וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע לביא: "אני שמח מאוד שאנחנו באמצע דצמבר ועדיין שואלים על אליפות"

8.12.2019 / 15:55

קשר מכבי חיפה מרוצה מהשיפור של קבוצתו. מרקו בלבול לקראת הפועל באר שבע: "כשאנחנו טובים אנחנו בדרך כלל מנצחים". רז מאיר סובל מפציעה כרונית, אבל בינתיים לא ינותח

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: ניר חן

לקראת המשחק המרתק מול הפועל באר שבע (שני, 20:15, ספורט5), ערך היום המאמן מרקו בלבול מסיבת עיתונאים ודיבר על מצבה של מכבי חיפה. "מצפה לנו משחק קשה. כשאנחנו טובים אנחנו בדרך כלל מנצחים, חשוב מאוד שנהיה מוכנים למשך 90 דקות לכל מצב שיהיה", אמר המאמן. "נצטרך להיות מוכנים מבחינה מנטלית ולעשות הכל כדי לחזור עם שלוש נקודות הביתה. אנחנו מגיעים כדי לנצח, וזה לא משנה מול איזו קבוצה ואיפה. חשוב שנמשיך לשפר את משחק ההגנה, שנמשיך להתפתח כקבוצה. אנחנו שואפים להגיע כמה שיותר רחוק, אלה השאיפות של מכבי חיפה - תמיד להיות שם. יש לנו קבוצה צעירה ורובם מתמודדים במשחק צמרת בפעם הראשונה. כיף להיות במשחקים גדולים".

בלבול הוסיף ואמר: "יש לנו שחקנים עם אופי טוב וגישה טובה, אנחנו רואים כמה פעמים השחקנים האלה עושים מהפכים. זה לא דבר קל, אבל עדיין אני חושב שיש הרבה מה לשפר. אנחנו רוצים להחזיר לקהל על התמיכה הגדולה שלו, גם מחר יבואו 2,000,3-000 צופים לשחק חוץ בבאר שבע, ואנחנו עובדים קשה כדי להחזיר להם. יש עוד שבעה משחקים עד ינואר, אנחנו מתרכזים בבאר שבע ולא במה שקורה עוד חודש-חודשיים".

נטע לביא הוסיף: "אני מנסה לעזור כמה שיותר, מבחינה פיזית אני מרגיש מצוין ואני רוצה להמשיך להשתפר. מחר יש לנו משחק חשוב מאוד, משחק לא קל, ואנחנו רוצים לעשות הכל כדי לנצח. אני מאוד שמח שאנחנו באמצע דצמבר ועדיין שואלים אותנו על אליפות, בשנים האחרונות לא היו שואלים אותנו. אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק. במשחק האחרון ספגנו שלושה שערים בבית וזה לא צריך לקרות. אנחנו לא מסתכלים על מי פייבוריט, באר שבע חזקה מאוד בבית אבל אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לנצח בכל משחק, בכל אצטדיון בארץ".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
מרגיש טוב עם הקבוצה שלו. בלבול/שלומי גבאי

מגן מכבי חיפה, רז מאיר, סובל מפציעה טורדנית, אבל בינתיים לא יעבור ניתוח. לוואלה! ספורט נודע שמאיר משחק מתחילת העונה עם פציעה כרונית בשריר הירך האחורי ובימים האחרונים - לאחר ששוב סבל מכאבים חזקים - עלתה שאלה האם הוא צריך לעבור ניתוח שישבית אותו לתקופה מסוימת.

לאחר דיונים בין השחקן לצוות הרפואי, בהם הוא הבהיר שהוא מרגיש שהוא יכול להמשיך לשחק ללא הפרעה, הוסכם שהוא ימשיך לשחק עם הפציעה בניסיון לסחוב כך עד סוף העונה ולעבור ניתוח בקיץ,. יחד עם זאת, במכבי חיפה מתכוונים לעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות ואם המגן ירגיש שחלה החמרה בכאבים או בפציעה, ייתכן שהוא ינותח עוד לפני סוף העונה. אבל העניין ייבחן מקרוב בתקופה הקרובה ורק לאחר מכן תתקבל החלטה סופית.

במכבי חיפה מקווים שמאיר ישלים היום אימון מלא לקראת משחק החוץ נגד הפועל באר שבע (שני, 20:15, ספורט 5) וייכלל בסגל. "אנחנו יכולים להיצמד בחזרה למכבי תל אביב ואסור לנו לפספס הזדמנות כזו", אמר שחקן בקבוצה, "הפועל באר שבע היא אחת מהקבוצות החזקות בליגה, בטח כשהיא משחקת בבית, אבל אם אנחנו רוצים לרוץ העונה עד הסוף אנחנו צריכים לחזור עם שלוש נקודות".

רז מאיר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בינתיים מעדיף לסחוב עד סוף העונה בלי ניתוח. מאיר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully