וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש זעם: "לא שמרנו בכלל, כולם, כולל כולם"

16.12.2019 / 0:05

מאמן הפועל ירושלים רתח למרות ה-81:95 מול מכבי חיפה: "לא אהבתי את הדרך שבה שיחקנו". זלמנסון, שבלט: "הכדורים נכנסו לי"

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: עמית שמחה

הפועל ירושלים העלתה הערב (ראשון) את ספירת הניצחונות הרצופים שלה לחמישה, לאחר שגברה בבית על מכבי חיפה 81:95. המאמן עודד קטש יצא מהארנה מוטרד וכעוס, כאילו קבוצתו הפסידה - בעיקר לאור העובדה שספגה 47 נקודות במחצית הראשונה - שלושה ימים לפני המשחק הגורלי ביוון נגד א.א.ק אתונה בליגת האלופות.

"לא שמרנו בכלל. כולם, כולל כולם", אמר קטש בסיום. "לא אהבתי את הדרך שבה שיחקנו, בטח בשבוע כל כך קריטי. במחצית השנייה שיחקנו קצת יותר טוב, אבל אנחנו צריכים להתעורר מהר מאוד ולהבין שביום רביעי נצטרך לעלות עם מחויבות אחרת. אני לא מצפה שבכל משחק בכל העונה יהיו אותן רמות של אינטנסיביות ואנרגיות, אבל יש רמה מסוימת שחייבים לשמור עליה".

בנוגע לחשיבות המשחק מול היוונים, בקרב על ראשות בית ב', אמר המאמן: "לא הייתי שם את כל העונה האירופית על המשחק הזה, אבל הוא בהחלט חשוב. אנחנו לא מגיעים במצב אידיאלי, ואין לנו מחליף לטרנט לוקט. הוא השומר הכי טוב שיש לנו על הגארדים, ובלעדיו אנחנו משחקים בהרכבים אחרים, לפעמים גבוהים ולפעמים נמוכים".

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
כעס מאוד על משחק ההגנה של הקבוצה שלו. קטש/דני מרון

ירושלים נהנתה מ-55 נקודות של הישראלים, ובראשם עידן זלמנסון שקלע 17 ב-23 דקות. הסנטר קיבל קרדיט מהמאמן היריב, דניאל סאואנה. "כשאתה מסתכל על הסגל שלהם, למי תיתן לזרוק? לג'יימס פלדין, לג'ייקובן בראון? אז זלמנסון קיבל הרבה כדורים, אבל פגע ב-8 מ-9 ומגיע לו כל הכבוד. 18 איבודים לא יביאו לנו ניצחון בירושלים. זו קבוצה טובה ומאומנת. הם השיגו יתרון משמעותי בפתיחה, ושמרו עליו ועל שיטת המשחק שלהם גם כשניסינו לחזור".

זלמנסון עצמו אמר: "נכנסו לי הכדורים, והשחקנים מצאו אותי. היינו יכולים לשחק יותר טוב. זה היה משחק קשוח מול קבוצה מסוכנת, שיש בה דמיון לא.א.ק. נפלנו קצת ברבע השני, אבל ניקח את הניצחון הזה קדימה. המשחק באתונה משמעותי מאוד עבורנו. אנחנו יודעים כמה א.א.ק מוכשרת, טובה ועמוקה".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל ירושלים גברה 81:95 על מכבי חיפה, ראשון לציון גברה על גלבוע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully