וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון ג'קסון אישר בטוויטר את הצטרפותו למכבי תל אביב

16.12.2019 / 20:33

הגארד האמריקאי הוותיק (33, 1.91) שזכה בעבר ביורוליג עם צסק"א מוסקבה יחליף את ג'ון דיברתולומאו שגמר את העונה בשל פציעה בחזה

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: אסף דרורי

ארון ג'קסון אישר הערב (ראשון) בטוויטר כי הוא על אף חתימה במכבי תל אביב. בתגובה לאחד הגולשים שפרסם קליפ ביצועים של השחקן לקראת הצטרפותו הצפויה לאלופה הישראלית, הגיב הרכז האמריקאי וכתב: "כן אדוני, חוזר לעניינים". ג'קסון, שהשתייך לבייג'ינג דאקס והחליט לעזוב את הקבוצה כדי לשהות לצד אשתו שצפויה ללדת בקרוב, החזיק במספר הצעות מקבוצות באירופה, כשהצהובים הם אלה שהצליחו לפתות אותו ולסגור את העסקה. במכב תל אביבי מקווים להשלים את העסקה במהלך היום, כך שג'קסון יוכל להגיע בימים הקרובים לישראל.

ג'קסון (33, 1.91) הוא בוגר אוניברסיטת דוקיין משנת 2009, שם שיתף פעולה עם אקס הצהובים שון ג'יימס, ואף היה מעורב בירי המפורסם כשכדור שורט את ידו. אחרי שלא נבחר בדראפט החל במסע באירופה שהחל באנטליה הטורקית ורשם עונת רוקי מצוינת, כשהוא מצטרף לוירטוס בולוניה לשלבי הפלייאוף. בקיץ 2010 הצטרף לבילבאו והוביל את הקבוצה לגמר הפלייאוף בספרד ולהופעה היסטורית ביורוליג בעונה לאחר מכן, שהסתיימה בהדחה מכובדת מאוד ברבע הגמר.

ההצלחה בבילבאו הובילה אותו לצסק"א מוסקבה במדיה שיחק חמש שנים, זכה ביורוליג בעונת 2015/16, בחמש אליפות ה-VTB והפך לאחד השחקנים המזוהים ביותר עם המועדון. עונתו הטובה ביותר בצסק"א הייתה בעונת 2014/15 כשרשם 10 נקודות, 3.1 אסיסטים ו-2.4 ריבאונדים בממוצע.

דווקא אחרי החוזה במוסקבה, וכשהוא מבוקש מאוד באירופה חתם על חוזה עתק בסין במדי בייג'ינג דאקס, כשבתום העונה הראשונה שלו בקבוצה הוא מקבל חוזה ביוסטון רוקטס, ומשחק עמה אף בפלייאוף. לאחר החוזה הזמני ביוסטון חזר לבייג'ינג.

מכבי תל אביב תצא היום למשחק החוץ נגד זניט סנט פטרסבורג בשלישי (19:00, ספורט 5) עדיין בסגל חסר מאוד, כשג'קסון לא אמור לערוך השבוע את הבכורה שלו במפעל האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully