וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון חוזר, הפועל חולון תישאר בחיים בליגת האלופות?

16.12.2019 / 17:01

הסגולים יארחו את אוסטנד הבלגית (ג', 21:00, ספורט 5) במשחק אותו הם חייבים לנצח כדי לשמור על סיכוי להעפיל לשלב השני. הגארד ישוב אחרי היעדרות ממושכת, מתן חרוש: "הוא יוכל לתת לנו דקות בעמדת הרכז"

יוגב אוחיון שחקן הפועל חולון. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
ברוך השב. אוחיון/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

העונה האירופית של הפועל חולון הולכת ובורחת, ומחר (שלישי, 21:00, ספורט 5) היא תקבל הזדמנות בלתי חוזרת לשוב למאבק על הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות כשתארח את פילו אוסטנד. הסגולים, שסופרים כבר שלושה הפסדים רצופים ועומדים במאזן 5:3, לא יכולים להרשות לעצמם הפסד נוסף - שיביא לבריחה של היריבה הבלגית, שמחזיקה במאזן זהה וכבר ניצחה אותם בביתה.

מי שישוב לסגל הקבוצה הוא יוגב אוחיון שחוזר אחרי העדרות ארוכה. "אחרי שני משחקי חוץ באירופה חוזרים הביתה בשביל לנצח. מתכוננים למשחק קשוח ואגרסיבי ורוצים להמשיך באנרגיות שהבאנו במשחק הליגה האחרון ויחד עם התמיכה של הקהל נשיג את התוצאה רצויה", אמר המאמן מתן חרוש לקראת המשחק, "יוגב יחזור אלינו ובאופן מבוקר יוכל לתת לנו דקות בעמדת הרכז אנו שמחים על כך".

על אף שחרורו של מלקאי ריצ'רדסון (11.3 נקודות בצ'מפיונס ליג), שמותיר את החולונים בנחיתות בעמדת הפורוורד, הקבוצה שאבה עידוד מהניצחון על עירוני נס ציונה 80:99 בליגת העל, כשעיקר האופטימיות נסובה סביב האווירה בחדר ההלבשה.

המאמן מתן חרוש יקווה לקבל תרומה משמעותית מהסנטר החדש אנחל דלגאדו, שתרם לא פחות מ-11 נקודות ושבעה ריבאונדים ב-13 דקות בלבד מול נס ציונה, על אף בכורה מהוססת בשבוע שעבר באנקרה (3 מ-11 מהשדה).

אוסטנד נמצאת גם היא במומנטום שלילי, לאחר שניצחה רק באחד מארבעת משחקיה האחרונים באירופה. בשבוע שעבר היא ספגה שני הפסדים ביתיים - הראשונים שלה העונה אחרי מאזן 0:7 - לשטרסבורג בליגת האלופות ולשרלרואה בליגה הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully