וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזה ורעם: התגלית של דולב חזיזה והמהפך האמיתי של מכבי חיפה

10.12.2019 / 12:15

חזיזה לא חשש מהקהל בבאר שבע וכבש את לב האוהדים הירוקים, לביא שם חותמת על הסיבוב בו הפך לשחקן המשתפר של השנה, אבל השינוי הכי חשוב במכבי חיפה הנוכחית הוא ההתמודדות עם רעשי הרקע. שועה מתאמן כרגיל, מהקבוצה נמסר: "עבירת המשמעת תטופל בתוך המועדון"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות אחרי הניצחון של מכבי חיפה על באר שבע

עיקרי הדברים

- במכבי חיפה שמו דגש על הגיבוש לפני המשחק בבאר שבע
- דולב חזיזה כבש את הלב של אוהדי הירוקים
- נטע לביא וצ'ארון שרי שכבשו זכו למחמאות
- עתידו של ירדן שועה ייקבע אחרי שיחה עימו

seperator

1. הרבה דאגה נרשמה במכבי חיפה ב-24 השעות שקדמו לשריקת הפתיחה באיצטדיון טרנר אתמול (שני). הירוקים למודי האכזבות והמכות בכנף שהפכו למכות שמרסקות מטוס שלם חששו שהפרשה התורנית עם ירדן שועה בתוספת התיקו מול מ.ס אשדוד ישפיעו לרעה ושידרו לשחקנים שהדבר החשוב ביותר הוא גיבוש.

פול גרובס, ניל קלארק, גל אלברמן, ג'ובאני רוסו, רפי אוסמו, גיורא אנטמן וכמובן מרקו בלבול דיברו לא מעט עם השחקנים בבית המלון בבאר שבע וניסו לגרום לכך ששום דבר שקרה לפני המשחק לא ישפיע במשחק עצמו. "יש לנו קבוצה מגובשת כשכל השחקנים בפוקוס ולא מעניין אותם מה שמסביב", אמר גורם במועדון.

"אין ספק שיש רעש סביב המועדון וזה משפיע", אמר שחקן בקבוצה. "אבל השנה הבנו שכדי להתמודד באמת על אליפות צריך להתגבר על כל דבר מהקטן ביותר ועד הגדול ביותר. העונה אנחנו עושים את זה ואפשר כבר להגיד בפה מלא שאנחנו רוצים לזכות באליפות ויכולים לעשות את זה".

עוד בוואלה!

מרקו בלבול: "ירדן שועה? אני לא רוצה לשחרר אף אחד מהסגל"

לכתבה המלאה
עופרי ארד עם דולב חזיזה שחקני מכבי חיפה. קובי אליהו
"לא ציפינו שהתרומה שלו תהיה כזו משמעותית". דולב חזיזה/קובי אליהו

2. שנים ארוכות חיפשו בקהל הירוק כוכב אמיתי. יוסי בניון, איתי שכטר, אלירן עטר ושרשרת זרים נחתו בכרמל והפיחו תקוות אבל אף אחד לא הצליח לתפוס את המשבצת הזו. כשדולב חזיזה נחת בכרמל הקיץ נשמעו בכל פרלמנט ברחובות חיפה תלונות כגון "שוב שחקנים בינוניים", "מה הוא כבר יכול לתרום". פחות מחצי שנה לאחר מכן הקשר הצנום כבר כבש את לב האוהדים.

במהלך המחצית הראשונה אתמול אוהדי באר שבע הרעידו את טרנר בדרישה להוציא כרטיס אדום לחזיזה. משחק צעיר ניתן לצפות שינסה להנמיך את הלהבות, אך חזיזה כבר מתנהל כמי שיודע שיש ממנו ציפיות מהקהל שלו, ושתי דקות בלבד לאחר מכן כשניגש לבעוט כדור קרן הוא הסתובב לאוהדים שהגיעו מהצפון, הניף ידיים בהתלהבות והכניס את הירוקים לטירוף. בסיום המשחק חזיזה שוב נכנס לנעליו של ירדן שועה ותפס פיקוד על חגיגות השחקנים שנמשכו דקות ארוכות. "האמת היא שגם אנחנו לא ציפינו שהתרומה שלו תהיה כזו משמעותית, אבל הוא לקח את ההזדמנות", הודה גורם במועדון. "הוא עובד קשה ואין ספק שהוא הפך להיות אחד השחקנים הכי משמעותיים במהפך שהקבוצה עוברת השנה".

נטע לביא שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
השחקן המשתפר של השנה. נטע לביא/קובי אליהו

3. עוד שחקן שזכה למחמאות אדירות הוא נטע לביא. אם חזיזה הוא התגלית, הקפטן הירוק הוא השחקן המשתפר של השנה. השער אתמול היה רק חותמת לסיבוב ראשון נהדר של השחקן שמוביל כמעט בכל קטגורייה משמעותית עבור שחקן בעמדה שלו. מלבד לביא גם צ'ארון שרי, שכבש את השער השני אתמול, ממשיך לקצור מחמאות אדירות.

מי שלא היה בסגל אתמול הוא רז מאיר שהתקשה להשלים אימון מלא. בשבוע הקרוב יוחלט האם המגן שסובל מפציעה כרונית בשריר הירך האחורי יפנה להליך והתערבות כירורגית או ימשיך במצב הנוכחי. בחיפה ציינו שהדבר מורכב ובסופו של דבר ההחלטה תהיה של מאיר עצמו.

שחקן מכבי חיפה ירדן שועה. קובי אליהו
שחר לא שש למכור אותו. ירדן שועה/קובי אליהו

4. למרות הניצחון גם אתמול שמו של ירדן שועה נשמע היטב בשיחות בין אנשי המועדון. החלוץ מעוניין לעזוב מיידית, אך יעקב שחר עוד לא קיבל החלטה ויקבל אותה בקרוב. גורמים בחיפה אמרו שהבעלים לא שש למכור את השחקן והאופצייה ההגיונית ביותר כרגע נראת כמו השאלה עד סוף העונה ומחשבה מחדש בקיץ הקרוב. בני יהודה רוצה מאוד לקבל את שועה בחזרה בעסקה שכזו, אך שחר יקבל החלטות סופיות רק בימים הקרובים וזאת אחרי שיחה נוקבת שתיערך עם השחקן. בינתיים, החלוץ הגיע למתחם האימונים והתאמן כרגיל עם יתר חבריו, כשעבירת המשמעת שביצע "תטופל בתוך המועדון", כך נמסר מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully