וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שון וייסמן עלה לראש טבלת המבקיעים באוסטריה, 32 דקות למנור סולומון

החלוץ הישראלי נגח את ה-15 שלו העונה בליגה ב-2:1 של וולפסברגר והשתווה להולאנד בראש טבלת המבקיעים. מנור סולומון נכנס כמחליף ב-1:1 של שחטאר נגד מריופול. 74 דקות לנאתכו

צילום וידאו: סוכנות ג'יני, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: דניאל טננבאום שוער מכבי תל אביב

שון וייסמן המשיך את העונה הנהדרת שלו בליגה האוסטרית. החלוץ הישראלי פתח בהרכב וולפסברגר ובדקה ה-59 כבש בנגיחה את שערו ה-15 העונה בליגה וה-21 בכל המסגרות. השער לא עזר לוולפסברגר, שהפסידה 2:1 במשחק החוץ מול אלטאך ונותרה במקום השלישי. וייסמן השתווה לארלינג הולאנד בראש טבלת המבקיעים העונה באוסטריה.

* מנור סולומון נכנס כמחליף בדקה ה-58 במשחק הליגה של שחטאר דונייצק נגד מריופול, אך הפעם לא הצליח להשאיר חותם ואלופת אוקראינה איבדה נקודות וסיימה ב-1:1 בחוץ. טייסון העלה את שחטאר ל-0:1 בפנדל בדקה ה-15, אך המארחת הצליחה להשוות בדקה ה-49 משער של איליה פוטריה.

* ביברס נאתכו פתח בהרכב פרטיזן בלגרד והוחלף בדקה ה-74 במשחק החוץ בו ניצחה קבוצתו 0:2 את מאקבה בליגה הסרבית. הניצחון העלה את קבוצתו של נאתכו למקום השלישי בטבלה כשהיא רחוקה 8 נקודות מהכוכב האדום שמוליכה את הליגה.

* בליגה הסקוטית הביסה סלטיק 1:4 את רוס קאונטי, כשניר ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-81. חאתם עבד אלחמיד סובל מפציעה וממשיך להיעדר.

* דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה פתחו בהרכב לודוגורץ שסיימה ב-0:0 במשחק החוץ מול צסק"א סופיה בליגה הבולגרית. ביטון הוחלף בדקה ה-64 בעוד צ'יבוטה הוחלף 14 דקות לאחר מכן. טאלב טוואטחה הפצוע לא נכלל בסגל.

* שמואל שיימן ישב על ספסל אלקמאר במשך 90 דקות וראה את חבריו משלימים ניצחון 0:1 על ונלו. אלקמאר במקום השני בהולנד ורחוקה שש נקודות מאייאקס שבמקום הראשון.

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
ממשיך להפציץ בליגה האוסטרית. שון וייסמן/GettyImages
שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון. GettyImages
נכנס בדקה ה-58 אך הפעם לא כבש. מנור סולומון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully