וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' נגד כריסטיאנו: "רונאלדו האמיתי הוא ברזילאי"

השבדי עקץ את כוכב יובנטוס ("ללכת לקבוצה שזוכה ב-7 אליפויות רצופות זה לא אתגר") וסיפר כיצד חיכה ארבע שנים כדי לנקום במריו מטראצי

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: ליאונל מסי זוכה בכדור הזהב

זלאטן איברהימוביץ' העניק היום (חמישי) ראיון נרחב למגזין GQ, ובו התייחס בין היתר להחלטה לשוב לליגה האיטלקית. "אלך לקבוצה שחייבת לחזור לזכות בתארים, שצריכה לחדש את מעמדה ההיסטורי", אמר. "החיים והמשחק באיטליה הפכו אותי למי שאני היום. הייתי חלוץ עוד קודם לכן, אבל לא כל כך טוב. פאביו קאפלו לימד אותי הרבה, הוא דחף אותי להשתפר ולבסוף הפכתי למי שאני".

ההתלהבות, כך עושה רושם, היא גם האפשרות לחזור לשחק ברמה הגבוהה, אחרי השנים בלוס אנג'לס גלקסי. על החוויה שלו בארצות הברית סיפר: "בשיווק הם הכי טובים שיש, הם קודם כל חושבים על כסף, רק אחר כך על איכות ותוצאות. הספורט שם מאוד יקר, כדי לרשום את הילד שלי לקבוצת כדורגל טובה הייתי צריך לשלם 3,500 דולר. לא לכולם יש את הכסף הזה והספורט צריך להיות בשביל כולם, הוא מאחד את כל הגזעים והאנשים. פלה הפך לאלוף בלי כלום, הוא שיחק בכדור סמרטוטים. כדורגל חייב להיות הדבר הכי יפה בעולם".

כשנשאל האם יתחרה בכריסטיאנו רונאלדו בקרוב, כשישוב לסריה א', השיב בעקיצה אופיינית: "ממש לא, רונאלדו האמיתי הוא ברזילאי. לכריסטיאנו אין הכישרון הגולמי שלו... הוא חתם בקבוצה שזכתה בשבע אליפויות ברציפות. ללכת לקבוצה כזו זה לא מאתגר. אם הוא רצה אתגר, הוא צריך היה לחתום ביובנטוס כשהם היו בליגה השנייה ולהחזיר אותם לטופ".

זלאטן איברהימוביץ' לצד כריסטיאנו רונאלדו, 2013. AP
"אם הוא רצה אתגר, הוא היה צריך ללכת ליובנטוס כשהיתה בליגה השנייה". זלאטן עם רונאלדו/AP

החלוץ השבדי אף חלק סיפור נקמה במריו מטראצי, שתיקל אותו בחריפות במפגש של יובנטוס מול אינטר ב-2006. "הוא שיחק כמו רוצח וניסה לפגוע בי. יש שתי דרכים להיות קשוח - אחת היא לנסות לפגוע בך, גם פאולו מאלדיני היה קשוח, אבל לו היו מטרות אחרות. קאפלו רצה להוציא אותי אבל אני רציתי לחזור, כדי לנקום. אם מישהו עושה לי דבר כזה, לא אשכח לו את זה".

אלא שהדקות החלפו, הכאב היה גדול מדי וזלאטן נאלץ לבקש חילוף. מיובנטוס עזב לאינטר, ואז לברצלונה, ואז למילאן. "במשחק הראשון שלי, בדרבי של 2010/11, כולם היו נגדי. זה נתן לי מוטיבציה. השגתי פנדל ומי גרם לו? מטראצי. במחצית השנייה, הוא התקרב אלי ועשיתי עליו מהלך טקוואנדו ששלח אותו לבית החולים. דיאן סטנקוביץ' שאל מדוע עשיתי זאת, ועניתי, 'חיכיתי לרגע הזה ארבע שנים, זה למה'".

מטראצי הגיב באינסטגרם: "תודה, זלאטן! בלעדיך לא היינו זוכים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully