וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילר דורסי טוען: "בכדורסל האירופי הרבה יותר קשה לקלוע מאשר ב-NBA"

שחקן מכבי תל אביב הודה שהוא עדיין מתאקלם: "הקצב הרבה יותר איטי, קשה יותר לחדור לצבע. יש הרבה עליות ומורדות מבחינתי"

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: עמית שמחה

טיילר דורסי עדיין מנסה להתאקלם בכדורסל האירופי. ב-13 משחקי היורוליג שלו העונה העמיד ממוצעים של 7.3 נקודות (35% ל-2, 44% ל-3, 66% מהקו), 2.6 ריבאונדים ו-0.9 אסיסטים, בליגת העל הולך לו קצת יותר נוח עם 12 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים לערב, אולם בראיון לאתר "יורוהופס" הודה רכז מכבי תל אביב כי הוא רגיל לסגנון משחק אחר.

"זה מאוד שונה", אמר הגארד שהגיע אחרי 104 משחקים ב-NBA. "הקצב הרבה יותר איטי. שחקנים יכולים להישאר בצבע אז קשה יותר לחדור. הרבה יותר קשה לקלוע כאן". על מערכת היחסים שלו עם יאניס ספרופולוס, אצלו הוא בעיקר עולה מהספסל, אמר דורסי: "זה הולך טוב. זו רק העונה הראשונה שלי אז הוא לומד להכיר את הסגנון שלי ואני לומד להכיר את הפילוסופיה שלו. יש הרבה עליות ומורדות מבחינתי, אבל זה משתפר. אני לומד מדי יום וגם כקבוצה אנחנו משתפרים".

עם כל הכבוד לשיפור, דורסי קיווה לפתוח את העונה הזו ב-NBA, אך לא הצליח למצוא לעצמו חוזה בליגה הטובה בעולם. "כנראה שהיה קיץ משוגע", אמר הרכז שקלע 9.8 נקודות למשחק ב-21 משחקיו בממפיס אשתקד. "כולם ראו מה זה שוק השחקנים החופשיים, היו כל כך הרבה. בסוף אני פשוט רציתי לבוא ליורוליג, לא רציתי לחכות יותר. יכולתי להמשיך לחכות ולראות מה קורה, אבל רציתי לבוא".

על כך שלא נכלל בסגל של נבחרת יוון באליפות העולם האחרונה אמר דורסי: "רציתי למצוא קבוצה לפני הכל. לצערי הטיימינג היה רע, ולא הצלחתי לחתום בשום מקום. הייתי צריך להיות ביוון, אבל עדיין ניסיתי להגיע ל-NBA. אני רוצה לשחק באולימפיאדה. בעונה הבאה לא יהיה לי קושי כי אדע איפה אשחק".

טיילר דורסי שחקן מכבי תל אביב מול ים מדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
לא פשוט. דורסי/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully