וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: ניסו אביטן מונה למאמן במקום מנחם קורצקי

10.12.2019 / 18:51

לאחר התפטרותו של קורצקי, המדורגת לפני אחרונה בחרה במאמן שפוטר לפני כחודש מהפועל תל אביב אחרי הפסד ביתי 2:1 למכבי חיפה ויערוך את הבכורה במוצ"ש מול אותה יריבה: "מקווה להוביל לימים יפים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של מכבי חיפה בבאר שבע

ניסו אביטן מונה הערב (שלישי) רשמית למאמנה החדש של הפועל רעננה וינסה לחלץ אותה מהמקום הלפני אחרון בו סיימה את הסיבוב הראשון בליגת העל. אביטן, שהחל את העונה בהפועל תל אביב ופוטר ממנה בתחילת נובמבר אחרי הפסד ביתי למכבי חיפה, יערוך את הבכורה שלו מול אותה קבוצה במשחק בית באצטדיון המושבה במוצאי השבת הקרובה.

לאחר החתימה אמר המאמן: "אני שמח להגיע למועדון הפועל רעננה, מודה על האמון ומקווה להוביל את המועדון לימים יפים".

המינוי של אביטן הגיע בעקבות התפטרותו של מנחם קורצקי, שעזב את אחרי יותר משנתיים וסיים קדנציה שנייה כמאמן רעננה. הקבוצה ניצחה רק פעם אחת במהלך הסיבוב הראשון (1:2 על בית"ר ירושלים במחזור השני) וסופרת 11 משחקים ללא ניצחון, כשבמשחקי החוץ היא השיגה נקודה אחת בלבד העונה.

אביטן בן ה-48, חלוץ העבר של הפועל באר שבע והפועל תל אביב, חתום על ההצלחה הגדולה של הפועל חדרה, אותה העלה לליגת העל בעונת 2017/18 והוביל למיקום השיא (מקום שישי ופלייאוף עליון) ולחצי גמר הגביע בעונתו הראשונה כמאמן בליגה הבכירה. בעקבות ההצלחה חתם בהפועל תל אביב ועזב את חדרה עוד לפני סיום העונה הקודמת, אבל השיג ניצחון בודד ב-14 משחקים כמאמן האדומים (כולל חמישה הפסדים בגביע הטוטו) ופוטר כאמור אחרי ההפסד 2:1 למכבי חיפה.

עוד בוואלה!

מנחם קורצקי התפטר מהפועל רעננה: "זה הצעד הכי טוב עבור הקבוצה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully