וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "התוצאה קצת משקרת ומאכזבת, לא היינו כל כך רעים"

9.12.2019 / 22:20

מאמן הפועל באר שבע ניסה להתנחם אחרי ההפסד למכבי חיפה, על שטקוס: "צריך לנתח את הדברים". שהר: "מבין את הבוז מהקהל"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: תגובות למשחק בין הפועל באר שבע למכבי חיפה

הפועל באר שבע הגיעה למשחק מול מכבי תל אביב במחזור השמיני כשהיא במקום הראשון, אבל מאז רשמה ארבעה הפסדים בשישה משחקים, כולל הערב (שני) בבית 2:0 למכבי חיפה, ואת הסיבוב הראשון היא סיימה במרחק 10 נקודות מהצהובים שניצבים בפסגה. מאור מליקסון אמנם חזר למגרשים אחרי כשבעה חודשים וריגש את הקהל האדום כשנכנס בדקה ה-63, אבל זה היה אחרי שקבוצתו כבר ספגה פעמיים מרגלי נטע לביא (7) וצ'ארון שרי (45).

במחזור הבא מצפה לקבוצה מבירת הנגב משחק ביתי מול בית"ר ירושלים שצמודה אליה עם 23 נקודות בקרב על המקום השלישי. ז'וזואה הפורטוגלי ספג צהוב חמישי הערב ויחמיץ את המשחק מול מ.ס. אשדוד בסיבוב ח' של גביע המדינה.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
היה מאוכזב מאוד מהתוצאה. בכר/קובי אליהו

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר אחרי המשחק: "התוצאה משקרת ומאכזבת, שיחקנו טוב, הגענו למצבים ויכולנו לכבוש. פתחנו לא טוב, אבל התאוששנו מזה, השתפרנו, שיחקנו טוב. השחקנים לא עזבו את המשחק לרגע, אבל אין מה לעשות, זה הכדורגל. דווקא כששינינו את השיטה, הגענו להרבה מצבים מהצדדים, לא היינו מספיק מדויקים, אבל זה עזר לנו להשתלט על המשחק. חיפה מסוכנת והייתה יכולה לכבוש עוד ממתפרצת, אבל בסך הכול היה משחק טוב. שתי הקבוצות היו יכולות לכבוש. חיפה קבוצה איכותית והיא הענישה אותנו".

על ז'וזואה: "הוא יכול לשחק בהרבה תפקידים. במשחקים האחרונים הוא בא אחורה לנהל את המשחק ואני חושב שהיה לו משחק לא רע. הוא כן בא וניהל את המשחק, שיחקנו הרבה דרך הצדדים והגענו לחצאי מצבים. אני לא חושב שהיה לנו משחק כל כך רע. אני לא חושב שצריך להסיק עכשיו מסקנות על אף שחקן".

על ארנסטס שטקוס, שהיה קצת אשם בשני השערים, אמר בכר: "אנחנו דקה אחרי משחק, צריך לנתח את הדברים. לויטה שוער מצוין שעובד קשה מאוד. נעשה את השיקולים לגבי כל משחק". על המשחק: "כשאתה סופג בדקה החמישית אז הקבוצה השנייה תלך קצת אחורה ותנסה להיות מסוכנת במתפרצות. כרגע אנחנו בתקופה פחות טובה, אבל אנחנו צריכים לקחת את הדברים הטובים כי יש לנו משחק מול קבוצה מצוינת בשבוע הבא. השחקנים נתנו את המקסימום".

על המצב של הקבוצה: "בנינו משהו חדש וצעיר, פתחנו את העונה מצוין. עכשיו התוצאות פחות טובות, אבל צריך להמשיך עם התהליך והדרך ועם השחקנים הצעירים שרוצים להצליח. ברור שזה לא מה שרצינו שיהיה".

נייג'ל האסלביינק שחקן הפועל באר שבע עם מאור מליקסון. קובי אליהו
עוד ערב מאכזב באדום/קובי אליהו

בן שהר אמר אחרי המשחק: "שיחקנו טוב, אבל לא ניצלנו את חצאי המצבים שהיו לנו והם כן ניצלו את שלהם. אני חושב שהיינו ראויים ליותר. אנחנו מאוכזבים, רצינו להשיג ניצחון שני ברציפות, אבל אין מה לעשות אנחנו חייבים להמשיך. ההפסדים בטרנר זה לא משהו שאנחנו רגילים אליו ולא רוצים להתרגל אליו. כולם נתנו 100%, אין מה לעשות. לא השכלנו לכבוש למרות שהיינו ליד. אנחנו לא מסתכלים עכשיו על עוד חצי שנה.

"היום אני חושב שהגיע לנו יותר ואני חושב שאנחנו צריכים לקחת את הדברים היותר טובים. זה מתסכל שקיבלתי מעט כדורים, הדברים הולכים קשה. בעונות הקודמות הגענו להרבה יותר מצבים וכבשנו יותר. אני תמיד מנסה לעשות את המקסימום. יש לנו קבוצה חדשה שצריכה להתחבר. תמיד רוצים הצלחות, אבל גם העונה מתחילת העונה הגיעו שחקנים פחות מנוסים וחדשים. אני מבין את הקהל שיכול לשרוק בוז וגם אנחנו לא מרוצים, אבל השחקנים נתנו הכול. המטרה שלי היא תמיד לכבוש כמה שיותר וגם לעזור לקבוצה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully