וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "קרענו אותם 0:1. מסע ההישרדות יהיה ארוך לצערי"

8.12.2019 / 21:50

מאמן הפועל תל אביב התייחס לתנאי המגרש הקשים: "היה קשה לשחק כדורגל, אבל כרגע התוצאות יותר חשובות". מאמן חדרה תירץ: "בתהליך שלי עם הקבוצה יש יותר מחויבות ורצון"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

בשעה טובה ומוצלחת, אחרי ארבעה הפסדים בחמשת משחקיה האחרונים, הצליחה הפועל תל אביב להשיג הערב (ראשון) שלוש נקודות יקרות כשניצחה בחוץ 0:1 את הפועל חדרה. עומרי אלטמן כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-23 - כיבוש שתחילה נפסל בטענה לנבדל, ואז אושר לאחר התערבות ה-VAR. האדומים מזנקים למקום העשירי בתום הסיבוב הראשון, בעוד חדרה רושמת משחק שישי ברציפות ללא ניצחון, ורצף הדקות ללא שער זכות התארך לו ל-482.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. שלומי גבאי
יכול להגניב חיוך. ניר קלינגר/שלומי גבאי

ניר קלינגר אמר בסיום: "אני מחפש מאוד את הדרך, אבל בעקבות מה שקרה עם תנאי המגרש בחצי הראשון, קרענו אותם 0:1 מה שנקרא. קשה היה לשחק כדורגל, הרוב היה כדורים ארוכים. כשהגשם הפסיק, מדקה 65-70, יכולנו לצאת למעברים טובים יותר ולא עשינו את זה. עדיין, אנחנו במסע היחלצות מהתחתית, זה לא ייגמר כל כך מהר, המסע הזה לצערי יהיה קצת יותר ארוך ולכן התוצאה היא שחשובה בשלבים האלה. מבחינתי יש עוד הרבה מה לשפר.

"אני רואה התקדמות בראש ובראשונה במחויבות ובגישה של השחקנים, אנשים באים ונותנים את הלב והנשמה. איכות וכדורגל ולחץ גבוה עשינו בשני המשחקים שהפסדנו, לצערי, אבל כבר אמרתי שהתוצאות היו קצת משקרות. אני מקווה מאוד שנוכל לעשות חיזוק בינואר, למרות שמנסיוני קשה מאוד לפגוע בינואר. אנחנו צריכים לעבות את הסגל, הוא קצר מאוד. העבודה היא קשה מאוד, הליגה קשה, המשחקים צפופים ונצטרך לשפר את הרמה והאיכות שלנו. לאט לאט".

עומרי אלטמן, כובש שער הניצחון: "קודם כל חשבתי לשים את הכדור בפנים ואחר כך נתעסק במה שצריך להתעסק. ישר הבנתי מהספסל שלא היה נבדל. אני שמח, זה ניצחון חשוב. היה חשוב מאוד לצאת לדרך אחרת אחרי שני ההפסדים, ידענו שרק שלוש נקודות זה מה שמעניין. נכון שזה לא הכדורגל הכי אטרקטיבי, אבל העיקר שהבאנו את הנקודות ועכשיו מתכוננים למשחק הבא. אם הקהל הריע לנו אחרי 3:0 מול מכבי תל אביב, זה אומר משהו. נראינו הרבה יותר טוב בדרבי, אבל זה לא משנה עכשיו. ניצחנו היום והפנים למשחק הבא".

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב ניצחה את הפועל חדרה 0:1

לכתבה המלאה
רון קלר מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
בלי נקודות, בלי שערים. רון קלר/שלומי גבאי

רון קלר, מאמנה הזמני של הפועל חדרה: "זה מאכזב מאוד. בתהליך של השבוע שלי עם הקבוצה יש מגמה של יותר מחויבות ורצון של השחקנים, אבל לצערי זה לא הספיק היום. לא הגענו למספיק מצבים ולכן הפסדנו. השחקנים בחלק הקדמי צריכים לחזור לשחק בביטחון, הם שחקנים טובים ואני מאמין שבקרוב הם יחזרו לעצמם ויכבשו. אני מאמין שגול אחד יעזור לנו. אני אמשיך לעבוד קשה ולקוות לתוצאות טובות יותר, כבר בעתיד הקרוב נגד אשדוד. אני חושב שאני ראוי להמשיך, אבל ההנהלה תדון בעניין הזה ובסוף התהליך אעמוד לרשות המועדון ככל שניתן. הקבוצה שיפרה את עצמה לעומת ההפסדים למכבי חיפה ובית"ר ירושלים, אבל זה לא נראה בתוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully