וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לייפציג הביסה 0:3 את דיסלדורף, שלושער לקוטיניו בניצחון באיירן

שיק (2), ורנר בפנדל (58) ומוקיילה (75) כבשו לזכות השוורים שעלו אל המקום הראשון. הברזילאי הוסיף גם שני בישולים ב-1:6 של האלופה

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

המחזור ה-15 בבונדסליגה יצא לדרך ביום שישי עם ה-2:4 של אוגסבורג על הופנהיים ובשבת הגיע המוקד. באיירן מינכן נהנתה מעוד משחק מצוין של פיליפה קוטיניו והביסה את ורדר ברמן 1:6, ובאותו זמן בורוסיה דורטמונד מחצה את מיינץ 0:4 בחוץ. לאחר מכן ר.ב. לייפציג הביסה 0:3 את פורטונה דיסלדורף ועלתה זמנית אל הפסגה.

שחקני באיירן מינכן, אלפונסו דייויס, דייויד אלאבה, פיליפה קוטיניו. רויטרס
משחק חלומי. קוטיניו/רויטרס

באיירן מינכן - ורדר ברמן 1:6

כמה שבאיירן מינכן אוהבת לשחק נגד ורדר ברמן. האלופה הגיעה אחרי שני הפסדים רצופים בליגה ופגשה את היריבה האולטימטיבית עבורה בשביל לחזור למסלול. שימו לב לנתון הבא: הניצחון של באיירן הערב היה ה-21 רצוף שלה על ברמן בכל המסגרות. פשוט בלתי ייאמן. האיש של הבווארים היה פיליפה קוטיניו שהצטיין גם בניצחון על טוטנהאם בליגת האלופות. הברזילאי כבש שלושער (45, 63 ו-78) ובישל פעמיים לרוברט לבנדובסקי (45+4) ותומאס מולר (75), הפולני הוסיף כיבוש בדקה ה-72 והגיע ל-53 שערים ב-2019. מילוט ראשיצה העלה את ברמן ל-0:1 (24) שלא הספיק.

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים. רויטרס
סיימו שבוע מצוין. שחקני דורטמונד/רויטרס

מיינץ - בורוסיה דורטמונד 4:0

אחרי ה-0:5 על פורטונה דיסלדורף וההעפלה לשמינית גמר ליגת האלופות, דורטמונד המשיכה בשבוע המצוין שלה עם ניצחון קליל על מיינץ הלא יציבה. מרקו רויס כבש מקצה הרחבה בדקה ה-32 והחבורה של לוסיאן פאבר סגרה סיפור עם צמד בזק של ג'יידון סאנצ'ו (66) ותורגן הזאר (69) במחצית השנייה. ניקו שולץ חתם בדקה ה-84 ומיינץ עדיין ללא תיקו והנתון המדהים שלה מספר על תוצאת תיקו אחת בלבד ב-2019.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. AP
ורנר ולייפציג בטירוף/AP

פורטונה דיסלדורף - ר.ב. לייפציג 3:0

הקבוצה של יוליאן נאגלסמן ממשיכה להיות הקבוצה החמה והמרשימה ביותר בבונדסליגה ועכשיו היא גם ראשונה בטבלה, אחרי הניצחון השישי שלה ברציפות כשהיא כובשת במהלכם 25 שערים (קצת יותר מארבעה למשחק בממוצע). בזכות הניצחון לייפציג, כאמור, עולה אל המקום הראשון עם 33 נקודות, שתיים יותר מבורוסיה מנשנגלדבאך, לה יש משחק חסר. דיסלדורף נותרה במקום ה-16 ומתחת לקו האדום עם 12 נקודות.

האורחת עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה. קונראד ליימר המצוין פרץ מימין, עבר שני שומרים והקפיץ לרחבה שם חיכה פטריק שיק, שבעט מהאוויר פנימה את ה-0:1. השוורים קיבלו פנדל בדקה ה-56 אחרי ספק נגיעת יד של קאן אייהאן ברחבה. טימו ורנר בעט חזק פנימה את ה-16 שלו העונה כדי לקבוע 0:2. לייפציג כבשה את השלישי בדקה ה-75: מרסל זאביצר הגביה מימין ונורדי מוקייל נגח כדור שהשוער היה צריך להדוף, אבל הוא שמט אותו פנימה וזה 0:3.

שחקני אוגסבורג חוגגים. GettyImages
ניצחון חוץ מרשים. אוגסבורג חוגגת/GettyImages

הופנהיים - אוגסבורג 4:2

הכחולים יצאו לפגרת הנבחרות האחרונה עם שיא מועדון של שישה ניצחונות ברציפות, אבל הם חזרו ממנה במומנטום הפוך והערב רשמו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון (מתוכם שלושה הפסדים). אוגסבורג, מצידה, המשיכה בהתאוששות עם ניצחון חמישי בששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. פיליפ מקס (11, 51), פרדריק ינסן (56) ויאגו (85) כבשו לאורחת, רוברט סקוב (14) ויורחן לוקדיה (80) הרשיתו למפסידה.


פ.צ. קלן - באייר לברקוזן 0:2
לקלן: ג'ון קורדובה (73), סבסטיאן בורנאו (84)

הרטה ברלין - פרייבורג 0:1
להרטה: ולדימיר דארידה (53)

פאדרבורן - אוניון ברלין 1:1
לפאדרבורן: קאי פרוגר (33). לאוניון: מרכוס אינברטסן (7)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully