וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "אני תמיד רוצה לשפר את הסגל, אבל יהיה זמן לזה"

12.12.2019 / 16:02

מאמן מכבי חיפה התייחס לבעיית הפציעות האחרונה ואמר לקראת רעננה: "משחק סופר קשה, נצטרך להיות מרוכזים וממוקדים"

באדיבות מכבי חיפה

מכבי חיפה מתכוננת למשחק שלה מול הפועל רעננה בשבת (19:50, ספורט 4). מאמן הירוקים מרקו בלבול דיבר היום (חמישי) באתר הרשמי וסיכם שוב את המשחק מול הפועל באר שבע במחזור שעבר.

ראשית, כאמור, התייחס בלבול לניצחון בבאר שבע ואמר: "אני חושב שפתחנו את המשחק בצורה מצוינת, לחצנו גבוה וכבשנו שער יפה מאוד. מה שהיה חשוב לי זה שהשחקנים היו יעילים לאורך כל 90 הדקות, כבשנו שני שערים יפים ושמרנו על רשת נקייה, אבל מה שיותר חשוב זה שגילינו אופי, היינו ממוקדים והשחקנים הראו רצון אדיר לנצח. לקחנו שלוש נקודות יקרות מאוד, אבל אנחנו צריכים לזכור שאלה רק שלוש נקודות".

על הסגל של הירוקים לאור הפציעות האחרונות אמר מאמן הירוקים: "חשוב לנו להמשיך ולשלב שחקנים שגדלו במחלקת הנוער וויש לנו לא מעט כאלה בקבוצה הראשונה. אני מאמין בזה ונראה המשכיות של זה. אני לא מתעסק בינואר, אלא רק במשחק מול רעננה. אני תמיד רוצה לשפר דברים, אבל יהיה זמן לכך".

לקראת רעננה הוסיף בלבול: "אנחנו אחרי שלושה משחקים בשבוע, אנחנו צריכים להתאושש ולהתכונן פיזית. זה משחק סופר קשה וראינו שבסיבוב הראשון היה לנו לא קל נגדם. אנחנו צריכים לבוא ממוקדים, נחושים, מרוכזים, להיות מוכנים לכל תרחיש שיכול לקרות ב-90 דקות ולעשות הכול כדי לחזור עם שלוש נקודות משם".

פלייר מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
לא מקל ראש בהפועל רעננה. בלבול/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully