וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור הסיום בשלב הבתים של ליגת האלופות: כל התרחישים והאפשרויות

ליברפול עוד עלולה למצוא את עצמה בחוץ, אייאקס, ולנסיה וצ'לסי בקרב משולש, אתלטיקו מדריד ובאייר לברקוזן ראש בראש, ולמי ברצלונה תעזור? תמונת מצב רגע לפני המשחקים שינעלו את שלב הבתים

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות אחרי הדרבי של מנצ'סטר

שלב הבתים של ליגת האלופות יינעל היום (שלישי) ומחר, עם מחזור סיום מותח במיוחד, כשפרט לבית א' (בו פריס סן ז'רמן תסיים בוודאות ראשונה וריאל מדריד שנייה) ובית ב' (בו באיירן מינכן הבטיחה את המקום הראשון וטוטנהאם את המקום השני), בשאר הבתים עוד יש הרבה על מה להיאבק. בסיום המחזור ייקבעו העולות לשלב שמינית הגמר. הקבוצות שיסיימו במקום השלישי יגיעו לליגה האירופית. הן בשלישי והן ברביעי ייערכו המשחקים ב-19:55 וב-22:00.

שחקני נאפולי מאוכזבים, לורנצו אינסינייה במרכז. GettyImages
המשבר ייגרר לליגת האלופות? נאפולי/GettyImages

בית ה': ליברפול, נאפולי וזלצבורג נאבקות על שני כרטיסים

ליברפול מוליכה את הבית עם 10 נקודות, נאפולי שנייה עם 9 וזלצבורג שלישית עם 7. ניצחון או תיקו יספיקו ליורגן קלופ ושחקניו כדי להשיג את הכרטיס לשמינית הגמר בעוד שהפסד עלול לסבך אותם. המשחק הראשון בין ליברפול לזצבורג נגמר ב-3:4 לאנגלים באנפילד, ואם האוסטרים ינצחו בתוצאה טובה יותר מבחינת שערי החוץ, הם יעלו על חשבון המייטי רדס, אלא אם נאפולי לא תצליח לנצח את גנק בבית.

נאפולי תעלה בכל מקרה אם זלצבורג לא תצליח לנצח. אם האוסטרים ינצחו, נקודה תספיק לאיטלקים, אך אם הם יפסידו במקרה של ניצחון של זלצבורג, הם ימצאו את עצמם בליגה האירופית.

המשחקים ייערכו בשלישי ב-19:55.

תורגן הזאר שחקן בורוסיה דורטמונד מול דייגו גודין שחקן אינטר. GettyImages
למי ברצלונה תעזור? גודין מול הזאר/GettyImages

בית ו': אינטר ובורוסיה דורטמונד רוצות להצטרף לברצלונה

ברצלונה תסיים במקום הראשון (כרגע עם 11 נקודות) כשאינטר ובורוסיה דורטמונד, להן 7 נקודות, ייאבקו על הכרטיס הנוסף. ניצחון של אינטר על ברצלונה יעלה אותה בכל מקרה בשל יחס שערים עדיף על דורטמונד במפגשים ביניהן. גם תיקו בשילוב תיקו של הגרמנים מול סלביה פראג ישלח את הנראזורי לשלב הבא. למעשה, דורטמונד חייבת שאינטר לא תנצח אם היא רוצה את הכרטיס הנוסף לשמינית הגמר, ובנוסף לצאת עם שלוש נקודות מהמשחק הביתי מול הצ'כים.

המשחקים ייערכו בשלישי ב-22:00.

אוהדי זניט סנט פטרסבורג. רויטרס
אוהדי זניט יהיו גם בשמינית הגמר?/רויטרס

בית ז': מאבק משולש בין ר.ב. לייפציג, זניט וליון

ר.ב. לייפציג ראשונה עם 10 נקודות וכבר הבטיחה את מקומה בשמינית, זניט סנט פטרסבורג שנייה עם 7 וליון השלישית גם כן עם 7. הגרמנים הבטיחו את הכרטיס לשלב הבא הודות להפרש שערים עדיף על פני זניט במשחקים ביניהן, כך שהם יעלו מהמקום הראשון או השני. ליון, שניצחה במשחק הקודם את לייפציג 0:2 בגרמניה, תעקוף אותה בטבלת הבית אם תנצח, בשל הפרש שערים פנימי, מה שאומר שניצחון יעלה את הצרפתים לשלב הבא, כשגם תיקו, ביחד עם הפסד של זניט לבנפיקה, יספיק לכרטיס לשמינית. בנוגע לרוסים, ניצחון יעלה אותם לשמינית כשגם תיקו בשילוב עם איבוד נקודות של ליון מול לייפציג יספיק. בנפיקה יכולה לסיים במקום השלישי שמוביל לליגה האירופית עם תנצח בתוצאה גדולה יותר מ-1:3 (התוצאה מהמשחק הראשון ברוסיה).

המשחקים ייערכו בשלישי ב-22:00.

פרנק למפארד מאמן צ'לסי. רויטרס
תלויים בעצמם. פרנק למפארד/רויטרס

בית ח': אייאקס, ולנסיה וצ'לסי בקרב על הכרטיס לשמינית

אייאקס ראשונה עם 10 נקודות, ולנסיה שנייה עם 8 וצ'לסי גם כן עם 8 במקום השלישי. אייאקס תעלה אם תנצח או תסיים בתיקו מול ולנסיה, בעוד שהעטלפים יעפילו אם ינצחו את ההולנדים. גם תיקו והפסד עשויים להספיק לספרדים, זאת בהנחה שצ'לסי תפסיד לליל, שבכל מקרה תסיים במקום הרביעי. הבלוז יעפילו אם ינצחו את ליל בסטמפורד ברידג', כשגם תיקו יספיק להם אם ולנסיה תפסיד לאייאקס.

המשחקים ייערכו בשלישי ב-22:00.

שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון חוגג עם דודו. AP
חולם על השלב הבא. מנור סולומון/AP

בית ג': שחטאר דונייצק ודינמו זאגרב בקרב על הכרטיס הנוסף

מנצ'סטר סיטי תסיים ראשונה, ועל הכרטיס השני ייאבקו שחטאר דונייצק (6 נקודות) ודינמו זאגרב (5 נקודות). האוקראינים יעלו אם ינצחו את אטאלנטה וגם במקרה של תיקו, אם הקרואטים לא ינצחו את מנצ'סטר סיטי. אם שחטאר תפסיד וזאגרב תנצח, האחרונה תעלה לשמינית. בכל מקרה הקרואטים זקוקים לניצחון כדי להעפיל. גם אטאלנטה יכולה להעפיל לשלב הבא, אם תנצח באוקראינה וזאגרב לא תנצח את אלופת אנגליה.

המשחקים ייערכו ברביעי ב-19:55.

עוד בוואלה!

מנור סולומון: "חולם להגיע לקבוצה ברמה של מנצ'סטר סיטי בעוד כמה שנים"

לכתבה המלאה
ז'ואאו פליקס, אתלטיקו מדריד מאוכזב. GettyImages
יישארו בחוץ ברגע האחרון? ז'ואאו פליקס/GettyImages

בית ד': אתלטיקו מדריד או באייר לברקוזן?

יובנטוס הבטיחה את ההעפלה מהמקום הראשון, אתלטיקו מדריד (7 נקודות) ובאייר לברקוזן (6 נקודות) ייאבקו על הכרטיס הנוסף. ניצחון של הקולצ'ונרוס מול לוקומוטיב מוסקבה ישלח אותם לשלב הבא, כשגם הפסד בשילוב של איבוד נקודות של לברקוזן מול יובנטוס יספיק. הגרמנים חייבים לנצח ולקוות להפסד או לתיקו של אתלטיקו מדריד כדי להעפיל.

2588

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully