וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי צפייה חוזרת, במכבי תל אביב מודים: ארבעת השערים נפסלו בצדק

8.12.2019 / 7:02

הצהובים מסירים את האשמה לתיקו עם נתניה מידי השופטים, מאוכזבים למרות הסיבוב הכמעט מושלם, תוהים מה עובר על מיכה, מסבירים למה אלמוג משחק מעט ומכחישים: יונתן כהן לא נשלח ליציע כאקט חינוכי

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

עיקרי הדברים

- למרות המספרים, במכבי תל אביב מאמינים שהיו יכולים להוציא יותר בסיבוב שחלף

- אחרי צפייה חוזרת במהלכים: במכבי תל אביב מודים שארבעת השערים נפסלו בצדק

- מה עובר על דור מיכה? איביץ' מסביר: "לא תמיד שחקן מצליח להביא את עצמו לידי ביטוי"

- אילון אלמוג סחט מחמאות, איביץ' הסביר את השימוש המועט בו: "צריך להתקדם טקטית"

- במכבי תל אביב מכחישים: יונתן כהן לא נשלח ליציע כאקט חינוכי אחרי תנועת השיסוף

seperator

1. איביץ': "היינו ראויים ליותר בסיבוב הזה"

עד כמה שזה נשמע הזוי, במכבי תל אביב סיימו אמש (שבת) סיבוב ראשון בתחושה של החמצה ואכזבה קלה. 85 אחוזי הצלחה היו למכבי תל אביב בסיבוב הזה. 33 נקודות מתוך 39 ב-13 משחקים. עשרה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ובלי הפסד. מאזן שערים של 0:20 בלי לספוג שער סיבוב שלם והפרש של 6 נקודות מהמקום השני לפני המשחק של מכבי חיפה מחר. ובכל זאת, במכבי תל אביב מרגישים שהיו יכולים להוציא יותר מהסיבוב הזה. המאמן ולאדן איביץ' אפילו אמר אמש: "למעט המשחק מול בני יהודה בו נשארנו בעשרה שחקנים וסיימנו בתיקו אפס, בשני המשחקים האחרים בהם לא ניצחנו בסיבוב הזה מול חדרה והערב מול מכבי נתניה, היינו הרבה יותר טובים והיינו ראויים לנצח".

שחקנים בקבוצה הוסיפו אמש ואמרו אחרי המשחק: "זה סיבוב ראשון שהיה יכול להיגמר עם 37 נקודות. הפסדנו ארבע נקודות כולל הערב בתיקו מול נתניה במשחקים שבהם היינו צריכים לנצח".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ומכבי נתניה נפרדו ב-0:0, ארבעה שערים נפסלו לאלופה

לכתבה המלאה
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גם הוא התרצה לבסוף. איביץ' אחרי עוד פסילה של שער/ברני ארדוב

2. במכבי כבר הודו אמש שהשערים נפסלו בצדק

איביץ' היה מאוד כעוס מיד אחרי המשחק והפנה אצבע מאשימה לעבר שופט המסך זיו אדלר שלא התערב בהחלטות של גל לייבוביץ', אבל אחרי כן כשאיביץ' ואנשי הצוות שלו צפו בארבעת השערים שנפסלו, הם כבר היו הרבה יותר רגועים והסכימו עם מרבית ההחלטות של צוות השיפוט. "הדבר היחיד שמעצבן שעד עכשיו השופטים לא החליטו למה הם פסלו את השער השלישי שהובקע על ידי אילון אלמוג", אמרו במכבי תל אביב. "בהתחלה הם קבעו שזו היתה יד. אחרי זה אמרו עבירה".

בצוות השיפוט אמרו אחרי המשחק: "מה זה משנה למה השער נפסל אם הפסילה בכל מקרה מוצדקת? השער נפסל בגלל שאילון אלמוג דחף את מוחמד זבידאת. בהתחלה חשבו שזו היתה נגיעת יד, אבל אחרי זה בוידאו אפשר היה לראות שהוא דוחף בבירור. השער נפסל בצדק".

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב מול אביב אברהם שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
רחוק מאוד משיאו. דור מיכה אמש/ברני ארדוב

3. מה עובר על דור מיכה?

את האיצטדיון אמש עזב דור מיכה כשכובע הקפוצ'ון על ראשו. שחקן העונה שעברה וקפטן מכבי תל אביב העונה, שוב לא רשם הופעה שהוא ירצה לזכור. מיכה לא פתח, אבל נכנס כמחליף כדי לשנות את המשחק ולדאוג לניצחון. אלא שבדקות שהוא שיחק, הוא שוב היה רחוק משיאו. בסביבתו של הפליימייקר מעידים כי מיכה יודע היטב שהוא לא מספק את הסחורה הרגילה שלו. אמנם יש לו שלושה שערים בסיבוב הזה וגם בישול בדרבי האחרון, אבל השפעתו על משחקה של הקבוצה לא מספיקה.

"אתם מכירים את דור מיכה יותר טוב ממני", אמר אמש ולאדן איביץ' כשנשאל על הירידה ביכולת של השחקן שהיה הבולט של מכבי תל אביב בעונה שעברה. "אני לא רוצה להפיל את המשחק הזה על דור מיכה, כמו שאני לא נוהג אף פעם לדבר על שחקן אחד. דור עובד קשה ומנסה להתקדם. אי אפשר לומר שהוא לא מנסה. דברים כאלה יכולים לקרות לכל שחקן. הוא נותן את המקסימום, אבל לא תמיד שחקן מצליח להביא את עצמו לידי ביטוי כפי שהוא רוצה".

אילון אלמוג מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יש לו עוד דרך לעבור. אילון אלמוג/ברני ארדוב

4. למה אילון אלמוג לא משחק יותר?

אחרי השער שכבש בדרבי כמחליף מהספסל, אילון אלמוג שוב קיבל אתמול את חולצת ההרכב הראשון מאיביץ' והוכיח במספר פעולות אישיות שעשה, כולל השער שפסלו לו, שכל דקה שהוא לא על הדשא, היא הפסד של כל מי שמחפש כאן כדורגל יותר טוב. "יש לאילון פוטנציאל גדול והוא עובד קשה כדי להשתפר", אמר עליו איביץ'. "אנחנו צריכים עוד לקדם אותו במישור הטקטי, אבל אין ספק שהמועדון הזה הוכיח שהוא יודע לתת הזדמנויות לשחקנים צעירים מהבית ואילון יקבל את זה כמו יתר השחקנים".

יונתן כהן, אבי ריקן, שחר פיבן שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ניב אהרונסון
מה באמת הוציא אותו מהסגל? יונתן כהן חוגג בדרבי/ניב אהרונסון

5. איביץ' הפתיע עם יונתן כהן והחזיר לחיים את עטר

בעוד שאלירן עטר קיבל אמש דקות ראשונות כמחליף אחרי הרבה מאוד זמן, יונתן כהן כלל לא היה בסגל. "רצינו לתת ליונתן לנוח אחרי שהוא פתח בשני משחקים תוך ארבעה ימים ואולי יש לנו גם סיבה נוספת להחלטה לא לכלול אותו בסגל", הפתיע איביץ' כשנשאל על כך.

בהמשך הכחישו במכבי תל אביב את האפשרות שהמועדון החליט להעלות את כהן ליציע כאקט חינוכי בגין תנועת שיסוף הגרון שעשה אחרי השער שכבש בדרבי. במכבי תל אביב דבקו בכך שאין קשר בין הדברים. באשר לעטר, הבהיר איביץ' את עמדתו: "אני לא יודע מה אנשים אומרים וטוענים. כל ההחלטות שאני מקבל הן לטובת המועדון וכדי להצליח. אלירן עטר החסיר הרבה אימונים בגלל פציעות כאלה ואחרות. בעמדה שלו יש הרבה שחקנים טובים שעושים עבודה טובה כשהם משחקים, ולכן היה לו יותר קשה לחזור ולקבל דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully