וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "תשאלו את אדון אדלר למה השערים שלנו נפסלו"

מאמן מכבי תל אביב זעם על פסילת ארבעת השערים ב-0:0 נגד מכבי נתניה: "אדלר יודע מה זה שער, אני לא יכול להגיד לו. שיחקנו טוב, הגיע לנו לנצח". דראפיץ': "כל נקודה בשבילנו היא זהב"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

מכבי תל אביב הפכה הערב (שבת) לקבוצה הראשונה בתולדות הכדורגל הישראלי שסוגרת סיבוב שלם בלי לספוג. על הדרך דניאל טננבאום גם התקרב לשבירת השיא העולמי של דקות ללא ספיגה, אבל ספק אם הנתונים הללו משמחים את האלופה, שנפרדה ב-0:0 ממכבי נתניה וראתה את רצף הניצחונות שלה נקטע אחרי שישה. אחרי שהצליחו להתרחק ממכבי חיפה, הצהובים יודעים שהקבוצה מהכרמל תוכל לצמק מהם את הפער בחזרה לשלוש נקודות אם תנצח את הפועל באר שבע ביום שני.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כועס. איביץ'/ברני ארדוב

מכבי תל אביב דווקא כבשה הערב ארבעה שערים - שלושה במחצית הראשונה, אחד בשנייה - אבל ראתה אותם נפסלים בזה אחר זה על ידי גל לייבוביץ' השופט. השער הראשון היה בנבדל של אצילי, השני נפסל בגלל עבירה על השוער, הרביעי נפסל בגלל נגיעת יד של אצילי, אבל הכי מעורר מחלוקת היה השער השלישי - שנפסל בגלל עבירה מפוקפקת של אילון אלמוג, בהחלטה שנויה במחלוקת.

"תשאלו את אדון אדלר (שופט ה-VAR) למה השערים נפסלו, הוא יודע מה זה שער ומה לא, אני לא יכול להגיד לו", אמר ולאדן איביץ' בסיום, "אני יכול לדבר על המשחק, שהיה טוב. הגענו להרבה מצבים, יותר מהיריבה ואני מאמין שהגיע לנו יותר. כבשנו ארבעה שערים במחצית הראשונה והיו לנו 2-3 הזדמנויות טובות בשנייה. אבל אם אתה לא כובש את לא יכול לנצח".

לאחר מכן איביץ' הוסיף ש"אתם תחליטו אם ההחלטות נכונות או לא, אני לא יכול לדבר על זה. זה לא טוב לאף מאמן כשהקבוצה שלו לא כובשת ושערים נפסלים. אבל זה כדורגל, וזה דבר חדש, וצריך להסתגל לזה".

על השלושה 0:0 של מכבי תל אביב בבלומפילד: "זה שלא ספגנו זה טוב מאוד עבורנו. אבל יכולנו להשיג יותר נקודות בסיבוב הראשון. רק במשחק הראשון מביניהם, מול בני יהודה, היינו פחות דומיננטיים, אבל בשניים האחרים הגיע לנו יותר. אבל זה בסדר, אנחנו עוד לא באמצע העונה, נצטרך להיות טובים יותר". על נתניה: "לא הפתיעה אותנו, גם היום כבשנו הרבה שערים. יש להם הרבה שחקנים טובים, מהירים, הם מכירים אותנו ואנחנו אותם, זה נורמלי".

מאמן מכבי נתניה, סלובודן דראפיץ': "אנחנו מרוצים מהצורה בה שיחקנו. ניסינו ללחוץ את מכבי תל אביב על כל המגרש, הגענו להזדמנויות וגם הם. אני מרוצה מאיך שעמדנו על המגרש. השיפור? קיבלנו שקט מבעל הבית, הוא נתן לנו שקט לעבוד וזו התוצאה. רוב השחקנים פה הם צעירים שרצים ומתאמצים. שינינו קצת את השיטה ואנחנו לוחצים יותר את היריבות. זו עבודה, לא מדובר ביום אחד. הייתה לנו פגרה שבמהלכה עבדנו טוב. כל נקודה בשבילנו היא זהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully