וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה מנשנגלדבאך הפסידה 2:1 לוולפסבורג ואיבדה את הפסגה

שער נהדר של מקסי ארנולד בדקה ה-91 קבע שר.ב. לייפציג תישאר בפסגה גם בתום המחזור. שלאגר כבש ראשון (13), אמבולו איזן (15). 0:1 לשאלקה על פרנקפורט

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

המחזור ה-15 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים ועשוי להיות המחזור שייזכר כמחזור בו ר.ב. לייפציג עלתה לפסגה, כשביום שלישי מחכה לה משחק קשה מאוד מול בורוסיה דורטמונד בחוץ. בורוסיה מנשנגלדבאך, שהייתה במקום הראשון ערב המחזור, הפסידה 2:1 לוולפסבורג ואיבדה את הבכורה לשוורים. לאחר מכן, השיגה שאלקה 0:1 על איינטרכט פרנקפורט.

קסאבר שלאגר שחקן וולפסבורג. GettyImages
שלאגר חוגג ניצחון מרשים/GettyImages

וולפסבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:2

הסייחים הגיעו אל המשחק אחרי הדחה מהליגה האירופית בעקבות הפסד 2:1 לאיסטנבול בשאקשהיר, במשחק מאכזב מאוד מבחינתם, אבל גם כשניצחון בוולפסבורג יעלה אותם בחזרה אל המקום הראשון בטבלה. עם זאת, הם לא הצליחו לנצח בחוץ ואיבדו שלוש נקודות יקרות במאבקי הצמרת. זה בסך הכול התיקו השני של גלדבאך העונה והוא מגיע אחרי שניצחה בחמישה מששת המשחקים האחרונים שלה בליגה, כולל 1:2 גדול מול באיירן מינכן במחזור שעבר.

וולפסבורג כבשה ראשונה בדקה ה-13. ז'רום רוסיון העביר מסירת רוחב משמאל וג'אבר שלאגר המשיך בנגיעה אחת נהדרת לחיבורים הקרובים את ה-0:1 של הזאבים. גלדבאך איזנה כעבור שתי דקות בלבד. אלסאן פלאה הגביה מימין, ברל אמבולו הגיע משמאל ובעט מדויק לפינה הרחוקה ומהאוויר את ה-1:1. בדקה ה-91 כבש מקסי ארנולד שער נהדר עם בעיטה מהאוויר מ-17 מטר אחרי הרחקה לא מספיק טובה של בלם גלדבאך.

מקסי ארנולד שחקן וולפסבורג. GettyImages
ארנולד חוגג את שער הניצחון/GettyImages

שאלקה - איינטרכט פרנקפורט 0:1

לאחר ההפסד לבאייר לברקוזן במחזור הקודם, שבה קבוצתו של דויד ואגנר למסלול הניצחונות וזה קרה בזכות שער מכריע של בניטו רמאן (53), שסיים מתפרצת וניצל בישול של אמין האריט. בהמשך הורחק אלכסנדר נובל לאחר עבירה מכוערת, אולם האורחת לא הצליחה לנצל זאת.

אמין חאריט שחקן שאלקה עם בניטו רמאן. GettyImages
שיתוף פעולה שהוליד ניצחון. האריט ורמאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully