וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "ירדן שועה? אני לא רוצה לשחרר אף אחד מהסגל"

9.12.2019 / 22:25

מאמן מכבי חיפה התייחס לחלוץ המושעה: "זה יטופל בתוך המועדון". על הניצחון הגדול בבאר שבע: "שאפו ענק לשחקנים, היה משחק הגנה פנטסטי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: תגובות למשחק בין הפועל באר שבע למכבי חיפה

מכבי חיפה חגגה הערב (שני) בפעם השלישית ברציפות באצטדיון טרנר, כשניצחה 0:2 בחוץ את הפועל באר שבע וצימקה את הפער ממכבי תל אביב המוליכה לשלוש נקודות בלבד בתום הסיבוב הראשון. הקפטן נטע לביא, שכבש את שער הבכורה שלו בליגת העל בטרנר, הפציץ פנימה בדקה השביעית וצ'ארון שרי הכפיל במתפרצת על סף השריקה למחצית. הירוקים צברו עד כה 30 נקודות - הכי הרבה שלהם ב-13 משחקים מאז עונת הקיזוז ב-2009/10 (אז לקחו 36 מתוך 39) - והראו שגם תקרית ירדן שועה האחרונה לא השפיעה עליהם.

שחקני מכבי חיפה עלו בגישה אגרסיבית וספגו לא פחות משמונה צהובים במשחק בטרנר, כשעבור ארנסט מאבוקה ועופרי ארד היה זה צהוב חמישי שימנע מהם לשחק מול סקציה נס ציונה בסיבוב ח' של גביע המדינה. סינטאיהו סלליך שותף כמחליף לדקות ראשונות אחרי כ-10 חודשים, מאז פציעת הברך הקשה בחודש פברואר.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. קובי אליהו
הסיבוב הראשון הכי טוב זה עשור. שחקני מכבי חיפה חוגגים/קובי אליהו

המאמן המנצח מרקו בלבול סיכם: "מכבי חיפה עשתה ניצחון חשוב מאוד, במשחק חוץ קשה מול יריבה איכותית. אלה רק שלוש נקודות, אנחנו שמחים ומאושרים. מגיע לשחקנים שאפו ענק על משחק הקרבה, אופי ונחישות. ניצחנו בצדק. אני שמח שיש לי קבוצה שהיא לא רק חזקה מקצועית, אלא גם מגובשת מאוד. אסור לשכוח שזו קבוצה מאוד צעירה, היום היו לי שני שחקני נוער על הספסל. זו קבוצה שעדיין לומדת מדי שבוע, מגיע לשחקנים שאפו ענק. היה לנו גם משחק הגנה פנטסטי במחצית השנייה, הם בקושי הגיעו למצב אחד, אחרי שהיה משחק הגנה פחות טוב נגד אשדוד. היו פה ושם חצאי מצבים לבאר שבע, התמודדנו מול קבוצה חזקה מאוד שתהיה בצמרת. גם בית"ר, הפועל חיפה ומכבי תל אביב קבוצות חזקות מאוד. היא במקום הראשון ועושה עבודה פנטסטית".

על ירדן שועה, שהושעה מהסגל לפני המשחק בגלל תקרית באימון, אמר בלבול: "זה עניין פנימי שלנו, הדברים יטופלו בתוך המועדון. כל שחקן חשוב לי בסגל, אני לא רוצה לשחרר אף אחד".

נטע לביא שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
"שמח שהתלבש לי". נטע לביא/קובי אליהו

הקפטן נטע לביא, שגם את שער הבכורה שלו בליגת העל כבש בטרנר, אמר בסיום: "אני שמח מאוד שכבשתי ועזרתי לקבוצה לנצח. זה מגרש קשה, באר שבע קבוצה טובה ואנחנו שמחים. אני לא יודע אם הניצחון הזה הוא אמירה, אנחנו רוצים להשתפר ממשחק למשחק ולנצח בכל משחק. אנחנו שמחים שניצחנו. אני שמח שהתלבש לי היום, אני עובד קשה באימונים". על ירדן שועה: "כרגע אנחנו פחות מתעסקים בזה, רצינו לבוא ולנצח. ירדן חבר לקבוצה כמו כל אחד ואנחנו שמחים שאיתנו. אנחנו רוצים לראות את כל החברים איתנו".

שחקני מכבי חיפה עם סינטאיהו סלליך. קובי אליהו
חזר אחרי כ-10 חודשים. סינטאיהו סלליך/קובי אליהו
ארנסט מאבוקה שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
ארנסט מאבוקה מאושר/קובי אליהו
אוהדי מכבי חיפה חוגגים. קובי אליהו
אוהדי מכבי חיפה חוגגים/קובי אליהו
יובל אשכנזי, צ'ארון שרי, סינטאיהו סלליך שחקני מכבי חיפה חוגגים עם הקהל. קובי אליהו
יובל אשכנזי וצ'ארון שרי מודים לקהל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully