וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה החדשה בפריס סן ז'רמן: ניימאר כבש - והשתיק את האוהדים

הברזילאי כיכב בניצחון 0:2 על נאנט, אבל סחט ביקורות בעקבות האקט ההפגנתי נגד הקהל לפני ואחרי המשחק. טוכל "עצוב" עבור קבאני המסופסל

עריכת וידאו: ניר חן

אופרת הסבון של פריס סן ז'רמן וניימאר נמשכת. אמש (רביעי) ניצחה אלופת צרפת 0:2 את נאנט ופתחה פער של חמש נקודות בפסגה, הכוכב הברזילאי התכבד בשער השני, ועדיין המשחק הסתיים עם עוד סערה: אחרי שכבש את השער השני מהנקודה הלבנה בדקה ה-85, ניימאר ביצע תנועת השתקה לקהל, ובחלק מהיציעים הגיבו בשריקות בוז.

ניימאר ניגש לחגוג עם הקהל את השאר לאחר מכן והיה שותף גם לחגיגות הניצחון עם האוהדים בשריקת הסיום, אבל היחסים בינו לבין הגרעין הקשה של אוהדי פריס סן ז'רמן, האולטראס, ממשיכים להיות מתוחים.

ניימאר אפילו לא הסתפק בתנועת ההשתקה במהלך המשחק, אלא העלה באופן מתריס למדי תמונה לאינסטגרם שלו בה הוא "מתגאה" בתנועה שעשה.

ניימאר, פריס סן ז'רמן, משתיק את האוהדים. GettyImages
מה יהיה הסוף? ניימאר משתיק את הקהל, אתמול/GettyImages

במקביל, פרשיה נוספת שמעסיקה את פריס סן ז'רמן היא ההידרדרות במעמדו של אדינסון קבאני. החלוץ האורוגוואי שוב לא פתח אמש, ובסיום תומאס טוכל הודה ש"הסיטואציה שלו בקבוצה די עצובה".

"בהרבה משחקים העונה שיחקנו עם שלושה חלוצים, כולל חלוץ תשע אחד", הסביר המאמן. "לצערי, קבאני היה פצוע בתחילת העונה. זו לא אשמתו, אבל מאורו (איקרדי) היה מצוין בתקופה הזו וכבש המון שערים. כל עוד אנחנו משחקים במערך של 4-3-3, אין לי יותר מדי דקות לתת לו כרגע, כי יש לנו חלוצים מצוינים כמו אמבפה, ניימאר ואיקרדי. אני עצוב, כי אין לי פיתרון למצב הזה כרגע. זה לא מגיע, הוא מקצוען אמיתי, תמיד חיובי בחדר ההלבשה, תמיד מוסיף אנרגיה לקבוצה. אבל כרגע אין לי הרבה דקות לתת לו".

הספסול של קבאני מגיע על רקע השמועות על עתידו בקבוצה. חוזהו של החלוץ בפריס סן ז'רמן יסתיים בתום העונה, ולמרות שסוכנו הצהיר בחודש שעבר שמתנהלות שיחות על הארכת חוזהו בשורות אלופת צרפת, הודה ש"כרגע אין שום דבר קונקרטי".

עוד בוואלה!

צרפת: אמבפה וניימאר כבשו ב-0:2 של פריס סן ז'רמן על נאנט

לכתבה המלאה
אדינסון קבאני, פריס סן ז'רמן, מאוכזב. GettyImages
המצב לא ישתנה בקרוב. אדינסון קבאני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully