וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "זה לא היה משחק, רע מאוד. אנחנו במשבר"

16.12.2019 / 22:34

מאמן הפועל באר שבע דיבר בצער ובכנות אחרי ה-1:0 לבית"ר: "צריכים להבין איך יוצאים מזה". מליקסון: "ברק המאמן הכי טוב בארץ"

צילום ועריכה: קובי אליהו

התקופה המאכזבת של הפועל באר שבע הגיעה הערב (שני) לשיא חדש, כאשר האדומים ספגו הפסד בית שלישי ברציפות - לראשונה בתולדות אצטדיון טרנר. הקבוצה של ברק בכר נראתה רע, נכנעה 1:0 לבית"ר ירושלים בביתה לראשונה מאז אוגוסט 2011 ואיבדה את המקום השלישי. שלומי אזולאי הכריע בדקה ה-35, נייג'ל האסלביינק שתיקל אותו בחריפות הורחק בדקה ה-56, ומנגד ספג גם דיוגו ורדאסקה כרטיס אדום (68). בכר שלף מהספסל את מאור מליקסון, לאחריו את ניב זריהן ואז את בן שהר, אך קבוצתו מיעטה לסכן את איתמר ניצן ותקווה להתעורר עד משחק גביע המדינה מול מ.ס. אשדוד ביום שבת. לאוהדים בבאר שבע כבר נגמרת הסבלנות, כפי שהעידו שריקות בוז רבות הערב באצטדיון הביתי.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
לא מתחבא מאחורי תירוצים, זה משבר. בכר/קובי אליהו

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר אחרי המשחק: "משחק לא טוב. זה לא מספיק רק להילחם וללחוץ. התחלנו לא רע, היה משחק שקול עד השער של בית"ר ואז נעלמנו. גם כשבית"ר קיבלה אדום הייתה ציפיה שנעשה משהו וזה לא קרה. זה לא היה משחק, היה רע מאוד. אנחנו צריכים להבין שיש פה משבר. להפסיד שלוש פעמים ברציפות בטרנר זה לא משהו שצריך לקרות וזה לא קורה, זו פעם ראשונה. אנחנו במשבר וצריכים להבין איך יוצאים מהמשבר הזה. יש תקופה לא נעימה ואנחנו צריכים לצאת ממנה ביחד כבר במשחק הגביע הקרוב.

כשנשאל על הבחירות שלו לגבי ההרכב אמר בכר: "כשאתה מפסיד אז הכול בדיעבד לא נכון. הלכנו על הרכב שעובד, לוחץ ויוצא למעברים. הצלחנו לעשות את זה בהתחלה, אחר כך לא הייתה לנו האיכות לצערי. ניסינו לעשות שינויים וזה לא עבד. אני נמצא במהלך השבוע עם השחקנים ורואה מה שאני רואה, זה גורם לי לקבל את ההחלטות".

בכר נשאל מדוע הותיר על הספסל את בן שהר: "שיחקנו עם התקפה מספיק מהירה, גם האסלביינק מהיר וגם שחקני הכנף שלנו. בן שהר משחק קבוע, לא יקרה כלום אם במשחק אחד יעלה מהספסל. זו לא הייתה הבעיה שלנו. המשחק הזה היה יכול להיות הזדמנות לפתוח סיבוב חדש בצורה אחרת ולהתקרב למעלה וחבל שזה לא קרה. בשבת יש לנו משחק גביע קשה מאוד באשדוד"

בכר נשאל איך יצליח להוציא את הקבוצה מהמשבר ואמר: "אני עובד קשה בכל יום כדי שהקבוצה תתחבר ותצליח. אנחנו בירידה גדולה מאוד. החוכמה היא לדעת להרים את הקבוצה הזו, זה לא קל אבל אין מה לעשות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"מרגש לחזור, חסר לי קצת אוויר ודקות משחק". מליקסון/קובי אליהו

קשר באר שבע מאור מליקסון: "מרגש לחזור, חסר לי קצת אוויר ודקות משחק. לאט לאט, אני שמח לחזור לשחק כדורגל. אי אפשר להתכחש למצב, אנחנו לא משחקים טוב ולא נראים טוב. אפשר להבין את הקהל שמאוכזב מאוד. נמשיך לעבוד קשה, רק כך נוכל לצאת מהמצב הזה. לי אין שום בעיה עם מחאה כל עוד היא לגיטימית. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר ולהיראות טוב. בכדורגל יש דינמיקות, אנחנו בסוג של כדור שלג עכשיו שקשה לעצור. כולנו מאחורי ברק בכר, מבחינתי הוא המאמן הכי טוב בארץ וכולנו בטוחים שהוא יוציא אותנו מהמצב הזה. כרגע התוצאות פחות חשובות, אנחנו צריכים לחזור לשחק כמו שאנחנו צריכים לשחק והתוצאות יגיעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully