וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן יעצור את מייק ג'יימס? "עשה עבודה גדולה מול שחקנים ברמה הזאת"

12.12.2019 / 8:05

מכבי תל אביב הפצועה מתכוננת לצסק"א מוסקבה (21:05, ספורט 5) ולכוכב הגדול שלה. נמשכים המאמצים לחיפוש אחר רכז מחליף. טיילר דורסי: "כל אחד צריך לתת יותר מעצמו עכשיו". אות'לו האנטר מול האקסית: "לא יכול לחשוב על העבר"

צילום: ברני ארדוב, עריכה: טל רזניק

אחד ממשחקי השיא עבור מכבי תל אביב בעונת היורוליג 2019/20 ייערך הערב (חמישי, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) כשהצהובים יארחו את אלופת היורוליג צסק"א מוסקבה. מכבי תנסה לעצור עשור ללא ניצחון ביתי על הענק הרוסי, שניצח בכל אחד משש ביקוריו האחרונים ביד אליהו, והיא תרצה לעשות זאת כדי לשמור על מקומה בצמרת המפעל.

מכבי תל אביב מגיעה למשחק ללא שלושה שחקני מפתח בסגל שלה בפתיחת העונה - עומרי כספי, שיחמיץ משחק יורוליג שישי ברציפות ואמור להיעדר עוד חודש לפחות, נייט וולטרס שייעדר לראשונה ויפספס את החודש הקרוב גם כן, וג'ון דיברתולומאו שסיים את העונה. הסגל של יאניס ספרופולוס ימנה הערב 11 שחקנים, כולל סנדי כהן שמיעט לשחק עד כה, ואנג'לו קלויארו ששב לפעילות רק לפני שבועיים. הרוסים יחסרו את הגארד דרון היליארד.

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. דני מרון
לעבודה. זוסמן/דני מרון

במקביל לנסיונות הצהובים לצרף רכז, נסיונות שבשלב הזה לא הובילו לשחקן חיזוק, עבדו במהלך השבוע במכבי עם הגארדים של הקבוצה על הובלת הכדור וניהול המשחק. במכבי מאמינים כי חבורת הגארדים מסביב לסקוטי ווילבקין - אלייז'ה בריאנט, טיילר דורסי, דני אבדיה ויובל זוסמן, מסוגלים לעשות את העבודה בתקופה הקרובה, אך לטווח הארוך יצטרכו רכז נוסף לסגל.

"כל אחד צריך לתת מעצמו יותר עכשיו", אמר טיילר דורסי. "יש לנו 11 שחקנים ונצטרך את כולם, כולם צריכים להיות מוכנים כי זה משחק גדול. התפקיד שלי מעט משתנה עכשיו בכך שאני צריך להיות יותר עם הכדור, לעזור לשלוט בקצב המשחק ולשחק בעמדה מספר 1 אם צריך".

תוכנית המשחק ההגנתית של הצהובים תהיה בין היתר הנסיון להאט את השחקנים שמסביב למייק ג'יימס, כשמי שאמור לנסות לעצור את אחד הסקוררים הגדולים של היורוליג בשלבים הראשונים של המשחק הוא יובל זוסמן. "יובל כבר עשה עבודה גדולה על שחקנים ברמה הזאת", אמרו בקבוצה, "מאמינים שהוא יכול להפריע מאוד גם לג'יימס".

עבור אות'לו האנטר, יהיה זה מפגש מול הקבוצה עמה זכה אשתקד בתואר האירופי: "זה רק עוד משחק עבורנו, עוד קבוצה שאנחנו רוצים להתחרות מולה", אמר הסנטר לקראת ההתמודדות: "יש לי זכרונות טובים משם, אבל אני במקום אחר עכשיו. אני לא יכול לחשוב על העבר. זה תמיד מרגש לראות את החברים שלך, אבל ברגע שאנחנו עולים על הפרקט זהו קרב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully