וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון: "חולם להגיע לקבוצה ברמה של מנצ'סטר סיטי בעוד כמה שנים"

שחקן הכנף הצעיר של שחטאר דונייצק שוחח עם התקשורת המקומית לקראת המשחק הגורלי מול אטאלנטה בצ'מפיונס ונזכר בשער שכבש מול מנצ'סטר סיטי: "זה היה משוגע"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: ליאונל מסי זוכה בכדור הזהב

שחטאר דונייצק תערוך מחר (רביעי, 19:55) את אחד המשחקים החשובים ביותר שלה בתקופה האחרונה, כשתארח את אטאלנטה במסגרת המחזור האחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות. האוקראינים נמצאים במקום השני עם 6 נקודות (מנצ'סטר סיטי ראשונה עם 11), כשמתחת נמצאות דינמו זאגרב (5 נקודות) ואטאלנטה (4 נקודות), כשבמקביל למשחק באוקראינה הקרואטים יארחו את אלופת אנגליה, שכבר הבטיחה את עלייתה מהמקום הראשון.

המשמעות היא שניצחון של שחטאר יעלה אותה לשמינית גמר ליגת האלופות מהמקום השני, בעוד שגם תיקו, בשילוב עם איבוד נקודות של זאגרב למנצ'סטר סיטי, יספיק. למעשה רק הפסד לאטאלנטה או תיקו בשילוב עם ניצחון של הקרואטים על מנצ'סטר סיטי ימנע משחטאר דונייצק להשיג את הכרטיס היוקרתי לשלב הבא בצ'מפיונס.

באוקראינה דיברו עם שחקן הקבוצה, מנור סולומון, שכבש מול מנצ'סטר סיטי, על עתידו והחלומות הגדולים שלו: "השער מול מנצ'סטר סיטי היה פשוט משוגע, בגלל שבכלל לא הייתי אמור להיות שם בשל פציעה. אבל ברגע שנכנסתי לכר הדשא, לא הרגשתי את הכאב. נשאר רק האדרנלין".

"בעוד כמה שנים, אני רוצה לשחק בקבוצה ברמה של מנ'צסטר סיטי", המשיך סולומון. "אבל יש עוד זמן, כרגע אני רוצה לצבור את הניסיון הדרוש עבורי ולהעפיל לפלייאוף של ליגת האלופות".

שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון. GettyImages
יחגוג גם מול אטאלנטה? סולומון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully