וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: אטאלנטה בשמינית הגמר לאחר 0:3 על שחטאר דונייצק

הנראזורי שהפסידו בשלושת המשחקים הראשונים במפעל, השלימו קאמבק מהסרטים. שחטאר וסולומון (19 דקות) יסתפקו בליגה האירופית. שלושער לגבריאל ז'סוס ב-1:4 של מנצ'סטר סיטי על דינמו זאגרב

טימותי קסטאן שחקן אטאלנטה חוגג עם חבריו. AP
קאמבק גדול לאחר שפתחו עם שלושה הפסדים. שחקני אטאלנטה חוגגים/AP

המחזור השישי והאחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות סיפק לא מעט דרמה הערב (רביעי) עם שני משחקים מוקדמים במסגרת בית ג'. אטאלנטה השלימה קאמבק אדיר כשניצחה 0:3 בחוץ את שחטאר דונייצק והבטיחה לעצמה מקום בשמינית הגמר, כל זאת לאחר שפתחה את העונה עם שלושה הפסדים. מנצ'סטר סיטי שכבר הבטיחה את העפלתה מהמקום הראשון טרם המחזור, פיגרה 1:0 בזאגרב מול דינמו אך הפכה בעזרת שלושער של גבריאל ז'סוס ושער נוסף של פיל פודן וניצחה 1:4. שחטאר דונייצק ומנור סולומון, שעלה כמחליף בדקה ה-71, פספסו הזדמנות פז להמשיך לשלב הבא ויסתפקו בליגה האירופית.

גבריאל ז'סוס שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
כבש שלושער תוך עשרים דקות. גבריאל ז'סוס/רויטרס

דינמו זאגרב - מנצ'סטר סיטי 4:1

מנצ'סטר סיטי הגיעה עם הרכב חסר מאוד למשחק הערב (רביעי) בליגת האלופות נגד דינמו זאגרב, אך בדומה לברצלונה נגד אינטר אתמול הראתה שעל אף החיסורים, אלופת אנגליה ממש לא הגיעה להתבטל והביסה את דינמו זאגרב 1:4. על אף שפיגרה 0:1 בדקה העשירית ענתה סיטי בשלושער נהדר של גבריאל ז'סוס וקינחה בשער נוסף של פיל פודן. הקרואטים המאוכזבים עלו חדורי מוטיבציה למחצית השנייה, לאחר שהראשונה הסתיימה ב-1:1, אך לא הצליחו לשמור על האינטנסיביות מהמחצית הראשונה וירדו מובסים.

דווקא הקרואטים היו אלה שעלו ליתרון בדקה ה-10 לאחר שדני אולמו קיבל כדור עומק נהדר מדמיאן קאדזיור וכבש בבעיטת וולה נהדרת. האורחת השוותה בדקה ה-34 לאחר נגיחה של גבריאל ז'סוס שהגיעה בעקבות פעולת הכנה של ריאד מחרז. הברזילאי השלים שלושער בדקה ה-50 ופיל פודן הוסיף את הרביעי ואלופת אנגליה ממשיכה לשלב הבא בסטייל.

עוד בוואלה! ספורט

מחזור הסיום בשלב הבתים של ליגת האלופות: כל התרחישים והאפשרויות

לכתבה המלאה
מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק מול רובין גוסנס שחקן אטאלנטה. AP
שוב נכנס כמחליף, אך הפעם לא כבש. מנור סולומון/AP

שחטאר דונייצק - אטאלנטה 3:0

בתום הסיבוב הראשון של שלב הבתים נראתה אטאלנטה כקבוצה שתסיים אחרונה בבית ג'. השחקנים של ג'אן פיירו גספריני הובסו 5:1 מול מנצ'סטר סיטי והיו עם 0 נקודות מתוך 9 אפשריות. מאז, חילצו האיטלקים 7 נקודות מתוך 9 האחרונות, כשהערב גם התוצאה במשחק המקביל שיחקה לטובתה, אך זה לא גורע לרגע מהניצחון הגדול של אטאלנטה, שהשלימה 0:3 באוקראינה של שחטאר דונייצק, כשכניסה של מנור סולומון כמחליף בדקה ה-71 לא עזרה למארחת, שתסתפק בליגה האירופית.

בדקה ה-66 אטאלנטה חגגה שער יתרון של טימותי קסטאן, שתחילה לא אושר בעקבות טענה לנבדל, אך לאחר בדיקת VAR השופט קבע כי המהלך היה תקין והשער אושר, 0:1. המארחת נראתה עצבנית מאוד ועבירה ללא כדור של דודו הברזליאי זיכתה את שחקן שחטאר בכרטיס אדום, והשאיר את חבריו בעשרה שחקנים. מריו פשאליץ' דחק את ה-0:2 בדקה ה-80 לאחר כדור חד שהוכנס לרחבה על ידי רוסלאן מלינובסקי. האיטלקים השלימו את החגיגה בתוספת הזמן, כשרובין גוסנס ניצל החזרת כדור רעה של הגנת המארחים וקבע 0:3 ענק לאורחת שהשיגה את הכרטיס היקר לשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully