וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה לא נשבר, סולשיאר מזהה תהליך, קלופ כבר חוגג: "יום כמעט מושלם"

מנצ'סטר סיטי רחוקה 14 נקודות מליברפול אחרי ההפסד בדרבי, גווארדיולה מתעקש שלא אבדו הסיכויים. סולשיאר ורשפורד מזהים את התהליך ביונייטד, באנגליה מתעסקים בעיקר בתקרית הגזענית

עריכת וידאו: ניר חן

האם סיפור האליפות בפרמיירליג נסגר אתמול (שבת) באופן סופי? ליברפול הלוהטת הרשימה עם ניצחון נוסף, 0:3 על בורנמות', בעוד האלופה מנצ'סטר סיטי הפסידה בבית בדרבי 2:1 למנצ'סטר יונייטד, וכרגע הפער בין הקבוצות עומד על 14 נקודות. אומנם לסטר סיטי עדיין נמצאת שם במקום השני ומאיימת על ליברפול, אבל אין ספק שהיריבה הרצינית הייתה סיטי, שפשוט דועכת, ואיבדה נקודות שבוע שני ברציפות, אחרי ה-2:2 בניוקאסל בשבוע שעבר.

עם זאת, פפ גווארדיולה מסרב לוותר. "אנחנו חייבים לנסות להמשיך, יש עוד המון משחקים", אמר מאמן סיטי, "זה קשה, כי ליריבה יש ריצה מדהימה עם 15 ניצחונות ב-16 משחקים. אבל זה לא הזמן לחשוב על זה. אנחנו צריכים לחשוב על מה שאנחנו עושים ועל מה שנעשה במשחק הבא. זה לא משנה אם הפער הוא 6, 8 או 14. חייבים להמשיך. אנחנו קבוצה פנטסטית".

מנגד, מנצ'סטר יונייטד השלימה שני ניצחונות רצופים - בשבוע שעבר על טוטנהאם וכעת על סיטי - כשמרקוס רשפורד כובש בהם שלושה שערים. "זו הייתה פתיחה לא יציבה לעונה, זו קבוצה צעירה, ואנחנו מנסים לחזור ליסודות, והדרך היחידה היא לעבור את התקופות האלה", אמר החלוץ הצעיר, "חייבים להאמין במאמן, ואם נעשה את זה, מצפים לנו דברים מרגשים בעתיד".

גם אולה גונאר סולשיאר מרגיש את ההתקדמות. "ראיתי שיפור מאז שהגעתי, החבר'ה עיצבו מחדש את הסגל, שינו את התרבות של הסגל, את הדרך שבה אנחנו רוצים לשחק", אמר המאמן המנצח, "הייתי מרוצה היום מהדרך שבה התחלנו את המשחק, והמטרה אחר כך הייתה ללכת קדימה ולהרוג את המשחק, היה צריך להיות 0:3 ו-0:4 לנו, אבל צריך גם לדעת להתגונן היטב. אני גאה בדרך שבה התמודדנו עם הכל".

* עוד במנצ'סטר: גם מנצ'סטר סיטי וגם המשטרה המקומית טוענת שתחקור תקרית גזענית, כאשר אוהד סיטי נראה עושה תנועות של קוף לעבר פרד, שחקן יונייטד, שגם הושלכו עליו מציתים וחפצים מהיציע. "נשעה אותו לכל החיים", נמסר מסיטי על האוהד שנראה עושה תנועות של קוף לעבר השחקן שחום העור של יונייטד, בתקרית שתפסה את כל הכותרות הראשיות בממלכה.

בינתיים בליברפול, המכונה של יורגן קלופ ממשיכה לעבוד. הניצחון 0:3 בחוץ על בורנמות' היה ה-15 שלה העונה מתוך 16 מחזורים, היא עם 46 נקודות מתוך 48 אפשריות, וקשה לחשוב על תסריט אידיאלי יותר עבור הקבוצה מאנפילד. "זה לא היה קל, זה היה מאוד קשה, אבל הבחורים קיבלו הרבה החלטות נכונות ובגלל זה היה ניצחון די נוח, אולי יותר ממה שציפינו לפני", אמר קלופ.

"כבשנו שערים נפלאים, היו לנו עוד כמה הזדמנויות, ומה שהכי חשוב זה התוצאה, אבל גם היכולת הייתה טובה, במיוחד במחצית השנייה, כשהיינו מאוד מקצוענים ובטוחים בעצמנו. זה מה שאנחנו צריכים להיות. העניין הוא לא להיות מלהיבים, אלא לעשות את הדברים הנכונים. לא היו הרבה רגעים קשים בהגנה, וזה טוב וחשוב, כך שהיה יום כמעט מושלם. סוף סוף שמרנו על שער נקי".

* ז'וזה מוריניו התמוגג מה-0:5 של קבוצתו טוטנהאם על ברנלי, אבל במיוחד מהשער של יונג מין סון, שדהר על פני מגרש שלם בטרם כבש בסיומו של סלאלום אדיר. מוריניו השווה אותו לרונאלדו, שבמדי ברצלונה כבש שער בלתי נשכח מול קומפוסטלה, כאשר מוריניו היה עוזרו של מאמן בארסה דאז בובי רובסון. "עוד לפני המשחק הזה הבן שלי כינה אותו סונ-אלדו", אמר מוריניו.

* המאמן הזמני של אברטון דאנקן פרגוסון הוליך את קבוצתו לניצחון מפתיע, 1:3 על צ'לסי, וכדורגלן העבר חם המזג נותר מאמן חם מזג, ואחרי השערים הוא חגג על הקווים באמוציונליות עם מביאי הכדורים והניף אותם בידו. "זו הייתה הקלה, התרגשות, ולמרות שאתה יודע שהדרך עוד ארוכה ושלא צריך להיסחף, זה לא הרגיש ככה באותם רגעים", אמר פרגוסון בסיום, "הייתי מחבק גם את הקוון אם הוא היה שם... אלו פשוט היו רגשות, אדרנלין גבוה. כשאתה רואה את הפרצופים של הילדים... אני חושב שאחד מהם בכה, וגם אני הייתי בדמעות, למען האמת. זו הייתה תחושה מדהימה. כבר כבשתי שערים, הייתי במשחקי גמר, אבל זה היה מדהים. לא הגולים, אלא פשוט לקחת את הנקודות".

עוד בוואלה!

מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את מנצ'סטר סיטי בדרבי

לכתבה המלאה

מאמן אברטון, דאנקן פרגוסון, חוגג עם מביא הכדורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully