וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל ניצחה לראשונה זה חודשיים, 1:3 את ווסטהאם

התותחנים חזרו מפיגור עם שערים של מרטינלי (60), פפה (66) ואובמיאנג (69) והשיגו ניצחון ליגה ראשון אחרי שבעה משחקים

עריכת וידאו: ניר חן

זה דבר שלא כתבנו כבר הרבה זמן. אם לדייק, אז לא כתבנו את זה מאז 6 באוקטובר: ארסנל ניצחה הערב (שני), כן כן, ניצחה 1:3 את ווסטהאם בחוץ במשחק שנעל את המחזור ה-16 בפרמיירליג. עבור התותחנים זה ניצחון ראשון אחרי תשעה משחקים בכל המסגרות וראשון בליגה אחרי שבעה מחזורים. זה בסך הכול הניצחון החמישי של ארסנל בליגה העונה והראשון שמושג ביותר משער אחד (0:1 נגד ניוקאסל, 1:2 מול ברנלי, 2:3 נגד אסטון וילה ו-0:1 על בורנמות'). זה כמובן גם ניצחון הבכורה למאמן הזמני של ארסנל פרדי ליונברג.

זה התחיל רע מאוד מבחינת ארסנל כשהקטור ביירין נפצע בחימום ולאחר מכן גם קירן טירני נפצע במהלך המשחק וירד מהמגרש. אם זה לא מספיק, אז המארחת עלתה ליתרון עם שער די מזליקי בדקה ה-38. פאבלו פורנאלס הגביה מימין, אנג'לו אוגבונה הצליח להשתחרר ונגח על איינזלי מייטלנד ניילס ומשם פנימה את ה-0:1. ארסנל נראתה נורא והייתה לחוצה מאוד, אבל אז בדקה ה-60 הצליחה להשוות משום מקום ופתאום נפתחה והתחילה לשחק כדורגל כמו שלא ראינו ממנה בכלל העונה.

בדקה ה-60 סיאד קולאשינץ, שנכנס כמחליף במקום קירן טירני שנפצע, העביר מסירת רוחב משמאל וגבריאל מרטינלי המשיך בנגיעה חדה פנימה את ה-1:1. ארסנל לחצה ובדקה ה-66 השלימה מהפך. פייר אמריק אובמיאנג מסר לניקולא פפה, שהגיח מימין למרכז ובעט עם רגל שמאל לחיבורים הרחוקים את ה-1:2. שלוש דקות חלפו והנה השלישי של האורחת. הפעם פפה הקפיץ מימין כדור שפגע בארתור מסואקו, שינה כיוון והגיע אל אובמיאנג, שבעט מהאוויר נהדר פנימה את ה-1:3.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
אובמיאנג חוגג את השלישי של ארסנל/רויטרס
ניקולא פפה שחקן ארסנל. רויטרס
אלה תמונות שלא ראינו העונה. פפה חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully