וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר לקראת הפועל חדרה: "זה משחק עונה עבורנו"

7.12.2019 / 14:22

מאמן הפועל תל אביב "נמצא בדריכות שיא ומשווע לנקודות". לחץ גדול במועדון ואחד הבכירים הבהיר: "חייבים לנצח, אסור שהקהל יישבר לחלוטין" (א', 19:45, ספורט 3)

מחזור 13הסתיים08/12/2019
הפועל חדרה
    0
    • (23) אלטמן
    הפועל תל אביב
    צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

    בווידאו: התגובות לאחר הדרבי התל אביבי

    הפועל חדרה

    המאמן רון קלר אמר לקראת המשחק מחר (ראשון, 19:45, ספורט 3) מול הפועל תל אביב באצטדיון בנתניה: "זה סוג של צומת דרכים עבור המועדון, משחק חשוב על מנת שלא להיקלע למאבקי תחתית. אנחנו רוצים לחזור למסלול של תוצאות חיוביות. הפועל תל אביב מועדון גדול, עם מסורת, אבל היא במקום נחות מאיתנו, ואנחנו רוצים ומקווים לנצח. השחקנים הרבה יותר מחויבים אחרי בית"ר ירושלים, ומבינים את גודל המעמד ואת החשיבות של המשחק. כולנו רוצים לחזור למסלול חיובי ולדרך חדשה וזו הדרך היחידה שתוביל אותנו בעתיד לכיוונים חיוביים".

    בהפועל חדרה יקוו לשנות את המומנטום השלילי אליו נכנסה הקבוצה. "אין ספק שהקבוצה נמצאת בסוג של סחרור לא טוב", אמר שחקן בקבוצה. "הפסד נוסף ימשיך את כדור השלג ואסור לנו לאפשר את זה. מחר זה סוג של משחק שכנראה יסמן לאן העונה הזו הולכת". ההחלטה לגבי המאמן הזמני רון קלר תתקבל לאחר המשחק, כשבמועדון לחצו על קלר להירשם לקורס פרו והאחרון אכן עשה זאת, כשבחדרה מחכים לבדוק את זהות המאמנים שישתתפו בקורס. במידה והקבוצה תיראה מחר באופן דומה ליכולת שהשיגה בשני משחקי ההפסד תחת שרביטו של קלר, במועדון ככל הניראה יפנו רשמית לניסו אביטן.

    רון קלר מאמן הפועל חדרה. ברני ארדוב
    המשחק מול הפועל תל אביב יקבע את עתידו. רון קלר/ברני ארדוב

    הפועל תל אביב

    לאחר שני הפסדים לבית"ר ירושלים ומכבי תל אביב תרצה הפועל תל אביב להימנע מהפסד שלישי בתוך שבוע כשתתארח אצל הפועל חדרה. מאז הגעת ניר קלינגר צברה הקבוצה ניצחון במשחקו הראשון נגד קרית שמונה ולאחר מכן כאמור שני הפסדים. על אף השיפור ביכולת נגד מכבי תל אביב, התוצאות גרמו ללחץ גדול, או כפי שאמר בכיר במועדון השבוע: "חייבים לחזור לנצח, אסור שהקהל יישבר לחלוטין".

    קלינגר אמר לקראת המשחק: "אנחנו נמצאים בדריכות שיא, זה משחק עונה עבורנו. מדובר במשחק חשוב מאוד ואנחנו משוועים לנקודות. אנחנו לא נשברים משתי התוצאות האחרונות, אבל חייבת להיות המשכיות ליכולת הטובה שהצגנו ולתרגם אותה גם לתוצאות". המגן איאד אבו עביד הוסיף: "זה משחק חשוב מאוד שאנחנו צריכים לבוא אליו בשיא הריכוז והיכולת, ולהמשיך את גרף ההשתפרות שלנו ולהביא את זה לידי ביטוי גם בנקודות ולא רק בצורת משחק. אנחנו מודעים לכך שתוצאה טובה תוסיף לנו ביטחון ותשמח את הקהל שלנו, ומקווים לצאת יחד לדרך חדשה".

    מאור בוזגלו ימשיך להיעדר מסגל הפועל תל אביב. קלינגר תרגל היום מספר אופציות להרכב אך נראה שימעט לבצע שינויים. לשחקניו אמר: "אני לוקח דווקא את הדברים החיוביים משני ההפסדים ובטוח שעם השיפור ביכולת יבואו גם הנקודות".

    עוד בוואלה!

    כתובות גרפיטי רוססו במתחם האימונים של מחלקת הנוער של הפועל תל אביב

    לכתבה המלאה
    איאד אבו עביד שחקן הפועל תל אביב. סוכנות ג'יני
    מקווה לצאת לדרך חדשה. איאד אבו עביד/סוכנות ג'יני

    טריוויה

    * שישה מפגשים היו בין הקבוצות בשנתיים האחרונות, והפועל תל אביב לא הצליחה לנצח. שלושת המשחקים בעונת העלייה המשותפת בלאומית הסתיימו בתיקו, הפועל חדרה ניצחה 1:2 במחזור הפתיחה של העונה שעברה וגם בגביע המדינה, ובמשחק הביתי בליגה השיגו האדומים 1:1.

    * אז הניצחון האחרון של הפועל תל אביב על הפועל חדרה היה בליגה הארצית - 2:4 במרץ 1990 עם צמד של מוריס ז'אנו. ניצחון החוץ היחיד במסגרת של ליגה היה 1:2 בליגה הבכירה בינואר 1971.

    * שני הכובשים במפגש האחרון בין הקבוצות (1:2 לחדרה בגביע) משתפים כעת פעולה בהתקפת המארחת. לוסיו כבש אז צמד למנצחת ורועי זיקרי צימק עבור הפועל תל אביב.

    * כל ששת המשחקים האחרונים של הפועל תל אביב הגיעו להכרעה (שני ניצחונות וארבעה הפסדים) אחרי שבששת המחזורים הראשונים סיימה ארבע פעמים בתיקו.

    * הפועל חדרה סופרת חמישה משחקים ללא ניצחון וכבר 392 דקות ללא שער.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שלומי בן אברהם
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 2100

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully