וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - מכבי חיפה: ירדן שועה הושעה מסגל הירוקים

החלוץ לא יהיה בסגל למשחק החוץ לאחר שהמרה את פיו של מאמנו במהלך האימון ובמהלך העימות אמר: "נמאס לי, לא רוצה להיות פה יותר". מרין בספק גדול אצל המארחת (ב', 20:15, ספורט 5)

מחזור 13הסתיים09/12/2019
הפועל באר שבע
    0
    • (7) לביא
    • (45) שרי
    מכבי חיפה
    צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: ניר חן

    בווידאו: התגובות לאחר התיקו של מכבי חיפה מול מ.ס. אשדוד

    הפועל באר שבע

    ג'ימי מרין, שהיה מתוכנן לפתוח מחר (שני, 20:15, ספורט 5) מול מכבי חיפה על הקו השמאלי במערך של שלושה בלמים, סובל מאז שעות הצהריים מחום גבוה של 40 מעלות וקרוב לוודאי שלא יוכל לעמוד לרשות ברק בכר. אם הקוסטה ריקני הצעיר יודיע מחר בבוקר כי אין הטבה קיצונית במצבו, יצטרך המאמן להחליט האם הוא הולך על מערך של שלושה בלמים ומחפש שחקן אחר לקו השמאלי או שהוא חוזר לשחק בקו רגיל של ארבעה בהגנה כאשר שון גולדברג מתופקד כמגן שמאלי. אם בכל זאת ימשיך בכר עם שלושה בלמים כפי שפתח מול הפועל כפר סבא במשחק האחרון, יצטרך לבחור האם ללכת על שחקן שמאלי עם אופי הגנתי כמו אורן ביטון או דווקא ללכת על שחקן כמו ניב זריהן, בעל האופי ההתקפי לפוזיציה הזו. כזכור, זריהן כלל לא היה בסגל למשחק האחרון ביום שלישי שעבר. בקבוצה העריכו היום כי למעט מרין, יתר השחקנים שפתחו מול הפועל כפר סבא ימשיכו גם מחר בהרכב.

    ג'ימי מרין שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
    בספק גדול. מרין/דני מרון

    מכבי חיפה

    שוב סוער בגזרת ירדן שועה, שהמרה את פיו של מרקו בלבול במהלך אימון הקבוצה והוצא מהסגל לקראת המשחק מול הפועל באר שבע. שחקני מכבי חיפה ערכו תרגול של בעיטות עונשין, ולטענת כמה מהשחקנים הורה המאמן לשועה לא לבעוט. החלוץ התעצבן וענה למאמן, שהודיע לו בתגובה כי הוא לא ייצא עם הקבוצה לבאר שבע. במהלך העימות אמר שועה: "די, נמאס לי. לא רוצה להיות פה יותר". זו כמובן לא הפעם הראשונה ששועה מבצע עבירת משמעת מאז הגעתו מבני יהודה כרכש היקר בתולדות הירוקים, וכעת במכבי חיפה יבחנו מה לעשות בעניינו. בהודעת המועדון נמסר: "ירדן שועה הושעה מהסגל עקב עבירת משמעת והתנהגות לא נאותה".

    בלבול התלבט לגבי שועה ואף שקל לתת לו הזדמנות בהרכב במשחק מחר, אבל התקרית הזו מנעה את האפשרות וכך הירוקים יהיו למעשה ללא חלוץ מחליף על הספסל, שכן מוחמד עוואד עדיין פצוע. עאיד חבשי עשוי לחזור ל-11 על חשבון עופרי ארד.

    עוד בוואלה!

    נטע לביא: "אני שמח מאוד שאנחנו באמצע דצמבר ועדיין שואלים על אליפות"

    לכתבה המלאה
    ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. שלומי גבאי
    מה יהיה? ירדן שועה/שלומי גבאי

    טריוויה

    * המאזן בין הקבוצות בליגה הבכירה בשנות ה-2000 עומד על 7:22 למכבי חיפה בניצחונות ועוד 13 תוצאות תיקו.

    * מכבי חיפה ניצחה בשלושת מפגשי הליגה האחרונים, כולל בשניים שנערכו בטרנר בעונה שעברה, ויכולה להיות הראשונה שמנצחת באצטדיון החדש בבאר שבע שלוש פעמים.

    * מכבי חיפה ברצף של ארבעה ניצחונות חוץ עם הפרש שערים 1:11 וסך הכול שמונה משחקי ליגה רצופים ללא הפסד.

    * לירוקים יש את ההתקפה הטובה בליגה עם 27 שערי זכות, ומתוכם 11 נכבשו ברבע השעה האחרונה - יותר מכל קבוצה אחרת. לשם השוואה, להפועל באר שבע יש שלושה שערים בדקות 75-90.

    * זהו מפגש בין שני מלכי השערים של הליגה: בן שהר מוביל כרגע עם שמונה כיבושים ועד היום מצא את הרשת של מכבי חיפה חמש פעמים, בעוד ניקיטה רוקאביציה אחריו עם שבעה כיבושים העונה וגם לו חמישה שערים לרשת באר שבע במהלך שנותיו בישראל.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: טרנר
    קהל: 14297

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully