וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "מנסה לשכוח ממה שהיה לפניי, לא רוצים להגיע למשחקים כאנדרדוג"

12.12.2019 / 14:32

מאמן הפועל תל אביב במסע"ת לקראת נתניה (א', 20:15): "יש נתונים שמראים ששיפרנו כמה פרמטרים כמו חילוצי כדור ועוד". ניר לקס: "ניר עובד איתנו חזק מאוד". בקבוצה ינסו לסכם עם המאמן הקודם על התרת חוזהו

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

אחרי שגירדה ניצחון (0:1) על הפועל חדרה, הפועל תל אביב ערכה היום (חמישי) מסע"ת לקראת משחק החוץ בנתניה ביום ראשון (20:15). ניר קלינגר דיבר על השינוי במועדון ועל הציפיות לקראת ההמשך.

לגבי חלון ההעברות בינואר, אמר המאמן: "הכמיהה שלי לחיזוק היא במקום אני חושב, בכפוף כמובן לאפשרויות כלכליות. כמו שאני מכיר את האנשים במכבי חיפה, ירדן שועה לא ישוחרר".

"מכיוון שאני שועל די וותיק בתקשורת, אתם לא מצפים שאדבר על מאמן שאימן לפניי. מהדקה שהגעתי, אני מנסה להתעלם מכל מה שהיה פה. אמרתי לשחקנים שהתחלנו מחדש. כל אחד הולך בדרכו, לכל מאמן יש את הדרך שלו להיפרד מקבוצות. ניסו בחר להגיד את מה שהוא אמר. יש לי קבוצה, יש לי שחקנים ויש לי המון עבודה".

"אני מצפה לראות שהקבוצה עולה על מסלול ברור מקצועית. אנחנו רוצים לבוא לכל משחק שהוא משחק פתוח מבחינתנו ולא כאנדרדוג וכקטנים ומסכנים. רואים את ההתפתחות של הקבוצה, מנסים לשפר פרמטרים של משחק כמו חילוצים ועוד. יש נתונים רש ומים ואנחנו משפרים ב-50 אחוז לעומת מה שהיה קודם. צריך לשפר ב-80 אחוז ואני נהיה קבוצה שתאגור נקודות בקצב יותר טוב".

ניר לקס הסכים עם המאמן שלו: "רואים שיפור ושינוי לטובה. ניר עובד איתנו מאוד חזק ורואים את השיפור. התחזקתי בפגרה ואני מרגיש הרבה יותר טוב. אין ספק שמכבי נתניה היא קבוצה מצוינת. אנחנו מתייחסים להכנות שלנו ופחות ליריבות".

"אין ספק המועדון עצמו אמור להיות במקום הרבה יותר גבוה ואני מקווה שנאגור יותר נקודות ונגיע למקום שאנחנו אמורים להיות בו. ברור שאני מאוד מאמין בשחקנים ובצוות המקצועי. אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק, נצטרך לאסוף נקודות כדי להיות יותר למעלה".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. שלומי גבאי
רואה שיפור. ניר קלינגר/שלומי גבאי

ראשי הקבוצה צפויים להיפגש היום עם ניסו אביטן בניסיון להגיע לסיכום על התרת חוזהו במועדון. כזכור, האדומים פיטרו את המאמן לפני כחודש וחצי כאשר הוא החזיק בחוזה לשנתיים. העובדה שאביטן חתם בהפועל רעננה עד לתום העונה מחייבת את הפועל תל אביב להשלים את שכרו, אך בנוגע לעונה הבאה, יצטרכו במועדון להחליט אם הם מגיעים עם אביטן להבנות בנוגע לפיצוי או שימתינו לראות אם ימשיך לאמן ברעננה או בקבוצה אחרת, ואז יהיה עליהם רק להמשיך ולהשלים את שכרו.

בהפועל תל אביב ציפו שאביטן יחזיר את הרכב והדירה אותם קיבל, לאור העובדה שהוא צפוי לקבל רכב ודירה מקבוצתו החדשה בשבועות הקרובים, אך מבחינתו ומבחינת נציגיו מדובר בחלק מהחוזה ולכן הוא לא החזירם. כעת ינסו הצדדים להגיע להבנות, ואם לא יצליחו הם עשויים להיפגש בבוררות.

עוד בוואלה!

קלינגר: "קרענו אותם 0:1. מסע ההישרדות יהיה ארוך לצערי"

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב ניסו אביטן. דני מרון
ייפגשו בבוררות? ניסו אביטן/דני מרון

בנוגע לרכש בינואר, מייקל אולהה צפוי לנחות בשבועיים הקרובים ולהצטרף לסגל, כאשר ניר קלינגר מעוניין לצרף לפחות עוד שני שחקנים, קשר אחורי ושחקן כנף. בקבוצה מעוניינים לשחרר את פרנסיס קיירמה וייתכן שאף זר נוסף , כאשר ההחלטה תיפול בשבועות הקרובים. במועדון בדקו בנוגע למעמדו של אנתוני וארן בבית"ר ירושלים אך בשלב זה החלוץ לא משוחרר.

סיכום הסיבוב הראשון | פודקאסט 'הפודיום'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully