וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין ירדן שועה לבעיית הפייר-פליי: הדילמות של מכבי תל אביב

9.12.2019 / 17:05

הצהובים עוקבים אחרי ההתפתחויות בין החלוץ למכבי חיפה, במיוחד בשל העובדה שעטר, אופואדו ובלקמן יעזבו בקיץ, אבל ספק אם יוכלו לרכוש אותו בשל תג המחיר הגבוה ובעיות הפייר פליי שלהם

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

מכבי תל אביב מתעניינת במשבר שיש למכבי חיפה עם חלוצה ירדן שועה ואם יחליט בעלי מכבי חיפה יעקב שחר שהוא רוצה להשתחרר מהשחקן רצוף העימותים, עשויים במכבי תל אביב לפעול כדי לצרפו.

הבעיה המרכזית, במקרה כזה, תהיה סנקציית הפייר פליי שעדיין מופעלת על מכבי תל אביב ולא תיעלם לחלוטין גם בקיץ הקרוב. הצהובים יכולים לרכוש שחקנים, אבל לא בסכום של 1.5 מיליון יורו אותו שילמה מכבי חיפה תמורת 70 אחוז מכרטיסו של שועה. בסביבת משפחת שועה טענו היום (שני) כי כל הגדולות של הכדורגל הישראלי, וביניהן מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע, מגלות עניין רב באפשרות צירופו של שועה וכי הדברים יהיו יותר ברורים לאחר פגישה שתתקיים בין נשיא מכבי חיפה יעקב שחר לגלעד קצב אחד מסוכניו של החלוץ.

שחקן מכבי חיפה ירדן שועה. קובי אליהו
במכבי תל אביב עוקבים בעניין אחרי ההתפתחויות/קובי אליהו

באשר למכבי תל אביב, אחת הסיבות המרכזיות להתעניינות בשועה היא העובדה כי מרבית חלוצי מכבי תל אביב צפויים לעזוב בתום העונה. אלירן עטר, צ'יקו אופוואדו וגם ניק בלקמן אמורים לעזוב במאי.

גם איתי שכטר מסיים חוזה בן שנתיים, אבל לקבוצה יש אופציה לעונה נוספת והנטייה היא להשאירו, כשגם הוא רוצה מאוד להמשיך. מכבי תל אביב תהיה חייבת להתחזק בחלוצים לקראת העונה הבאה ואם תלך על שועה, זה יהיה על אף שהוא גדל בחלק משנותיו הצעירות במכבי תל אביב ובגלל בעיות שונות מול ראשי מחלקת הנוער, עזב.

כך או אחרת לפחות על עניין אחד פחות לחוצים במכבי תל אביב והוא ההיבט המשמעתי הנוכחי של השחקן. בקבוצה משוכנעים שאפשר לחנך ולרסן כמעט כל שחקן וכי כל שחקן שיצטרף, יתאים את עצמו בסופו של דבר למערכת הקפדנית מאוד של מכבי תל אביב.

עוד בוואלה!

איבד את הדרך: על משבר ירדן שועה במכבי חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully