לא הייתי ברמה של רונאלדו ומסי

אחרי שראמוס אמר שצריך להפריד את כדור הזהב - אחד לרונאלדו ומסי ואחד לכל השאר - זידאן הודה: "אני עם כל השאר. אין לי שום קשר לשניים האלה"

וידאו: רויטרס

בווידאו: רוסיה לא תשתתף במונדיאל?

עד כמה גדולה הדומיננטיות של ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו בכדורגל העולמי? אפילו זינדין זידאן טוען שגם בשיאו - הוא לא התקרב לרמה שלהם. בלם ריאל מדריד סרחיו ראמוס הציע היום (שלישי) בראיון בספרד ש"צריך ליצור כדור הזהב אחד שיחולק בין שניהם (מסי ורונאלדו), בהתאם לתוצאות, ועוד אחד לכל שאר השחקנים. זה יהיה הדבר הכי טוב לכדורגל".

זינדין זידאן שחקן נבחרת צרפת. Alex Livesey, GettyImages
מסכימים איתו? זיזו במיטבו/GettyImages, Alex Livesey

בערב, במסיבת העיתונאים של ריאל מדריד לקראת המשחק מחר מול קלאב ברוז' במסגרת ליגת האלופות, זידאן נשאל על העניין. "ראמוס אמר שצריך שני כדורי זהב - אחד למסי ורונאלדו ואחד לכל השאר", שאל אותו עיתונאי, "ב-1998, כשאתה זכית בתואר, באיזו קטגוריה היית?". זידאן ענה בלי להסס: "של כל השאר. אחד כבר זכה שש פעמים, השני זכה חמש פעמים, אין לי שום קשר איתם".

עוד אמר זידאן בנוגע למצב של ריאל מדריד: "אדן הזאר? אני לא חושב שהוא צריך ניתוח אבל אני לא בטוח. אני יכול לומר שהפציעה תחת שליטה. אני מקווה שההיעדרות תהיה קצרה מהמצופה, כי אומרים שבוע, או שבועיים, ועכשיו חשוב להיות סבלניים".

זידאן נשאל האם המשחק מחר, שהוא חסר חשיבות אמיתית לריאל, יהיה הזדמנות לשחקנים שעד עתה לא קיבלו הרבה הזדמנויות כמו לוקה יוביץ'. "כן", אמר זידאן בחיוך.

עוד בוואלה!

תומאס טוכל: "אמבפה חייב לכבד את ההחלטות שלי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully