וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע בטוחים: "זו ההזדמנות לחזור למאבק על האליפות"

8.12.2019 / 7:11

בקבוצה סימנו את המשחק נגד מכבי חיפה (שני, 20:15, ספורט 5) כנקודת מפנה: "הכל כבר נראה שחור". בכר: "החזרנו את הרעב"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

איבוד שתי הנקודות של מכבי תל אביב אמש (שבת) מול מכבי נתניה לצד המפגש הישיר שלהם מחר מול מכבי חיפה, גרמו לשחקנים בהפועל באר שבע להאמין שהם יכולים מחר בערב באיצטדיון טרנר לחזור למירוץ האליפות. "זו הזדמנות לחזור למאבק על האליפות", אמרו בסוף השבוע שחקנים בהפועל באר שבע, שמדורגת במקום השלישי בטבלה עם 23 נקודות - 10 פחות ממכבי תל אביב וארבע פחות ממכבי חיפה. "אם לפני המשחק האחרון שלנו מול הפועל כפר סבא הכל נראה שחור, פתאום ניצחון מחר אצלנו בבית יסגור את הפער ממכבי חיפה ויקרב אותנו למכבי תל אביב".

ברק בכר צפוי לשמור על ההרכב שפתח מול הפועל כפר סבא ביום שלישי שעבר וגם קרוב לוודאי שיפתח במערך של שלושה בלמים כאשר בן ביטון וג'ימי מרין ישחקו כשחקני הכנף. לואי טהא התגבר על הפציעה הקלה שהיתה לו בסיום המשחק והוא אמור לפתוח לצד מיגל ויטור. בהתקפה ימשיכו יחד נייג'ל האסלביינק ובן שהר.

בכר אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "מכבי חיפה טובה ואיכותית, לא סתם היא נמצאת בצמרת. אם נמשיך ברמת המחויבות והאגרסיביות כמו בניצחון על הפועל כפר סבא, התוצאות יגיעו. במשחק הזה החזרנו איזה רעב שהיה חסר לנו. מאבק האליפות? אי אפשר להסיק מסקנות אחרי כל משחק. לא צריך לדבר במושגים גדולים, רק לחזור להיות הקבוצה של תחילת השנה, שהייתה יעילה וכולם התחברו אליה".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, לואי טהא, מיגל ויטור, שון גולדברג, ג'ימי מרין, עדן שמיר, נאור סבג, ז'וזואה, נייג'ל האסלביינק, בן שהר.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
שוב מדברים על אליפות. ברק בכר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully