וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטי ליגת העל הונחו להיות פחות סלחניים כלפי טענות מאמנים

12.12.2019 / 16:25

מאמן השופטים באיגוד חיים יעקב הראה קטע של ולאדן איביץ' משבת ואמר: "צריך לשמור על כבוד השופטים ולא להסכים להתנהגות כזו"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

בצל ההתקפה של מאמן מכבי תל אביב ולדאן איביץ' על השיפוט במשחק האחרון מול מכבי נתניה, לוואלה! ספורט נודע כי שופטי ליגת העל הונחו אתמול (רביעי) להיות מעתה פחות סלחניים והרבה יותר תקיפים מול מאמנים שמשתוללים על הקווים ומשמיעים טענות נגד השיפוט.

הדברים נאמרו כבר אתמול על ידי שופט העבר חיים יעקב, מאמן השופטים באיגוד השופטים כיום, שהרצה בפניהם בכינוס של הוועדה המקצועית של איגוד השופטים.

כשעל המסך התמונה של השופט גל לייבוביץ' ושל איביץ' בעימות ביניהם משבת האחרונה, נאמר לשופטים כי עליהם להכיל פחות את המקרים בהם מאמנים כועסים ומשמיעים טענות על הקווים. "צריך לשמור על כבוד השופטים ולא להסכים להתנהגות שאינה מכבדת מצד בעלי מקצוע", נאמר לשופטים בכנס.

אייל גולסה איתי שכטר מכבי תל אביב מתווכחים עם גל לייבוביץ'. ברני ארדוב
גולסה ושכטר מתלוננים ללייבוביץ' בשבת/ברני ארדוב

כמו כן נאמר לכל מי שמשמש כשופט הרביעי להיות יותר אסרטיבי מול טענות הספסלים ומול בעלי תפקידים שנוהגים לקום ולבקר את ההחלטות.

המקרה המדובר בין איביץ' ללייבוביץ' היה כאשר השופט רץ לעבר הספסל של מכבי תל אביב אחרי השער השלישי במשחק של אילון אלמוג, אשר נפסל על ידי השופט.

אגב בהודעה הקבועה שאמורה לצאת בזמן הקרוב על אירועי המשחקים, יתעכבו באיגוד השופטים על ההחלטות של לייבוביץ' ויציינו כי כולן היו נכונות שהתקבלו על ידי השופט ולא היו צריכים את התערבות שופט המסך.

עוד בוואלה!

ולאדן איביץ': "פוסלים לנו שערים חוקיים, זה טירוף"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully