וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבועיים הקריטיים של ניקוליץ': קשר מכבי תל אביב קיבל שתי זריקות בברכו

17.12.2019 / 9:23

הסרבי המתקשה להתאושש מהפציעה ייאלץ לעבור ניתוח אם הכאבים מהם הוא סובל לא יחלפו בפרק הזמן שרופאיו הקציבו. איביץ' תכנן לפתוח עם יאניוטיס בשער מול אום אל פאחם אך כעת שוקל להמשיך עם טננבאום כדי לא לפגוע בבטחונו. בקבוצה הודו: "אם נשחק כמו בשבת, לא ננצח"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

עיקרי הדברים

- אורוש ניקוליץ' קיבל שתי זריקות בברכו, יעבור ניתוח נוסף?

- איביץ' מתלבט האם לתת ליאניוטיס לפתוח בגביע בשבת

- יונתן כהן עשוי לחזור לסגל ואף ישירות להרכב

אורוש ניקוליץ' שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
בדרך לעוד אכזבה? אורוש ניקוליץ'/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

האם אורוש ניקוליץ' בדרך לניתוח נוסף? הקשר הסרבי שמתקשה לחזור למגרשים קיבל שתי זריקות בברכו הפגועה בניסיון אחרון למנוע ניתוח, ורופאיו בישרו לו שאם הכאבים מהם הוא סובל לא יחלפו בתוך שבועיים בזכות הזריקות, הוא ינותח פעם נוספת. כזכור, מאז שחתם במכבי תל אביב לפני שנה ניקוליץ' רשם שתי הופעות בלבד בצהוב בהן ראה דשא ב-15 דקות בלבד, אחרי שסבל מפציעה בשרירי הבטן והמפשעה ועבר ניתוח ותקופת התאוששות ארוכה, וכעת הוא סובל כאמור מפציעה טורדנית בברכו.

אנדראס יאניוטיס מועמד לפתוח בשערה של מכבי תל אביב בשבת במשחק הגביע מול הפועל אום אל פאחם. בקבוצה סיפרו אתמול (שני) כי התכנון המקורי של ולדאן איביץ' היה לתת ליווני לפתוח אחרי ארבעה חודשים בחוץ, אבל דווקא כיוון שהאלופה לא ניצחה בשבת האחרונה את סקציה נס ציונה ודניאל טננבאום ספג את השער הראשון שלו, ייתכן שהמאמן בסופו של דבר ישנה את החלטתו וימשיך בכל זאת עם טננבאום בין הקורות כדי לא לפגוע בבטחונו.

"אם היינו מנצחים את נס ציונה ונתניה והכל היה תקין ועל מי מנוחות, בוודאות היה שינוי בעמדת השוער ויאניוטיס היה נכנס לשער בגביע המדינה", אמרו אתמול גורמים במועדון. "עכשיו יהיה מעניין לראות מה תהיה ההחלטה של המאמן כי מצד אחד חשוב להמשיך לתת לדניאל לעמוד בשער, אבל מצד שני צריך לתת דקות לאנדראס כי בכל רגע הוא עשוי להיות מוקפץ חזרה לשער מכל סיבה שהיא".

עוד בוואלה!

ישיבת חירום לילית בהפועל באר שבע, החלפת ברק בכר לא עלתה על הפרק

לכתבה המלאה
דניאל טננבאום שוער מכבי תל אביב עם אנדראס יאניוטיס. סוכנות ג'יני
אז מי מהם יפתח בשבת? טננבאום ויאניוטיס/סוכנות ג'יני

שאלה נוספת שמסקרנת מאוד את השחקנים היא האם יחזיר איביץ' את יונתן כהן לסגל ואולי אף להרכב. בקבוצה משוכנעים כי אם כהן יתאמן טוב השבוע, הוא יפתח בשבת. צ'יקו אופואדו וניק בלקמן עדיין לא צפויים להיות בסגל.

אחרי ההפסד של הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים אמש והתיקו של מכבי חיפה מול הפועל רעננה בשבת, לקחו בקרית שלום את התיקו שלהם מול נס ציונה עוד יותר בפרופורציות, אבל מה שחשוב לאיביץ' ועל כך הוא מדבר עם השחקנים זה פחות התוצאה במשחק האחרון ויותר היכולת שהוצגה על ידי השחקנים. "אם נשחק כמו בשבת לא ננצח גם את אום אל פאחם מהליגה הלאומית", הזהירו שחקנים בקבוצה.

סימום בספורט: פרשת רוסיה, סוני וימס, שיר צדק, ועוד | הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully