וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מנסים להגיע לאוהדים המתפרעים לפני הדיון בבית הדין

11.12.2019 / 12:09

הצהובים ביקשו לדחות את הדיון בגין ההתפרעויות בדרבי בשבוע. במקביל לעבודת המשטרה, מקווים באלופה לתפוס את המתפרעים ובכך לספוג עונש קל יותר

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

הדיון המשמעתי של מכבי תל אביב בעקבות אירועי הדרבי שהיה אמור להיערך לפנות ערב (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, נדחה על פי בקשת המועדון. האלופה הגישה למחלקה המשפטית של ההתאחדות בקשה לדחיית הדיון כבר בתחילת השבוע, בטענה כי הצהובים זקוקים לזמן נוסף להיערך בשל עבודה שנעשית גם על ידי המועדון וגם על ידי משטרת ישראל לאיתור המתפרעים. ממידע שהגיע להתאחדות לכדורגל, במכבי תל אביב עוברים כבר כמה ימים על סרטי מצלמות האבטחה ואילו המשטרה נמצאת בחקירה גם באמצעות המישור המודיעיני ופועלת בדרכים נוספות להגיע לאוהדים.

כזכור, במהלך הדרבי לפני שבוע נפתחו 21 אבוקות, 12 על ידי אוהדי הפועל תל אביב ו-9 על ידי אוהדי מכבי תל אביב. כתוצאה מכך נשרפו כסאות בשערים של שני הקהלים, אוהדים נפגעו והמשחק הופסק לחמש דקות ממש עם פתיחתו. צלם הפועל תל אביב נפגע בראשו מאבוקה שנזרקה לכר הדשא מיציע אוהדי מכבי תל אביב ולמשטח הושלכו מצתים וכוסות על ידי אוהדים אדומים. מדובר במקרה חמור אותו לקחו המועדונים בצורה קשה וגם בהתאחדות לכדורגל נערכים לדיון, שכן האירוע היה יכול להסתיים בנפגעים רבים יותר.

רימון עשן במשחק של הפועל תל אביב נגד מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
רימון עשן במשחק של הפועל תל אביב נגד מכבי תל אביב/ניב אהרונסון

במקביל לצהובים, גם בהפועל תל אביב ביקשו דחייה בדיון המשמעתי שלהם ושני המועדונים יתייצבו בעוד שבוע בפני הדיין. העונשים שיושתו על הקבוצות יושפעו מהפעולות שהן עושות כדי לתפוס את המתפרעים. אם המשטרה תגיע אל האוהדים האלימים עד הדיון, הדיינים צפויים להטיל על מכבי תל אביב עונש קל יותר ולכן נעשות פעולות קדחתניות ומאמץ רב להגיע לפותחי האבוקות. בעבר כבר הוכיחו במכבי תל אביב שהצליחו להגיע לאוהדים מתפרעים, ובכך הצליחו להפחית בעונשים שקיבלו. גם במשחקי חוץ, במגרש כמו דוחא בסכנין למשל, שם רמת האבטחה לא היתה גבוהה, פעלה הקבוצה בעבר על ידי הבאת חברת אבטחה משל עצמה שבדקה את האוהדים וכן על ידי הבאת צוות צילום שעקב אחר הנעשה ביציעים.

אוהדים רבים בשערים 10-11 שם כאמור נפתחו האבוקות מתעניינים מאוד בעונש שיתקבל, שכן קיימת אפשרות שכבר היתה בעבר במשחקי בית"ר ירושלים, לפיה השערים ייסגרו למשחק. במקרה כזה, יצטרכו באלופה להחליט האם הם משנעים את האוהדים לשערים אחרים או מונעים את כניסתם.

סיכום הסיבוב הראשון | פודקאסט 'הפודיום'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully