וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישיבת חירום לילית בהפועל באר שבע, החלפת ברק בכר לא עלתה על הפרק

17.12.2019 / 7:50

לחץ גדול בבירת הנגב, בישיבה שארכה כשעתיים השתתפו אלונה ואלי ברקת, המאמן ואסי רחמים. ייתכנו שינויים בינואר, השחקנים הוותיקים תומכים במאמנם

צילום ועריכה: קובי אליהו

עיקרי הדברים

- בתום ההפסד לבית"ר ירושלים, ישיבת חירום בת שעתיים באיצטדיון טרנר

- הבעלים אלונה ואלי ברקת, המאמן ברק בכר והמנכ"ל אסי רחמים דנו בדרכים לצאת מהמשבר העמוק

- שאלת פיטורי ברק בכר לא עמדה אמש לדיון

- ברקת לא פוסלת שינויים בסגל השחקנים בחודש ינואר

- חשש מהדחה מגביע המדינה בשבת. האסלביינק וז'וז'ואה מורחקים. טהא ושמיר בספק גדול

- מיגל ויטור, מאור מליקסון ובן ביטון מובילים קו אחיד את השחקנים סביב בכר

seperator

1. ישיבת חירום לאור המצב עמוק לתוך הלילה

לחץ גדול בבירת הנגב. בהפועל באר שבע קיימו אמש (שני) עמוק לתוך הלילה ישיבה ארוכה באיצטדיון טרנר כדי לנסות ולמצוא פתרונות למשבר העמוק בו מצויה הקבוצה אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים. רצף הכשלונות האחרונים של הקבוצה כשהבולט שבהם הוא מקבץ ההפסדים הרצופים בבית, השאיר את הבעלים אלונה ברקת באיצטדיון במשך למעלה משעתיים אחרי המשחק. בישיבה הארוכה שכינסה נכחו המאמן ברק בכר, המנכ"ל אסי רחמים וגם הבעלים אלי ברקת שהיה במשחק וראה מהיציע את חולשת הקבוצה שלו. רק שעה קלה אחרי חצות, התפזרה הישיבה והנוכחים עזבו את האיצטדיון לבתים כשהם קובעים להמשיך ולדון בדברים הבוקר. גורמים שונים במועדון אמרו אמש בתום הפגישה כי שאלת פיטוריו של המאמן ברק בכר אינה עומדת על הפרק. גם בכר עצמו לא הציע להניח את המפתחות מתוך אמונה שהוא מסוגל להוציא את הקבוצה מהמשבר המקצועי הגדול בו היא שרויה.

במהלך הפגישה עלו עניינים מקצועיים שונים וביניהם הרכבי הקבוצה והאופן שבו בכר פועל כדי להוציא את הפועל באר שבע מהבוץ. כמו כן נדונו אפשרויות השינויים לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר ואף עלתה האפשרות להודיע כבר עתה למספר שחקנים שהם לא בתכניות להמשך העונה כדי שהם יחפשו קבוצה אחרת, ואחרים יובאו במקומם. עניין נוסף שעלה בשיחה הארוכה הוא האפשרות שיוחזר לקבוצה מאמן מנטלי דוגמת איתן עזריה שעבד במועדון, וזאת למרות שהגישה הראשונה של בכר היא שיש להפועל באר שבע מספיק אנשי מקצוע ושחקנים מובילים שצריכים להיות חזקים מנטלית ולא להישבר בתקופות כאלה.

עוד בוואלה!

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע. לירון מולדובן
מודאגת, אבל מאמינה בצוות המקצועי. ברקת/לירון מולדובן

2. ברקת חרדה מהדחה מהגביע

הדבר המרכזי שחשוב כעת לבעלים הוא גביע המדינה בסוף השבוע. כל המחשבות אמש היו סביב המשחק שמחכה להפועל באר שבע בשבת באיצטדיון הי"א באשדוד. אמנם הקבוצה מעיר הנמל לא פחות גרועה מהפועל באר שבע בתקופה הזו, אבל לאור היכולת הירודה, חוששת ברקת מהדחה מהגביע כבר בשבת ולכן חלק מפגישת החירום אמש נסב סביב פתרונות מידיים על מנת לא להתבזות במשחק הקרוב. לצערם, יגיעו האדומים בסגל חסר, אבל לא בטוח שזה כל כך נורא בהתחשב בתפקוד השחקנים.

ז'וזואוה הפורטוגלי שמקבל קרדיט בלתי מוגבל מברק בכר ייעדר בשבת עקב צבירת כרטיסים צהובים, נייג'ל האסלביינק שהורחק אמש גם כן לא יהיה בסגל. כמו כן לואי טהא שנעדר אמש עקב פציעה ככל הנראה לא יהיה כשיר, אלא אם המצב יחייב אותו לקבל זריקות ולעלות לשחק עם משככי כאבים. עדן שמיר פונה אמש לבית החולים עם חשש לזעזוע מוח אבל עבר צילום סי.טי שנמצא תקין. עדיין לא ברור האם יהיה כשיר לשבת. שחקנים כמו מרואן קבהא וחנן ממן יקבלו את ההזדמנות, וכמוהם אולי אף נאור סבג. בן שהר יחזור בוודאות להרכב.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
אבל ההיעדרות שלו היא לא דבר רע כל כך? ז'וזואה/קובי אליהו

3. לבכר כנראה אין אלטרנטיבה

לא ברור לגמרי האם אלונה ברקת עדיין משוכנעת שברק בכר הוא האיש להוציא את העגלה מהבוץ, או שהיא פשוט לא חושבת שיש מישהו אחר פנוי כרגע שיכול להחליף אותו ולעשות עבודה טובה יותר. מה שבטוח הוא שקשה להאמין שהיא עושה חשבון לפיטורים. בסביבתה טענו אמש כי אם היתה חושבת שבכר צריך לעזוב בכל מחיר, היא לא היתה מהססת ולא היתה עושה חשבון לכסף שתשלם על העונה וחצי הקרובות בהן מחזיק המאמן המעוטר בחוזה הגבוה שלו.

מבין המאמנים שנמצאים כעת בבית רק אלישע לוי הוא בקליבר שברקת מחפשת למועדון שלה, אבל משום שכבר היה בבאר שבע לפני עידן בכר, ספק רב אם היא תחזור אליו. מאמן ישראלי נוסף שיכול לבוא בחשבון אם יוחלט לבצע שינוי הוא רן בן שמעון שאמור להמשיך בנבחרת קפריסין, ותמיד קיימת האפשרות ללכת על אופציה של מאמן זר. כך או אחרת על פי ההערכות השונות, ברקת עדיין לא במקום הזה והיא צפויה להמשיך ולתמוך בבכר שהצליח בעונה שעברה לסיים עם כרטיס לאירופה למרות עונה לא טובה, ובעיני רבים עדיין נחשב לבכיר המאמנים בכדורגל הישראלי.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
עדיין מקבל גב. בכר/קובי אליהו

4. החיילים של בכר לוקחים פיקוד

מי שניסו לתמוך במאמנם בתום המשחק אמש הם הוותיקים מיגל ויטור, מאור מליקסון ובן ביטון שכבר בחדר ההלבשה דיברו על כך שבכר הוא לא הבעיה של הפועל באר שבע ושכל השחקנים צריכים לקחת על עצמם יותר ולהתקבץ יחד כדי לצאת מהמשבר. מליקסון שתמך במאמנו פומבית מול מצלמות הטלוויזיה המשיך באותו קו גם בחדר ההלבשה וגם הוותיקים האחרים הוסיפו את שלהם.

סימום בספורט: פרשת רוסיה, סוני וימס, שיר צדק, ועוד | הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully