וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך ה-1:6 מול ורדר ברמן: בואטנג וקימיש התעמתו, אלאבה מנע קטטה

קימיש העיר באגרסיביות לבלם והשניים התקרבו ראש אל ראש עד שאלאבה רץ והפריד לפני שהתפתחה קטטה. הרננדז ייצא למחנה האימונים בפגרה

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

למרות ה-1:6 מול ורדר ברמן בשבת, לא הכול הלך חיובי וחלק בבאיירן מינכן במהלך המשחק. יוזואה קימיש וג'רום בואטנג התעמתו בצורה מוחצנת ואפילו התקרבו אחד אל השני ראש בראש בצורה די אלימה כשדייויד אלאבה נאלץ לרוץ לעברם על מנת להפריד לפני שהעניין התפתח לקטטה.

על פי הדיווח, התעצבן על פעולה של בואטנג כשבאיירן עוד הייתה בפיגור 1:0 והעיר לו בצורה אגרסיבית. בשלב מסוים, כאמור, קימיש אפילו התקרב אליו עם הפנים ובואטנג הגיב. ב"בילד" טענו כי בהשוואה לבואטנג, קימיש עדיין לא זכה באף תואר בינלאומי וגדול בעוד הבלם זכה בליגת האלופות ובגביע העולם עם נבחרת גרמניה, כך שמצופה מקימיש להעיר ולהביע את זעמו בצורה מכובדת יותר. קימיש סירב להגיב לתקרית לאחר המשחק, אבל ככל הנראה הוא לא לקח את העניין קשה מדי.

יוזואה קימיש שחקן באיירן מינכן מתעמת עם ג'רום בואטנג. צילום מסך
קימיש ובואטנג מתקרבים ראש אל ראש, אלאבה רץ להפריד/צילום מסך

בנושא אחר, רוברט לבנדובסקי השתווה בשבת ליופ היינקס עם 220 שערי בונדסליגה במקום השלישי בכובשי כל הזמנים בליגה. רק גרד מולר (365 שערים) וקלאוס פישר (268) כבשו יותר מהם. הפולני אמר: "להשתוות לאגדה כזו זה כבוד גדול והישג גדול. זה גורם לי לגאווה. לצערי נאלצתי לשבור את השיא שלו, אבל אני חושב שגם הוא שמח. הבנו אחד את השני טוב מאוד בשמונה או תשעת החודשים ששיחקתי תחתיו".

בלם/מגן באיירן מינכן לוקאס הרננדז לא צפוי להיות כשיר לפתיחת הסיבוב השני בבונדסליגה אחרי פגרת החורף, אבל מתעקש לנסוע עם הקבוצה למחנה האימונים בדוחא כדי להתאמן שם באופן אישי. הרננדז מקווה שיוכל לחזור לאימונים מלאים בסוף ינואר. "אני מתקדם טוב מאוד. בשבוע הבא אני רוצה להתחיל באימוני ריצה קלים. התכנית שלי היא לצאת עם הקבוצה לדוחא. בהתחלה אוכל להשתתף רק בחלק מהאימון, אבל גם להתאמן בצורה אישית".

עוד בוואלה!

גרמניה: לייפציג הביסה 0:3 את דיסלדורף, שלושער לקוטיניו בניצחון באיירן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully