וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש ברוסאריו: סיור בעקבות חייו של ליאונל מסי בשכונת ילדותו

בעיר הולדתו של הכוכב השיקו סיור שעובר בין 10 נקודות שונות. הסיור מוצע בחינם ובכמה שפות באמצעות אפליקציה, וכולל ביקור בבית שבו נולד, בבית הספר היסודי שלמד ובמועדון הכדורגל שבו עשה את צעדיו הראשונים

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: ליאונל מסי זוכה בכדור הזהב

מלבד ההצלחות, התארים, השערים והדריבלים המשוגעים, רבות דובר גם על חייו של ליאונל מסי כילד צעיר ברוסאריו. ההתחלה הקשה בשכונה הענייה, בעיות הגדילה, הצעדים הראשונים במועדון הצנוע של העיר וכמובן המגורים ברחוב ישראל. אלא שמעבר לסיפורים מרתקים אודות חייו של הפרעוש, עכשיו גם ניתן לחזות בהם מקרוב, במסגרת סיור חדש שהושק ברוסאריו "בעקבות חייו של מסי".

הסיור, שהושק לפני מספר ימים על ידי ראש העיר של רוסאריו, מוצע בחינם ומועבר באמצעות אפליקציה. אלו המעוניינים לקחת בו חלק פשוט מורידים אפליקציה, ובעזרתה עוברים בין נקודות שונות בעיר (10 במספר) הקשורות לחייו של מסי בתור ילד צעיר בעיר. ההסברים השונים שמועברים באמצעות האפליקציה מוצעים בכמה שפות, כשנקודת ההתחלה היא הבית שבו גדל הפרעוש, ברחוב ישראל.

אותו בית שמוקף בסורגים, עדיין שייך למשפחת מסי אך כיום אף אחד לא מתגורר שם. מלבד תמונות וציורים של כוכב ברצלונה, לא ניתן למצוא בו יותר מדי, אך בכל זאת הוא נחשב ליעד מועדף בקרב מעריציו של מסי, שלעתים עושים דרך ארוכה מאוד רק כדי להצטלם כשהוא ברקע.

מלבד סיור ברחוב שבו גדל, במהלך הסיור ניתן ואף מומלץ להסתובב בשכונת ילדותו, לה בחאדה (כ-300 ק"מ מבואנוס איירס הבירה), המציעה מפגש מרתק עם תושבים מקומיים, שחלקם אף גדל עם הפרעוש. "ליאו היה ילד רגיל לחלוטין", אמר דייגו ואז'חוס, אחד מחברי ילדותו של ליאו, שלעתים משוחח עם אלו שלוקחים חלק בסיור: "היינו נוהגים לרכוב יחד על אופניים ועשינו דברים שילדים רגילים עושים. אני זוכר שהיינו אוהבים למלא שקיות במים ולזרוק על אוטובוסים שעוברים בשכונה".

במסגרת הסיור, ניתן לראות מקרוב את בית הספר היסודי שבו למד כוכב ברצלונה וכן את מועדון הכדורגל שבו עשה את צעדיו הראשונים. בשכונה גם ניצב מוזיאון ספורט ענק, המוקדש לספורטאים שגדלו בעיר, וביניהם כמובן גם מסי.

"רצינו להראות שליאו הוא תוצר של העיר, ושיש חיים שלמים והמון סיפורים מאחורי ההצלחה שלו", אמר סנטיאגו ואלנטי, מחברת התיירות של רוסאריו.

הבית שבו גדל מסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully