וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אמרו שאנחנו לא מנצחים את הגדולות, אולי הלחץ השתחרר עכשיו"

16.12.2019 / 22:26

חגיגות בבית"ר אחרי הניצחון בב"ש, המאמן: "אחת הפעמים הבודדות ששיחקנו 90 דקות באותה רמה". אזולאי: "הדיבורים עליי? לא מתרגש מזה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

כמעט שש שנים חלפו מאז שבית"ר ירושלים ניצחה את הפועל באר שבע בליגה. שמונה שנים חלפו מאז שהיא עשתה זאת בבירת הנגב - עד הערב (שני), כשהצהובים-שחורים השיגו 0:1 צודק בטרנר והשתלטו על המקום השלישי. הקבוצה של רוני לוי היתה עדיפה ובאה על שכרה עם שער נגיחה של שלומי אזולאי (35), כשגם ההרחקות של נייג'ל האסלביינק (56) ודיוגו ורדאסקה בהמשך (68) לא שינו את מאזן הכוחות.

"ברור שאני שבע רצון, הקבוצה שיחקה היום טוב מאוד, הגענו להרבה מאוד מצבים, לצערי לא ניצלנו אותם כדי להכריע את המשחק מוקדם יותר", אמר רוני לוי בסיום. "שמרנו את באר שבע, שהיא קבוצה ביתית חזקה, כמעט על 0 מצבים. יש הרבה לקחת, ונשפר את הדברים הפחות טובים. לפעמים כשקבוצה שומרת על ה-0:1, זו הרגשה טובה שנותנת ביטחון לעתיד. אני משוכנע שבעתיד, כשנגיע עם יותר ביטחון, ננצל יותר את המצבים. עד היום שפטו אותנו שאנחנו לא מנצחים את הגדולות והיה לחץ מסוים, ואולי עכשיו זה השתחרר. יש הרבה דברים לשפר, הקבוצה הזאת רק נבנית, היא רק תלך ותהיה יותר טובה".

המאמן הבית"רי נשאל מה קבוצתו צריכה לעשות כדי להידבק למכבי תל אביב ומכבי חיפה והשיב: "היום אחת הפעמים הבודדות ששיחקנו 90 דקות באותה רמה ובאותו קצב. במשחק ההגנה יש לנו שיפור משמעותי. אנחנו צריכים להיות יותר חדים בסיומת, לתרגם את השליטה לשערים, יש כל מיני דברים חשובים כדי שנגיע לאן שצריך להגיע".

על ליוואי גרסיה אמר לוי: "הוא בחור צעיר מאוד במדינה חדשה. גם הסקוררים הגדולים ביותר לקח זמן להבין שהמשחק הוא להביא פרנסה ולא לעשות 1 על 1. זה עניין של בגרות, של בשלות, של הרבה עבודה, אבל הוא מתקדם הרבה מאוד ואנחנו נלטש אותו".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ניצחון חשוב ומשכנע. רוני לוי/קובי אליהו

חלוץ בית"ר ירושלים שלומי אזולאי אמר: "אני מאושר מאוד, בטוח שיבואו שערים נוספים. היה לנו הכי חשוב להשיג את שלוש הנקודות מול קבוצה גדולה באצטדיון לא קל. אנחנו מרוצים. לא כאב לי בכלל הדיבורים סביבי, אני שמח מאוד להיות פה ומרוצה מהקרדיט שאני מקבל. אני לא ילד והדיבורים מסביב לא משפיעים עליי. אני נותן את המקסימום שלי. אליפות? זו מילה גסה מאוד, אבל הפער גדול מאוד כרגע, אנחנו לא מסתכלים על זה. אנחנו מקווים לחבר רצף טוב".

עוד בוואלה!

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
צילום: גיא אדרי
עמית ביטון שחקן הפועל באר שבע מול שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
שלומי אזולאי יודע גם לעשות הגנה כשצריך/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully