וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן שועה דורש לעזוב מיידית את מכבי חיפה, בית"ר ירושלים בתמונה

8.12.2019 / 19:13

אחרי התקרית האחרונה, החלוץ צפוי לפנות ביממה הקרובה לראשי המועדון ולבקש לעזוב בינואר. אנשי עסקים המקורבים לבית"ר הבהירו כי יהיו מוכנים לסייע בהבאתו, אבל לא ברור האם הירוקים יסכימו לשחרר

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות לאחר המשחק האחרון של מכבי חיפה מול מ.ס. אשדוד

ירדן שועה דורש לעזוב מיידית את מכבי חיפה. נציג מטעמו של החלוץ הצעיר צפוי לנהל שיחה עם ראשי המועדון ביממה הקרובה, בדרישה לעזוב כבר בחלון ההעברות שייפתח מחדש בינואר. שועה מרגיש כבר תקופה ארוכה שהוא ומרקו בלבול לא רואים עין בעין, ושפעמים רבות המאמן מעניש אותו בעוד ששחקנים אחרים זוכים להקלות. לטענתו, תקריות בין שחקנים אחרים עברו בצורה שקטה בעוד ששועה על כל תקרית זוכה לריקושטים ולעונשים כבדים . בנוסף, שועה לא הבין מדוע אינו זוכה לקרדיט מקצועי ומוצא עצמו בספסל פעם אחר פעם, וכעת הוא כבר לא מוכן להישאר ומבקש לעזוב. לאחר התקרית האחרונה באימון לקראת הפועל באר שבע, בעטיה הוצא מהסגל, אמר החלוץ: "נמאס לי, אני לא רוצה להישאר פה".

שחקן מכבי חיפה, ירדן שועה. יוסי ציפקיס
סוף הדרך אחרי שנה בלבד? ירדן שועה/יוסי ציפקיס

מנגד, במכבי חיפה טוענים להתנהגות סוררת שחוזרת על עצמה מצד השחקן ולכך שבלבול קיבל את ההחלטות אך ורק על בסיס מקצועי. כזכור, שועה נרכש על ידי מכבי חיפה בינואר 2019 תמורת כ-1.4 מיליון יורו כרכש היקר בתולדות המועדון, וכעת הבעלים יעקב שחר שהתנגד נחרצות בתקופה האחרונה לשמוע על עזיבה של הכישרון המבטיח, יצטרך להחליט האם הוא משחרר אותו. בכל מקרה, השחרור יהיה כרוך בסכום העברה גבוה במיוחד.

אנשי עסקים המקורבים לבית"ר ירושלים הביעו נכונות לתרום כסף כדי להביא את שועה לקבוצה של רוני לוי. הם אף שלחו מסרים שאם יינתן אור ירוק למהלך, הם יבהירו לחוגג שהם עומדים מאחוריו כדי להגיש הצעה רשמית למכבי חיפה כדי לרכוש את החלוץ בן ה-20 שהבקיע שער אחד העונה וסך הכול ארבעה בליגה במדים הירוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully