וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון ג'קסון חתם עד תום העונה במכבי תל אביב: "נרגש ללבוש את החולצה הצהובה"

16.12.2019 / 22:32

הגארד (33, 1.91), שהשתחרר מחוזהו בסין צורף לאור הפציעות בקו האחורי: "לא יכול לחכות לשחק מול האוהדים הטובים באירופה". ספרופולוס: "שחקן מנוסה ואיכותי"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: אסף דרורי

מכבי תל אביב הודיעה היום (שני) על החתמתו של ארון ג'קסון עד תום העונה. ג'קסון בן ה-33, שזכור בעיקר בימיו בצסק"א מוסקבה, יהיה השחקן שישלים את הסגל הפצוע של ספרופולוס וייכנס למעשה לנעליו של ג'ון דיברתולומאו שסיים את העונה. "קודם כל אני רוצה להודות להנהלת מכבי ולמאמן יאניס ספרופולוס שנתנו לי את ההזדמנות להצטרף למועדון שזכה 6 פעמים באליפות אירופה", אמר הרכז. "אני נרגש ללבוש את החולצה הצהובה ולעזור לחברי לקבוצה להפוך את תל אביב לגאה. כבר לא יכול לחכות לשחק מול האוהדים הטובים באירופה".

יאניס ספרופולוס הוסיף: "בשלב הזה של העונה ואחרי פציעות משמעותיות שעוברות על שחקנים בקבוצה, הבעלים עשו את המיטב על מנת לצרף שחקן איכותי לקבוצה. פעם נוספת אני רוצה להודות להם על מה שהם עשו על מנת לצרף לסגל שחקן כמו ג'קסון. הוא שחקן מאוד מנוסה ביורוליג. יש לו איכויות על המגרש ומחוצה לו ואני מאוד שמח שהוא יצטרף לסגל המצוין שיש לנו".

ג'קסון (33, 1.91) הוא בוגר אוניברסיטת דוקיין משנת 2009, שם שיתף פעולה עם אקס הצהובים שון ג'יימס, ואף היה מעורב בירי המפורסם כשכדור שורט את ידו. אחרי שלא נבחר בדראפט החל במסע באירופה שהחל באנטליה הטורקית ורשם עונת רוקי מצוינת, כשהוא מצטרף לוירטוס בולוניה לשלבי הפלייאוף. בקיץ 2010 הצטרף לבילבאו והוביל את הקבוצה לגמר הפלייאוף בספרד ולהופעה היסטורית ביורוליג בעונה לאחר מכן, שהסתיימה בהדחה מכובדת מאוד ברבע הגמר.

ההצלחה בבילבאו הובילה אותו לצסק"א מוסקבה במדיה שיחק חמש שנים, זכה ביורוליג בעונת 2015/16, בחמש אליפות ה-VTB והפך לאחד השחקנים המזוהים ביותר עם המועדון. עונתו הטובה ביותר בצסק"א הייתה בעונת 2014/15 כשרשם 10 נקודות, 3.1 אסיסטים ו-2.4 ריבאונדים בממוצע.

דווקא אחרי החוזה במוסקבה, וכשהוא מבוקש מאוד באירופה חתם על חוזה עתק בסין במדי בייג'ינג דאקס, כשבתום העונה הראשונה שלו בקבוצה הוא מקבל חוזה ביוסטון רוקטס, ומשחק עמה אף בפלייאוף. לאחר החוזה הזמני ביוסטון חזר לבייג'ינג.

עוד בוואלה!

יאניס ספרופולוס האריך את חוזהו במכבי תל אביב: "אחד הרגעים הגדולים בקריירה"

לכתבה המלאה
שחקן צסק"א מוסקבה ארון ג'קסון מול שחקן אולימפיאקוס קוסטס פפאניוקלאו. רויטרס
יעבה את מצבת הגארדים החסרה של מכבי תל אביב. ארון ג'קסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully