וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים: אנטואן קונטה עשוי לחזור להרכב, שגיב יחזקאל בספק

אם המגן יעבור מבחן כשירות הוא צפוי לפתוח במקום אורי מגבו. החלוץ עם רגישות בשרירי המפשעה ודין דוד עשוי לתפוס את מקומו, משה אוחיון בכל מקרה ימשיך לעמוד על הקווים. (א', 20:15, ספ'4)

מחזור 13הסתיים08/12/2019
מ.ס. אשדוד
  • דוד (1)
  • יחזקאל (60)
2:2
  • (42) פלומן
  • (89) גרסיה
בית"ר ירושלים
צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: עמית שמחה

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של בית"ר ירושלים על הפועל חדרה

מ.ס. אשדוד

שגיב יחזקאל סיים את האימון המסכם של מ.ס. אשדוד עם רגישות בשרירי המפשעה והוא בספק למשחק מחר (ראשון, 20:15, ספורט4) מול בית"ר ירושלים. אם הוא לא יוכל לשחק, דין דוד ישמש כחלוץ המרכזי. זוהר זסנו יפתח כמגן ימני במקום יצחק אספה וסמואל אלאבי שכבש שער מול מכבי חיפה במשחק האחרון, יעלה בהרכב במקום בנצי מושל הפצוע. לגיל כהן רגישות קלה בשריר אבל הוא אמור לפתוח. המאמן רוני אוואט נוטה לחזור מחר ולהיות על הספסל, אבל בשלב הזה רק בישיבה כשמשה אוחיון ימשיך לעמוד על הקווים.

שגיב יחזקאל שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
באשדוד מקווים שיוכל לשחק. שגיב יחזקאל/לירון מולדובן

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תנסה לצבור מחר ניצחון שלישי ברציפות בשבוע האחרון, כשתתארח באיצטדיון הי"א. על פי התרגולים של רוני לוי הערב, השינוי היחיד המתוכנן בהרכב הוא חזרתו של אנטואן קונטה על חשבונו של שי קונסטנטין, אך ההחלטות הסופיות יתקבלו מחר לפני המשחק. אורי מגבו תפס את מקומו של מקס גרצ'קין בהרכב במשחק האחרון נגד חדרה, הפגין יכולת טובה וממשיך לקבל קרדיט.

בבית"ר מאוד זהירים עם אנטואן קונטה ואם הוא ירגיש בחימום מחר כי אינו כשיר במאת האחוזים, ייתכן כי שי קונסטנטין יפתח במקומו. מעבר לכך, בחלקים מהתרגול שובץ אופיר קריאף בשלישיית הקישור וגדי קינדה בתפקיד קדמי יותר, אך ייתכן כי זאת אופציה לחילוף במהלך המשחק. שלומי אזולאי, שכבש ובישל נגד חדרה, ימשיך לקבל את הקרדיט.

על אף חוסר שביעות הרצון ששידר רוני לאחר המשחק נגד חדרה, בשיחות עם שחקניו הוא שידר שביעות רצון מדקות רבות במשחק ונראה כי חלק מהדברים נועדו להוריד אותם לקרקע לקראת המשחק באשדוד. לוי אף ערך שיחות אישיות עם פרדי פלומן, דיוגו ורדאסקה ואנטואן קונטה לקראת המשחק מחר, כאשר בבית"ר רואים את השיפור ביכולת של השלושה כנקודת המפתח להצלחת הקבוצה בהמשך העונה. אוהדי בית"ר כמעט ולא רכשו כרטיסים למשחק באשדוד ונראה כי רובם יעשו זאת באיצטדיון על מנת להימנע מתשלום עמלה.

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
צפוי לחזור להרכב. קונטה/יוסי ציפקיס

טריוויה

* במפגש האחרון בין הקבוצות, לפני כשבעה חודשים, מ.ס. אשדוד הגיעה לטדי בידיעה שהפסד עלול להוריד אותה ללאומית, אבל ניצחה 2:3 את בית"ר ירושלים ובכך קטעה 10 משחקי ליגה בהן לא גברה עליה (שישה הפסדים וארבע תוצאות תיקו).

* בבית, מ.ס. אשדוד לא ניצחה את בית"ר בחמשת המפגשים האחרונים, מאז שירו בלו קבע 0:1 בנובמבר 2013.

* אשדוד היא מלכת התיקו של הליגה עם שבעה משחקים ללא הכרעה ב-12 המחזורים עד כה. ארבעה מהם היו בבית. לבית"ר יש רק תיקו אחד העונה.

* בית"ר ירושלים ניצחה בשישה משבעת משחקיה האחרונים ובהפרש שערים כולל של 0:13. ההפסד היחיד בריצה הזו: 3:1 למכבי חיפה.

הרכבי הקבוצות

שופט: לירן ליאני
אצטדיון: אשדוד
קהל: 3457

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully