וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "פוסלים לנו שערים חוקיים, זה טירוף"

12.12.2019 / 14:17

מאמן מכבי תל אביב היה נסער במסע"ת לקראת נס ציונה: "אמרו שהיתה יד לאילון אלמוג מול נתניה ואחרי זה שינו לעבירה. השופטים עושים מה שהם רוצים. גם בקרית שמונה פסלו לנו גול חוקי, אם שער חוקי הוא לא צריך להיפסל". אורוש ניקוליץ' ינותח פעם נוספת?

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

אחרי שסגרה סיבוב שלם מבלי לספוג אף שער, ערכה היום (חמישי) מכבי תל אביב את מסיבת העיתונאים שלה לקראת המשחק שיפתח את הסיבוב השני, מול סקציה נס ציונה בבלומפילד (שבת, 15:00, ספורט 3). ולאדן איביץ' התייחס ליריבה ששקועה במחזור האחרון, לסיכום הסיבוב ובעיקר להחלטות השיפוט האחרונות שגזלו לקבוצתו כמה שערים, חוקיים לטענתו.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
עדיין עצבני. ולאדן איביץ'/דני מרון

ולאדן איביץ' דיבר על פסילת השערים האחרונים של מכבי תל אביב וירה: "אנחנו יכולים להבקיע עשרה שערים, אם זה אופסייד זה סביר לפסול. אבל אם לא, צריך לתקן את זה. בשבוע שעבר ביטלו שני גולים חוקיים. אחד מול קרית שמונה ואחד מול נתניה. אני מאמין שכל מאמן בעולם חושב כמוני. זה משהו נורמלי, במיוחד עכשיו עם ה-VAR. בקרית שמונה זה בלט שה-VAR פסק על משהו נכון והשופט ביטל אותו".

"אני לא יודע אם זה מכוון נגד מכבי תל אביב, אבל השופטים עושים מה שהם רוצים. הם אמרו שהיתה נגיעת יד לאילון אלמוג. אחרי זה שינו ואמרו שהיתה עבירה בגלל שלא היתה יד. זה ממש מטורף. אין בעיה שיבטלו לנו 10 שערים אם זה נכון, אבל אם זו טעות אז אל תעשו את זה. אם אני טועה זה בסדר, אבל זה ממש טירוף".

על הסיבוב הראשון: "עשינו סיבוב ראשון טוב מאוד, אנחנו יכולים להשתפר. פספסנו כמה הזדמנויות לאסוף עוד נקודות. אני חושב שהמשחק מול נתניה היה המשחק הכי טוב שלנו. יצרנו הרבה מצבים, המשחק הזה היה צריך להיגמר ב-0:2 או 0:3".

על המפגש מול נס ציונה: "לא חושב שיש לנו משחקים נגד קבוצות קטנות. כל משחק הוא קשה וחשוב. אנחנו צריכים להיות מרוכזים תמיד, לא משנה מול מי משחקים. זה לא קל, אבל זו הרמה של השחקנים והרמה של המועדון. כולם יודעים שהם חייבים להיות מוכנים לתת מאה אחוז בכל משחק ובכל אימון".

על השחקנים הפצועים: "מקווים שצ'יקו אופואדו וניק בלקמן יחזרו בקרוב. הם לא ישחקו מול נס ציונה, אבל מקווים שיחזרו בשבוע הבא".

במסיבת העיתונאים התייחס איביץ' גם למצבו של אורוש ניקוליץ', שמחכה לאבחנה משניים-שלושה רופאים נוספים שיעבירו תשובות לגבי מצב הפציעה המתמשכת שלו בימים הקרובים, וגם האופציה של ניתוח עדיין נמצאת על השולחן.

עוד בוואלה!

ההתאחדות הודיעה: הפועל אום אל פאחם תארח את מכבי תל אביב בעפולה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, עומר אצילי. דני מרון
חוזר לעניינים. עומר אצילי/דני מרון

עומר אצילי: "אני מרגיש טוב בתקופה האחרונה. שמח שהפציעה מאחורי. אני מקווה לעזור לקבוצה כמה שיותר. לכל שחקן קשה לראות מבחוץ, שמחתי לחזור. אני חושב שבמכבי כל שחקן התקפה הוא שחקן עם יכולות".

"היו רגעים קשים במיוחד במחנה האימונים שחזרתי לשחק. חשבתי כבר על ניתוח והיה איזה ניסיון אחרון למנוע את זה. שמח שבסוף הצלחנו לעשות את זה ולחזור לדרך הישר. אני מרגיש טוב גם מבחינה גופנית. ככל שאשחק יותר אהיה יותר חד".

על המפגש מול נס ציונה: "פה במכבי תל אביב כל שחקן שמקבל את ההזדמנות יודע שאם הוא לא יהיה טוב, הוא יהיה בחוץ. אני לא חושב שיש שאננות מול קבוצות כאלו. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לצבור כמה שיותר נקודות".

סיכום הסיבוב הראשון | פודקאסט 'הפודיום'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully