וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר בין ירדן שועה למכבי חיפה: התלונות, הפגישה, תג המחיר המופרז והתחנה הבאה

9.12.2019 / 10:00

החלוץ טוען שהוא מופלה לרעה ונציגיו כבר נפגשו עם עוזי מור, המועדון טען שהוא מגזים וחייב להירגע, אבל אחרי ההצהרות ואחרי שיצא מקבוצת הווטסאפ, "קשה לראות איך ירדן שועה נשאר בחיפה". בית"ר, בני יהודה ואוסטריה וינה עוקבות, אבל זה לא יהיה פשוט

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: ניר חן

עיקרי הדברים:

- נציג מטעמו של ירדן שועה נפגש עם עוזי מור כבר בשבוע שכבר
- שועה טוען שהוא זוכה ליחס לא הוגן, ומחכה לסוכנו בדרישה לעזוב
- הבעיה: בחוזהו של שועה יש סעיף שחרור בגובה של 4 מיליון יורו
- אחרי שיצא מקבוצת הוואטסאפ של הקבוצה, נראה שדרכו נסללה

במכבי חיפה עוסקים בעיקר במשחק הערב (שני) מול הפועל באר שבע, אבל ברקע העימות של ירדן שועה עם המאמן מרקו בלבול ועם ההנהלה מסעיר את המועדון. כבר בשבוע שעבר, יממה לפני המשחק מול מ.ס אשדוד, נציג מטעמו של השחקן נפגש עם ראשי מכבי חיפה, ביניהם עוזי מור, ודיבר על חוסר שביעות הרצון של שועה מהמתרחש כלפיו. בשיחה התלונן הנציג על כך שפעמים רבות שחקנים רבו באימון, אך רק כאשר ירדן רב הוא מוצא מהאימון.

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. שלומי גבאי
הסיפור מסתבך. שועה/שלומי גבאי

אחת הדוגמאות הבולטות הייתה על מה שכונה בפי שחקנים "אימון בלהות" לפני מכבי תל אביב. כזכור, באותו אימון התרחשו לא מעט תקריות, ביניהן ריבים בין שועה לעאיד חבשי ובין דולב חזיזה לשי בן דוד, כמו גם עימות של בלבול עם יאניק וילדסחוט. לטענת שועה, רק הוא הוצא מהאימון.

בחיפה מנגד הבהירו שהשחקן חייב להירגע והוא עובר פעם אחר פעם עבירות משמעת חמורות, דבר ששחקנים אחרים לא מרשים לעצמם. כעת שועה דורש לעזוב מיידית, כשנציגו גלעד קצב צפוי לחזור מחו"ל ואז יבקשו בסביבתו של שועה לדרוש עזיבה בחלון ההעברות הקרוב.

במכבי חיפה לא מתכוונים לוותר על השחקן בקלות ויביהרו לו שהוא צריך להתיישר לפי דרישות המועדון ולהתחיל לשנות את התנהגותו ב-180 מעלות. עם זאת, אם השחקן אכן יעזוב - בחיפה ידרשו כסף רב. כידוע, אנשי עסקים המקורבים לבית"ר ירושלים מוכנים כך לטענתם לתרום סכום כספי לא מבוטל על מנת שמשה חוגג יציע 1.5 מיליון יורו לחיפה עבור השחקן.

לוואלה! ספורט נודע שבחוזהו של שועה יש סעיף שחרור בגובה של 4 מיליון יורו אך ברור לכולם שאף קבוצה בשלב זה לא תשלם את הסכום הזה. מלבד בית"ר ירושלים, גם אוסטריה וינה מעוניינת בשחקן, אך הוא לא מעוניין לעזוב את הארץ נכון לעכשיו. במקביל גם בני יהודה עוקבת אחר הנעשה ואם תבין ששועה נחוש לעזוב, תציע לחיפה לשאול את השחקן עד לתום העונה.

שועה עצמו יצא מקבוצת הוואטסאפ של הקבוצה ושחקנים בקבוצה אמרו שהוא נראה כאחד שנחוש לעזוב. "קשה לראות איך אחרי ההתנהגות הזו הוא יישאר", אמר שחקן בקבוצה, "אולי באמת עדיף לכל הצדדים להיפרד".

במכבי חיפה אמרו היום על שועה: "יש סטנדרט של התנהגות. אנחנו משתדלים לחבק אותו ולעזור לו. כשהוא יתבגר הוא יבין כמה הוא טעה. רק יענקל'ה יקבע ויכריע על עתידו. הקבוצה עצמה מגובשת וחזקה, וגם האירוע הזה לא יערער ויחבל בהכנות למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully