וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול מריחה אליפות אבל צוברת פציעות, סלאח הודה: הקהל קצת בפאניקה

אלופת אירופה ניצחה 0:2 את ווטפורד והגדילה את הפער בטבלה, הקהל מתחיל להיות על הקצה, קלופ מוטרד מהעומס אחרי שרשימת הפצועים התארכה

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

האם ככל שזה מתקרב, ליברפול מתחילה להילחץ? אלופת הפרמיירליג המשיכה אתמול (שבת) במאזנה המדהים העונה, כשרשמה ניצחון 16 ב-17 מחזורים, 0:2 על ווטפורד. אבל הדרך לשלוש הנקודות לא הייתה קלה, ובסיום מוחמד סלאח שכבש צמד בחר להרגיע את האוהדים באנפילד שנכנסו ל"פאניקה", אולי כי הם כבר ממש מרגישים את האליפות חוזרת לאנפילד לראשונה זה 30 שנה, לנוכח המעידות אתמול גם של לסטר וגם של צ'לסי.

"אני חושב שעכשיו יש לנו יותר ניסיון", אמר סלאח אחרי הניצחון, "אנחנו משחקים יחד כבר שלוש או ארבע שנים, אנחנו יודעים מתי אנחנו יכולים להפוך את המשחק למהיר יותר. הקהל, הם נהיים קצת בפאניקה, אבל יש לנו ניסיון, ניצחנו כמה משחקים 0:1, כך שזה בסדר". סלאח כבש אמש את השערים השמיני והתשיעי שלו העונה, כשהראשון היה ברגל ימין. לדבריו, "אני עובד על זה, אבל גם היה לי מזל", אמר המצרי, שאת השני כבש בצורה וירטואוזית עם העקב.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
מתלונן על העומס. יורגן קלופ/רויטרס

מה שעלול לפגוע בליברפול זה לוח הזמנים הצפוף והעומס. בשבוע הביא היא תשחק ביום שלישי נגד אסטון וילה בגביע הליגה, וביום רביעי תצא לאליפות העולם לקבוצות בקטאר. לאחר מכן כבר מצפה להם משחק קשה מאוד מול לסטר בבוקסינג דיי (26 בדצמבר). הקבוצה כבר איבדה את ג'ואל מאטיפ, פאביניו ודז'אן לוברן בגלל פציעות ועומסים. אליהם הצטרף ג'ורג'יניו ויינאלדום, שנפצע מול וטפורד.

"כאוהד אני אוהב את הבוקסינג דיי, אין לי בעיה עם לוחות הזמנים של חג המולד, אלה פשוט המשחקים, יש ללא ספק יותר מדי מהם", אמר קלופ על העומס: "אפשרי לעבור את זה, אבל לא באיכות שאנחנו אמורים להראות".

עוד בוואלה! ספורט

אנגליה: ליברפול ניצחה 0:2 את ווטפורד מצמד של מוחמד סלאח

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully