וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמואל אטו: "מאנה לא זכה בכדור הזהב כי האפריקאים לא הצביעו לו"

חלוץ העבר מאוכזב: "הגיע למאנה לזכות, אבל הרבה פעמים אפריקאים לא אוהבים אפריקאים אחרים. אנחנו צריכים להיות מאוחדים"

עריכת וידאו: ניר חן

הזכייה של ליאונל מסי ב"כדור הזהב" - הפרס שמוענק לכדורגלן השנה בעולם - ממשיכה לעורר הדים והפעם הגיע תורו של סמואל אטו לחוות דעתו. כמו רבים אחרים, גם חלוץ העבר של ברצלונה ונבחרת קמרון, התאכזב מאוד מכך שסאדיו מאנה הגיע למקום הרביעי בלבד והוא מאשים את הבוחרים האפריקאים.

"אם מאנה היא זוכה, אף אחד לא היה מתלונן כי זה הגיע לו", אמר אטו, "מסי זכה כי כל הדרום אמריקאים בחרו בו במקום הראשון. ואן דייק הגיע למקום השני כי הוא קיבל הרבה קולות מאירופה. אבל האפריקאים לא הצביעו למאנה וזו בעיה גדולה. הרבה פעמים לאפריקאים יש בעיה עם אפריקאים אחרים".

חלוץ העבר הוסיף: "אנחנו, האפריקאים, צריכים להיות מאוחדים כדי לסיים את השלטון האירופאי והדרום אמריקאי במאבק על תואר השחקן הכי טוב בעולם. יש באפריקה הרבה כדורגלנים גדולים. סלאח מצליח, יש את אובמיאנג, מחרז, אונאנה... קשה לבחור אחד".

כדורגלן העבר הסנגלי, חביב ביי, שהיום משמש כפרשן, אמר לפני שבועיים: "מה שקרה בטקס כדור הזהב הוא סקנדל, איך מאנה סיים רביעי? ליאונל מסי הגדול בהיסטוריה, אבל הוא לא היה השחקן הטוב ביותר בשנה החולפת. הסיבה שמאנה לא הגיע לפודיום היא כי הוא אפריקאי".

שחקן ליברפול, סאדיו מאנה. GettyImages
הגיע רק למקום הרביעי. מאנה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully