וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאז שחתמתי במכבי חיפה כבר בכיתי פעמיים מהתרגשות": דולב חזיזה התארח בפודקאסט "הפודיום"

"כילד הייתי הולך לישון ומאחל בחלום שאתעורר למציאות הזו", "רוצה לקחת על עצמי, אוהב את הלחץ", "שרי גאון כדורגל, אפס אגו" . דולב חזיזה התארח בפודקאסט הפודיום וסיפר על מסע התלאות שעבר ממחלקות הנוער ועד לליגת העל ונבחרת ישראל, ויש גם מסר לילדים שעומדים לוותר

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות מהתיקו של מכבי חיפה מול מ.ס אשדוד

"כילד הייתי הולך לישון ומאחל בחלום שאתעורר למציאות הזו", "רוצה לקחת על עצמי, אני אוהב את הלחץ", "שרי גאון כדורגל, אפס אגו" . דולב חזיזה התארח בפודקאסט הפודיום וסיפר על מסע התלאות שעבר ממחלקות הנוער ועד לליגת העל ונבחרת ישראל, ויש גם מסר לילדים שעומדים לוותר

שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה התארח בפודקאסט "הפודיום" וסיפר על התלאות שלו משחקן דחוי בנערים ג' והרהורי פרישה לפני הצבא ועד מקום בהרכב של מכבי חיפה ונבחרת ישראל. בפרק הוא מספר על הסיפתח שלו בנבחרת ישראל ולקראת סקוטלנד, סיפור המעבר מבני יהודה למכבי חיפה, ההתייחסות אליו כאל עודף בטריו שועה-אשכנזי-חזיזה, ימיו בנערים ועד המעבר לבני יהודה, הזיגזג ללאומית, הפציעה והפריצה, העונה של מכבי חיפה עד עכשיו, השת"פ עם שרי, התחושה בשינוי, התקרית המצחיקה עם בלבול, ועוד.

הפרק המלא:

להאזנה גם כאן
ספוטיפיי

ציטוטים נבחרים

המעבר למכבי חיפה:

"קצת לפני גמר הגביע בעונה שעברה הבנתי מהסוכנים שלי שיש פניות. אחרי שזכינו בגביע שמעתי על האופציה של מכבי חיפה - משהו שלא רציתי שייפול. שזה לא יהיה כמו ילד שמציעים לו סוכריה ובסוף לא נותנים לו אותה. העסקה בין המועדנים הסתבכה, ובאיזשהו שלב זה הכניס אותי ללחץ מסוים שחשבתי 'זהו אם אני לא עובר נגמרת לי הקריירה'.

כדי להשתחרר קצת נסעתי עם חבר לפראג, וכשנסענו לשם הייתי עוד יותר בלחץ ועוד יותר בטלפון ולא הצלחתי לישון. זה מעבר שאתה 'מת שיקרה כבר, שייחתם וזהו'.

כמה ימים לפני המעבר כבר ישבתי עם בני יהודה על חוזה חדש, כבר סיכמנו את התנאים והחתימה התעכבה רק בגלל המעבר הפוטנציאלי למכבי חיפה.

כשהודיעו לי שכל הדברים נסגרו הייתי בדרך לחתונה של סגס תאמבי. 10 דקות לפני שהגעתי, גלעד, הסוכן שלי, התקשר אליי ואמר שהכל נסגר ושלמחרת ב-4 לפנות בוקר אני מצטרף למחנה האימונים של מכבי חיפה.

זה משהו מטורף שאי אפשר להסביר במילים. מאז שחתמתי במכבי חיפה כבר בכיתי פעמיים מהתרגשות. התקשרתי לאמא שלי והודעתי שהכל הסתדר. ישבתי באוטו והיתה לי זיעה קרה, אתה לא מעכל, זה משהו מטורף, אני לא יכול להסביר מה זה עושה לבן-אדם… כל הבאזז והאהבה שפתאום אתה מקבל זה משהו לא נתפש ואתה נזכר איפה היית מאז שאתה ילד ומי חלם שאגיע למקום כזה בגיל 24. כילד הייתי הולך לישון ומאחל באיזה חלום שאתעורר למציאות הזו".

עוד בוואלה!

הערב: הפועל באר שבע - מכבי חיפה (20:15, ספורט 5)

לכתבה המלאה
צ'ארון שרי, ארנסט מאבוקה, דולב חזיזה שחקני מכבי חיפה. ברני ארדוב
" גאון כדורגל, מכל הבחינות". חזיזה עם וילדסחוט/ברני ארדוב

המטרות האישיות:

"כשחקן צעיר אתה מקשיב למה שאומרים ורואה את מה שכותבים וחברים שולחים כתבות, שם אומרים שהקהל לא מרוצה, 'מה הביאו את חזיזה ואשכנזי?!'. לא אגיד שזה פוגע בי. אם הייתי אוהד אולי גם אני הייתי אומר שזה לא מספיק טוב למכבי חיפה.

אבל חשבתי מהרגע הראשון שבאתי - איך אני גורם לכל אלה שמפקפקים ולא מאמינים שאנחנו יכולים להוביל את מכבי חיפה, להאמין - ואמרתי את זה - אני כן רוצה להנהיג. שלחו לי הודעות, 'תראו מה אומרים הוא חי בסרט, איזה מנהיג, כולה בא מבני יהודה', אבל אם זה משהו שאתה מאמין בו, מבפנים, שאתה יכול לקחת על עצמך ולהיות שחקן מכריע… לקחתי את זה בשתי ידיים. אני לא מסוג השחקנים האלה שמוותר, בטח לא אחרי מה שעברתי. לא מפחד מכלום, רוצה לקחת על עצמי, אני אוהב את הלחץ, רוצה להוכיח אני ראוי ושווה לשחק במעמדים האלה".

הניסיון לשנות את מכבי חיפה:

"כשחתמתי כולם אמרו לי 'שמע, אתה לא יודע לאן הגעת, תחשוב לאן אתה הולך, זו קבוצה ששמונה שנים לא הולך לה, יש לחץ ואתה לא יכול לשחק כדורגל' והתחילו לציין שמות של השחקנים הכי גדולים בכדורגל הישראלי שהלכו לשם והתרסקו. אבל אשכנזי ואני טסנו למחנה האימונים ואמרנו אחד לשני שזה המקום לקחת את הדברים לידיים שלנו, לא לפחד, לעשות את מה שאנחנו יודעים, להראות לכולם שאנחנו לא פראיירים. שאנחנו לא באים צמד מבני יהודה להווי ובידור. רק כדי להתחרות על ה-18. לא, אנחנו באים להתחרות על ה-11, על ה-1, לא יודע מה, על כל תפקיד. אני שמח שזה מה שקורה, אני רוצה שזה ימשיך ואני אעשה שזה ימשיך".

שיתוף הפעולה עם צ'ארון שרי:

"הוא גאון כדורגל, מכל הבחינות. חכם, משחק מהר עם הכדור, יודע איפה לקבל את הכדור ודוחף את הכדור בשנייה שצריך. אפס אגו, לא חושב על עצמו בשום דבר, חושב איך להפוך את הקבוצה לטובה יותר, הוא מנסה ללמד אותנו, שנצבור ביטחון".

המשחק הראשון בנבחרת ישראל:

"זה משהו מרגש, להיות מוזמן לנבחרת ישראל אחרי מה שעברתי בדרך, הפציעות הלא פשוטות. והנה, אחרי תחילת העונה במכבי חיפה - אנחנו נראים טוב ואני אישית עושה פעולות נכונות, גולים, מבשל, נראה טוב - קיבלתי את הזימון, זה משהו שחיכיתי לו. בעונה שעברה ציפיתי לקבל זימון אבל קשה לקבל זימון מקבוצה כמו בני יהודה. המעבר הזה למכבי חיפה עשה כנראה את שלו".

אחרי מה שעבר, עצה לילד שמתקשה בגיל נערים ושוקל לוותר:

"לא להתייאש. כולם אומרים, זו קלישאה, אבל חשוב שילד יבין שיכול להיות שזה שהוא לא משחק ולא חושבים עליו כי הוא קטן מדי, רזה מדי, מכוער מדי, זה לא עליו. שייקח את זה למקום של 'מה אני יכול לעשות עכשיו עם עצמי כדי להוכיח לכולם שאני ראוי. אולי אני קטן מדי, אבל אני אראה לכולם… זו היתה המחשבה שלי, להראות לכולם שבעתיד אהיה ראוי להיות במקום נורמלי. לא להיות הקטן והמסכן הזה שמרחמים עליו. להוכיח מה אני שווה. כל הילדים הקטנים שמאזינים - אל תפסיקו לחלום. תראו מה אתם יכולים לעשות טוב יותר, אם זה לא לאכול טוב יותר, להיות רגועים, לא לקחת דברים קשה מדי. אני בקושי הייתי אוכל ומתפקד, בגלל זה נשארתי קטן ורזה. חשוב לקחת דברים בפרופורציה, גם אם צריך ללכת לטיפול, זו לא בושה".

להאזנה לפרק המלא של "הפודיום" עם דולב חזיזה
ספוטיפיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully